Dat zou echt... echt heel vet zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb in ieder geval de volgende User-van-de-dag te pakken.
Maar goed dat Fok net de server-upgrade heeft gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit topic ontploft morgen als het op TV is.(Als dat het nog niet gedaan heeft)
Ja, ik ik zie die lijst. Gelukkig zitten ze ergens in de 600, dus daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar serieus, kijk eens voor de grap. Hele lijst met die moslimzenders, duim wordt lam van het zappen
In de OP staan alle plaatjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef stoereboii het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven aub?
Kudos voor jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar goed dat Fok net de server-upgrade heeft gehad
Dus bert moet nu eerst een foto met die in een driehoek maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb in ieder geval de volgende User-van-de-dag te pakken.
Topquote:
Good done, ja?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef Tropanzia het volgende:
Haha, dit is wel echt mooi.![]()
Zoiets kan iedereen waarderen. Good done TS.En Bert natuurlijk.
goedzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Verzoek voor tagje + kleurtje gedaan hoor, deze man verdiend een virtuele FOK!-speld
succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Zo! Eindelijk thuisGa eerst eens even teruglezen wat er allemaal gepost is
Omdat ik recht van mijn werk kwam, ik de heren verder niet kende en er vanuit ging dat ze dat prima zelf konden regelen. Het was immers ook hun project, waarbij ik even langswipte op eigen initiatief omdat ze vlak in de buurt waren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Even een vraagje, waarom ben je eigenlijk niet meegegaan met hun??
Daar hebben we hemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Een hoop getroll over "het is niet echt" "haha leuken troll" etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Verzoek voor tagje + kleurtje gedaan hoor, deze man verdiend een virtuele FOK!-speld
En mijn sms negeren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Zorg dat je voor mogen 17:30 klaar bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
en daarna een samenvatting?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Ik ook nog! Wat geniaal gedaan, écht buitengewoon!!!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil deze plaats even reserveren om mij voor mijn achterdocht te excuseren.
Is hij nog online dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
Bert, lees je privebericht. Ik wil je interviewen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Bingo. Toezegging van Bert voor de User van de dag-reeks. Hij kán daar niet ontbreken.
Bingo. Toezegging van Bert voor de User van de dag-reeks. Hij kán daar niet ontbreken.
Held!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Succes met teruglezen, immers:
[ afbeelding ]
Ik kwam bijna klaar toen ik dit las. Bril-jant!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Succes met teruglezen, immers:
[ afbeelding ]-topic
Dat word ook een pracht topic!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
bert_opzetborstelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!Heb een superleuke avond met je gehad
En Bert natuurlijk bedankt!
Onder welke username zit 'ie hier?
Bert_opzetborstelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!Heb een superleuke avond met je gehad
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Heerlijk dit. Ik kan er vannacht waarschijnlijk gewoon niet van slapen.
Bert_opzetborstel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Uiteraard linkje in deze reeks zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Gelijk heb je, kan je lekker met je cadeautjes spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Ik ga voorlopig nog niet naar bed.
Wel die 2 kleurtjes mengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, kan je lekker met je cadeautjes spelenMondwater
Hoe reageerde je toen je dit topic aantrof dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Blijf in ieder geval in contact met VMSDKR.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
hij piest er nu al van in z'n broekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zal me morgen eens inzetten voor de vragen. Moet wel een mooi compleet verhaal worden van Bert zijn kant natuurlijk.
Dit ga ik natuurlijk niet meer overtreffen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zal me morgen eens inzetten voor de vragen. Moet wel een mooi compleet verhaal worden van Bert zijn kant natuurlijk.
Dit ga ik natuurlijk niet meer overtreffen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Eerst even schrikken, maar hoe langer hoe meer lol.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe reageerde je toen je dit topic aantrof dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Droopie het volgende:
Hoi Bert, hou jij ook van duiven en paperclips?
Zeg, blijf jij verder nog op FOK! hangen? Want dit soort users kunnen we wel gebruikenquote:
Blijf je na vanavond ook gewoon gezellig meeposten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
[..]
Eerst even schrikken, maar hoe langer hoe meer lol.
Nu ga ik voorlopig nog niet naar bed.
GMTA.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Blijf je na vanavond ook gewoon gezellig meeposten?Zou tof zijn!
Historie, waarde Ouyevoli.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef ouyevoli het volgende:
Man man. Dit kwaliteit in tijden niet gezien.
Ware woorden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zeg, blijf jij verder nog op FOK! hangen? Want dit soort users kunnen we wel gebruiken
ONZ / [Paint] NSquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
Wat mist hier?
Prachtig hoe je ons ook eigenlijk terug in de zeik hebt genomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
[..]
Eerst even schrikken, maar hoe langer hoe meer lol.
Nu ga ik voorlopig nog niet naar bed.
Hmmm. lurk al sinds de blauw/gele Fok!. Ben meer een lurker dan echt een diehard poster.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Zeg, blijf jij verder nog op FOK! hangen? Want dit soort users kunnen we wel gebruiken
Er zijn meer van dit soort parels hoor, maar dan moet je wel de nodige tijd terug.quote:
QFTquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Je zal niet de enigste zijn. Heel Fok! had hier moeten posten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een reeks.Dat ik dit gemist heb.
![]()
Bert.
Gigantische koningeindbaas.
Wat denk je van 'de park checken'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Er zijn meer van dit soort parels hoor, maar dan moet je wel de nodige tijd terug.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je zal niet de enigste zijn. Heel Fok! had hier moeten posten.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GMTA-quote omdat ik dit eerder al zei.
Triootje met Fopje?
Ik wist het bij de FiPo al, aanraakverzoeken via DM.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, dit kan een pareltje worden.![]()
Raad hem aan hard te drukken, daar zal 'ie waarschijnlijk niet mee akkoord gaan, dus vraag hem een tegenvoorstel te doen.
De SePo was ook al zo briljant...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik wist het bij de FiPo al, aanraakverzoeken via DM.
Ditquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een reeks.Dat ik dit gemist heb.
![]()
Bert.
Gigantische koningeindbaas.
Uitprinten en boven je bed hangen dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
Dit is veruit het beste topic waarin ik gepost heb
Dat sobersoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
de OP was al briljant want eerste topic van TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |