Ik kwam bijna klaar toen ik dit las. Bril-jant!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Bingo. Toezegging van Bert voor de User van de dag-reeks. Hij kán daar niet ontbreken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Succes met teruglezen, immers:
[ afbeelding ]-topic
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Bingo. Toezegging van Bert voor de User van de dag-reeks. Hij kán daar niet ontbreken.
Dat word ook een pracht topic!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
bert_opzetborstelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!Heb een superleuke avond met je gehad
En Bert natuurlijk bedankt!
Onder welke username zit 'ie hier?
Bert_opzetborstelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!Heb een superleuke avond met je gehad
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Heerlijk dit. Ik kan er vannacht waarschijnlijk gewoon niet van slapen.
Bert_opzetborstel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Uiteraard linkje in deze reeks zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Gelijk heb je, kan je lekker met je cadeautjes spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Ik ga voorlopig nog niet naar bed.
Wel die 2 kleurtjes mengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, kan je lekker met je cadeautjes spelenMondwater
Hoe reageerde je toen je dit topic aantrof dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Blijf in ieder geval in contact met VMSDKR.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
hij piest er nu al van in z'n broekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zal me morgen eens inzetten voor de vragen. Moet wel een mooi compleet verhaal worden van Bert zijn kant natuurlijk.
Dit ga ik natuurlijk niet meer overtreffen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
Zal me morgen eens inzetten voor de vragen. Moet wel een mooi compleet verhaal worden van Bert zijn kant natuurlijk.
Dit ga ik natuurlijk niet meer overtreffen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Eerst even schrikken, maar hoe langer hoe meer lol.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe reageerde je toen je dit topic aantrof dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Droopie het volgende:
Hoi Bert, hou jij ook van duiven en paperclips?
Zeg, blijf jij verder nog op FOK! hangen? Want dit soort users kunnen we wel gebruikenquote:
Blijf je na vanavond ook gewoon gezellig meeposten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
[..]
Eerst even schrikken, maar hoe langer hoe meer lol.
Nu ga ik voorlopig nog niet naar bed.
GMTA.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Blijf je na vanavond ook gewoon gezellig meeposten?Zou tof zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |