Zorg dat je voor mogen 17:30 klaar bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Zo! Eindelijk thuisGa eerst eens even teruglezen wat er allemaal gepost is

en daarna een samenvatting?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:

Ik ook nog! Wat geniaal gedaan, écht buitengewoon!!!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil deze plaats even reserveren om mij voor mijn achterdocht te excuseren.

Is hij nog online dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
Bert, lees je privebericht. Ik wil je interviewen.

quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:

quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Bingo. Toezegging van Bert voor de User van de dag-reeks. Hij kán daar niet ontbreken.

Bingo. Toezegging van Bert voor de User van de dag-reeks. Hij kán daar niet ontbreken.

Held!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:

Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Succes met teruglezen, immers:
[ afbeelding ]

Ik kwam bijna klaar toen ik dit las. Bril-jant!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:

quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Succes met teruglezen, immers:
[ afbeelding ]-topic

Dat word ook een pracht topic!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:

bert_opzetborstelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!Heb een superleuke avond met je gehad
En Bert natuurlijk bedankt!
Onder welke username zit 'ie hier?

Bert_opzetborstelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Nogmaals thanks Mano_ voor enthousiasme en effort!Heb een superleuke avond met je gehad
En Bert natuurlijk bedankt!
Onder welke username zit 'ie hier?

quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
Heerlijk dit. Ik kan er vannacht waarschijnlijk gewoon niet van slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |