Dat zou echt... echt heel vet zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb in ieder geval de volgende User-van-de-dag te pakken.
Maar goed dat Fok net de server-upgrade heeft gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit topic ontploft morgen als het op TV is.(Als dat het nog niet gedaan heeft)
Ja, ik ik zie die lijst. Gelukkig zitten ze ergens in de 600, dus daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar serieus, kijk eens voor de grap. Hele lijst met die moslimzenders, duim wordt lam van het zappen
In de OP staan alle plaatjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef stoereboii het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven aub?
Kudos voor jouquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar goed dat Fok net de server-upgrade heeft gehad
Dus bert moet nu eerst een foto met die in een driehoek maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb in ieder geval de volgende User-van-de-dag te pakken.
Topquote:
Good done, ja?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef Tropanzia het volgende:
Haha, dit is wel echt mooi.![]()
Zoiets kan iedereen waarderen. Good done TS.En Bert natuurlijk.
goedzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Verzoek voor tagje + kleurtje gedaan hoor, deze man verdiend een virtuele FOK!-speld
succesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Zo! Eindelijk thuisGa eerst eens even teruglezen wat er allemaal gepost is
Omdat ik recht van mijn werk kwam, ik de heren verder niet kende en er vanuit ging dat ze dat prima zelf konden regelen. Het was immers ook hun project, waarbij ik even langswipte op eigen initiatief omdat ze vlak in de buurt waren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Even een vraagje, waarom ben je eigenlijk niet meegegaan met hun??
Daar hebben we hemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Een hoop getroll over "het is niet echt" "haha leuken troll" etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Verzoek voor tagje + kleurtje gedaan hoor, deze man verdiend een virtuele FOK!-speld
En mijn sms negeren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef sudokulover het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |