Klinkt als een heerlijke welverdiende vakantie Iesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Goed geregeld hoor, Anne!
Ja, sauna hier! Ook een turks stoombad en een infra rood sauna![]()
Morgen ga ik rodelenDe baan ziet er af en toe wel erg stijl uit, maar dat kan de pret niet drukken.
Ik begrijp hem echt even niet?quote:
Aha. Op die fiets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
Mijn turkse nicht zat met Max in een onderzoeks commissie
Bernard is niet meer Golfer... Dus die link werkt niet meer , maar vroeger stond je voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef golfer het volgende:
In dat geval...mijn vader heeft van Bernhard persoonlijk nog een onderscheiding gekregen in de Nieuwe Kerk.
Hoe dichtbij sta ik dan wel niet bij Wim-Lex en z'n kroning daar?
Dat is ook bijzonder !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef golfer het volgende:
In dat geval...mijn vader heeft van Bernhard persoonlijk nog een onderscheiding gekregen in de Nieuwe Kerk.
Hoe dichtbij sta ik dan wel niet bij Wim-Lex en z'n kroning daar?
Ja! Vanmorgen zelfgebakken melkbolletjes met camembert op, en chocolademelk, en gisteren vis, en straks een stuk boerenleverworst...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef Vork het volgende:
Klinkt goed. Al aan het voorbereiden op je veganistische periode?
Zo erg is het ook allemaal weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja! Vanmorgen zelfgebakken melkbolletjes met camembert op, en chocolademelk, en gisteren vis, en straks een stuk boerenleverworst...![]()
![]()
Nog anderhalve dag!
nouja, veganistisch eten buiten de deur is nog niet echt ingeburgerd en er zijn genoeg menssen die er niet mee om kunnen gaan, om wat voor reden dan ook. Maar je eigen instelling maakt wel een hoop uit ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:03 schreef minilot het volgende:
Volgens mij wordt het sociaal gezien alleen een probleem als je er zelf heel mieperig over doet.
Edit, kwartje valt 12 jaar na de invoering van de Euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo krijg je een kopje koffie in het Van Gogh museum
[ afbeelding ]
is dat geen diepgaand kunstzinnig statementquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo krijg je een kopje koffie in het Van Gogh museum
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Edit, kwartje valt 12 jaar na de invoering van de Euro
Ja, gebruiksaanwijzing zit erbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef AnneX het volgende:
Heb je ook de manual gekregen voor de thermostaat, om te bestuderen ?![]()
Leuk en lekker.quote:Vanavond sushi eten http://www.restaurantazuma.nl/home/
en een Miserable film.![]()
# en ik zou er niet bij zeggen, dat MnAnneX die best voor de tweede keer
wilde zien![]()
## 2 . Quality time for two.
Nee, zo geavanceerd is ie niet. Gewoon hetzelfde draaisysteem dat we hadden, alleen met digitale cijfertjes i.p.v. het 35-jaar oude vorige geval.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
fijn, een digitale thermostaat. zo'n eentje met internetverbinding ook?
20 euro per kaartje is mij te duur voor Caro.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou, indien B. In Patronaat, dan C. óok:
http://www.telegraaf.nl/f(...)ld_in_Haarlem__.html
# liefhebbers ?
Iets anders. Is al een keer naar huisarts geweest en die zei maagzweer. Toen heeft ze 2 weken die geslikt maar ze ligt nog steeds met vreselijke maagpijn in bed en wil niks eten of drinken. Morgenmiddag gaat ze weer naar de arts en denk dat ze foto's kan laten maken.quote:
Thermostaatkranen aan je radiatoren zetten, hebben wij ook, kan je in iedere ruimte de temperatuur regelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef minilot het volgende:
Hip hoor, een thermostaat!
Als ik de temperatuur in de huiskamer wil regelen moet ik onder een tafel kruipen en de roestige knop die aan de radiator vastzit verder open- of dichtdraaien.
Al het mijn eigen woning was geweest dan had ik ook wel thermostaatkranen gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Thermostaatkranen aan je radiatoren zetten, hebben wij ook, kan je in iedere ruimte de temperatuur regelen.
Nutella cupcakesquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
AnneXFijne verjaardag nog eventjes!
Via stumbleupon kwam ik op deze website terecht en ik ga vrijdag met grote Zus nummer 22 makenHopelijk is ze dan een paar uurtjes afgeleid van de ellende van afgelopen maand...
Bedtijd, altijd fijn een late gevolgd door een vroege dienst![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
blehblehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is binnenkort en waarom wil hij stoppen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
blehSteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schop onder de kont ftf![]()
Daarom heb ik liever films, daar wordt tenminste niet in gedanstquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef AnneX het volgende:
En ook dank voor de felicitaties van de tweede batch Cul'lers![]()
Uiteindelijk hebben wij hier smakelijk gegeten en geproefd.
Volgend keer begin ik met de lamskoteletjes![]()
http://www.mingminghouten.nl/
De miserabele filmniet voor mij, though
![]()
# In the West Side Story werd tenminste nog gedanst, en hóe
Welke ellendequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
AnneXFijne verjaardag nog eventjes!
Via stumbleupon kwam ik op deze website terecht en ik ga vrijdag met grote Zus nummer 22 makenHopelijk is ze dan een paar uurtjes afgeleid van de ellende van afgelopen maand...
Bedtijd, altijd fijn een late gevolgd door een vroege dienst![]()
![]()
blehShoot SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus uiteindelijk toch geen Japanner en sushi?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef AnneX het volgende:
En ook dank voor de felicitaties van de tweede batch Cul'lers![]()
Uiteindelijk hebben wij hier smakelijk gegeten en geproefd.
Volgend keer begin ik met de lamskoteletjes![]()
http://www.mingminghouten.nl/
De miserabele filmniet voor mij, though
![]()
# In the West Side Story werd tenminste nog gedanst, en hóe
blehHupsakee! Solliciteren in het zweet des aanschijns zult gij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat vind jij goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk toch geen Japanner en sushi?
En ik vind het goed om te lezen dat jij ook dus niet van dat soort films bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Je moet wél opletten, tussen jouw besognes doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Zeker een grote pre dat je je diploma behaald hebt, voor het werkzoeken. Was je al een beetje aan het rondkijken?
Eh ik begrijp waar je heen wilt (pf) maar heb Steer nog niet echt over solli's hier gezien. Ik lees (bijna) alles, heb alleen niet zo'n groot geheugen als Steer (of jou).quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je moet wél opletten, tussen jouw besognes door
Wat een bedragen he, maar het is dan ook een enorm flatgebouw met veel bewoners!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond als penningmeester van de VvE een krabbel gezet onder een offerte van bijna 1 miljoen euroZe gaan in pak'em beet 12 weken in 192 woningen de standleidingen aanpakken
Na 10 jaar kan ik dan eindelijk de douche en het toilet gaan opknappen :
Binnenkort nog even de betaling van die 1 mln autoriseren
Ja iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat het nieuws morgen meevalt Bloes
Gelukkig zit het in de rservesquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een bedragen he, maar het is dan ook een enorm flatgebouw met veel bewoners!
Mja, koppen gaan er iig rollen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja iddIn ieder geval voor jou.
Ik zou proberen of die loempiavellen zonder te ontdooien in kleinere porties kan verpakken. Goed ingepakt in huishoudfolie ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Okeee, dus ik heb een pak van die loempiavellen gehaald, ingevroren... Zitten er 40 in van 20x20 cm
per keer heb ik maar 4-5 vellen nodig.
Zou ik ze in de koelkast kunnen laten ontdooien, per 5 inpakken en dan weer invriezen ? Gaat dat goed ?
Nou. Nog maar 4 uurtjes wachten.quote:Vandaag zijn leden van het COME-team (geestelijk verzorgers, psychologen) tussen 16:00 en 18:00 uur aanwezig voor collegiale opvang in de stilteruimte op de 1e etage voor wie daar behoefte aan hebben.
Come on, zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou. Nog maar 4 uurtjes wachten.
Dank voor duimgenootschap
Huurhuis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Thermostaatkranen aan je radiatoren zetten, hebben wij ook, kan je in iedere ruimte de temperatuur regelen.
Thermostaat aan de muur in de woonkamer betekend dat je in de andere ruimtes de temperatuur nauwelijks tot niet kan regelen.
Tijdelijk. Ik ging anderhalve week geleden verkleed als Nikola Tesla (incl. snor) naar een feestje, vandaar. Het moet er na twintig keer wassen met anti-roosshamppoo weer uit zijn. Naar het schijnt.quote:
meeduimquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef golfer het volgende:
Nog een uurtje doorduimen en dan zullen we het weten....
Wat ik me wel afvraag; wat hoop je hiermee te bereiken? Je eet nu veel kaas en vlees ofzo dus m.a.w. heb ik het idee dat je jezelf kwelt door het te laten terwijl ik aanneem dat je het wilt doen omdat je het graag wilt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:49 schreef minilot het volgende:
Awww, Steer, da's balen. Wel goed dat je er een schoponderjekont in herkent.![]()
Bluezz, spannende dag! Ook ik duim mee.
En verder..
Nog één dagje tot de Vegan Challenge begint. Ik nam vanmorgen vast afscheid..
[ afbeelding ]
..van kaas
Joehoequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef borisz het volgende:
Duimt mee voor B.
Over zeven weken rijexamen.
Ik eet op de meeste dagen van de week helemaal geen vlees hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag; wat hoop je hiermee te bereiken? Je eet nu veel kaas en vlees ofzo dus m.a.w. heb ik het idee dat je jezelf kwelt door het te laten terwijl ik aanneem dat je het wilt doen omdat je het graag wilt?
ja, dat kan ik me voorstellen. Heb je wat te doen als afleiding?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef golfer het volgende:
Ik hou het ook bijna niet meer. De stilte vanuit het ziekenhuis is oorverdovend nu.
Fokken met onsquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me voorstellen. Heb je wat te doen als afleiding?
Staat er al iets in de krant ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef golfer het volgende:
Ik hou het ook bijna niet meer. De stilte vanuit het ziekenhuis is oorverdovend nu.
Opnieuw het verwarmingsmonteurjochie is bezig een nieuwe pomp te installeren op de CV-ketel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, dat kan ik me voorstellen. Heb je wat te doen als afleiding?
Als ik dat zou zeggen was het hoongelach oorverdovendquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Opnieuw het verwarmingsmonteurjochie is bezig een nieuwe pomp te installeren op de CV-ketel.
Ik heb wel een mail doorgestuurd gekregen van de nieuw voorzitter van de Raad van Bestuur met de veelzeggende aanhef: Vandaag is een sombere dag.....quote:
... want ik heb een nieuwe Jaguar gekocht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel een mail doorgestuurd gekregen van de nieuw voorzitter van de Raad van Bestuur met de veelzeggende aanhef: Vandaag is een sombere dag.....
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen was het hoongelach oorverdovend
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... want ik heb een nieuwe Jaguar gekocht?
Laatat reden we door een dorp inOost-Groningen waar de communistische partij in de gemeenteraad zit, en toen heb ik heel hard uit het raampje geroepen: Iedereen een Jaguar! Iedereen een Jaguar!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alléén als je geen broddelwerk aflevert mag je een Jaguar
Is verder niet naar gekeken. Gewoon alleen naar leeftijdsbeginsel en last-in first-out.quote:
moi,quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:02 schreef Isabeau het volgende:
En minilot, ik voelde me een tikkeltje belazerd met die wikipedia pagina van Tesla. Ten eerste hoopte ik op een foto van jou als Nikola Tesla en ten tweede vraag ik me af of er hier iemand is die niet weet wie de beste man was
Iets geleerd dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja het is per 1/8 en ik moet tot 1/6 doorwerken dus dan ben ik 54.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Is verder niet naar gekeken. Gewoon alleen naar leeftijdsbeginsel en last-in first-out.
Zij en nog een directe collega zijn dus de pineut.
Zie nog maar eens op je 54ste een baan in de zorg in de buurt te vinden.
Kutquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja het is per 1/8 en ik moet tot 1/6 doorwerken dus dan ben ik 54.
Ja het was een slagveld. 75 ontslagen tjakka vandaag.
Wat een rare kutdag, met zijn allen wachten in een kamertje met de telefoon tot die gaat.
en de mijne ging het eerst.
We kregen steun van vp kundigen die wisten dat ze niet weg hoeven, wel lief.
Kan iemand me wakker maken uit deze hele slechte film?
Van de 8 cardiomeiden blijven er dus nog 4 over.
De helft weg, gewoon weg
Interne : 7 van de 10 weg.
etc etc etc
Sterkte Bluezzquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja het is per 1/8 en ik moet tot 1/6 doorwerken dus dan ben ik 54.
Ja het was een slagveld. 75 ontslagen tjakka vandaag.
Wat een rare kutdag, met zijn allen wachten in een kamertje met de telefoon tot die gaat.
en de mijne ging het eerst.
We kregen steun van vp kundigen die wisten dat ze niet weg hoeven, wel lief.
Kan iemand me wakker maken uit deze hele slechte film?
Van de 8 cardiomeiden blijven er dus nog 4 over.
De helft weg, gewoon weg
Interne : 7 van de 10 weg.
etc etc etc
Nee, met 2 uitkeringen gaan we het niet redden en moeten we dus ook nog misschien gedwongen verhuizen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft, net wat jullie niet konden gebruiken *zucht*
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, met 2 uitkeringen gaan we het niet redden en moeten we dus ook nog misschien gedwongen verhuizen.![]()
Ik ga al mijn netwerken en ex-collega's inschakelen om snel een leuke nieuwe baan in de omgeving voor B. te vinden.
Randstad gaat een mobiliteitsbureau openen en gaat bemiddelen voor de 'boventalligen'. Rest horen we morgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Het wordt 'gelukkig' 5 mnd van tevoren aangegeven ipv 2 mnd die ik had toen er werd gesneden in de reisorganisatie waar ik toen werkte. Bluezz's leeftijd werkt niet mee maar misschien kan ze zich inschrijven bij een uzb speciaal voor 'senioren'. Hier in Alphen heb je er een iig.
Eerst maar ff van het nieuws bekomen vanavondquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Randstad gaat een mobiliteitsbureau openen en gaat bemiddelen voor de 'boventalligen'. Rest horen we morgen.
Das grotendeels beflikkerhandel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Randstad gaat een mobiliteitsbureau openen en gaat bemiddelen voor de 'boventalligen'. Rest horen we morgen.
Ooohquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das grotendeels beflikkerhandel.
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef AnneX het volgende:
Gooi solli en c.v. morgen bij alle ziekenhuizen regio A'dam in de mail ?
Wie het eerst komt...![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag is gewoon een &^^%$ dag en morgen ga ik mijn welbekende knop omzetten, want dat kan ik.
Wat ik echt super vind voor julliequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Het is echt gewoon k*t B
Sterkte!
Hopelijk vind je snel iets nieuws.
Kijk naar mijn ouders, die hebben ook redelijk snel iets nieuws gevonden (toevallig in de zorg).
Ja, ik ga flink netwerken en kruiwagens inzetten!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Het is echt gewoon k*t B
Sterkte!
Hopelijk vind je snel iets nieuws.
Kijk naar mijn ouders, die hebben ook redelijk snel iets nieuws gevonden (toevallig in de zorg).
Vind je Alkmaar nog te doen? Zo ja, dan kan ik eens informeren bij een ex-collega die nu bij HRM van Medisch Centrum Alkmaar werkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ga flink netwerken en kruiwagens inzetten!
Alkmaar/Haarlem/A'damquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vind je Alkmaar nog te doen? Zo ja, dan kan ik eens informeren bij een ex-collega die nu bij HRM van Medisch Centrum Alkmaar werkt.
Ik steek haar pumps in de fik als ik haar zie paraderenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
En die trien die de boel in de soep had laten lopen, en daarna een gouden handdruk had gekregen, zit vanavond thuis lekker aan een glaasje Chablis.
Ik zou dr onderuit schoffelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik steek haar pumps in de fik als ik haar zie paraderen
Berichtje gestuurd. Ik hou je op de hoogte.quote:
Met je moedertje gaat het ook niet zo lekker, zo te lezen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Eerst mam ophalen van t ziekenhuis en naar huis brengen want morgen krijgt ze een echo op galstenen en nog wat dingen. Als ze niks vinden volgt er een maagonderzoek.
Tnxxquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Berichtje gestuurd. Ik hou je op de hoogte.
Ja iets wat verholpen kan worden dat is altijd het doel en zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop eigenlijk galstenen ook al is dat niet fijn. Dat kan wel verholpen worden, net als de nierstenen van mn vader afgelopen jaar.
En alternatieven voor die injecties waar je overduidelijk verkeerd op reageert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt beetje stom nu maar ik ga denk morgen ook de arts bellen om meds te vragen tegen de jeuk. Niet alleen mn nek zit vol bultjes, ook mn schouders en net daaronder (zowel voor als achter), mn ruggegraat, onder mn oksels en achter mn knieen (warme plekjes). En de jeuk is zo vervelend..ik mag niet krabben dus sla mezelf met n houten hamer
Als je niet direct terecht kunt bij de huisarts of als deze je geen anti-allergische medicijnen voorschrijft, zou ik bij de kruidvat ofzo een doosje hooikoortspillen kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt beetje stom nu maar ik ga denk morgen ook de arts bellen om meds te vragen tegen de jeuk. Niet alleen mn nek zit vol bultjes, ook mn schouders en net daaronder (zowel voor als achter), mn ruggegraat, onder mn oksels en achter mn knieen (warme plekjes). En de jeuk is zo vervelend..ik mag niet krabben dus sla mezelf met n houten hamer
Het gaat weer prima, ik heb gelukkig doorgaans niet lang last van voedselvergiftigingsverschijnselen (mooi scrabblewoordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Bluezz het volgende:
Gaat het al beter Lein?
FFT, ja hooikoortspillen erin!
En ik ga zo voor gesprek en ontslagbrief om half 11 richting werk, g gaat mee.
Dan 'gewoon' maar werken, al mn collega's zijn er vandaag, ook die vrij zijn of niet ontslagen zijn.
Gelukkig is het een rustige poli-dag.
Dan heb ik ma-middag Randstad info en di-middag UWV info
Rijst en gekookte kip. Als het werk voor honden met braken/diarree, werkt het ook voor mensenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef z80 het volgende:
sterkte Bluezz
gister een marathon gelopen tussen het bed en de wc. waarschijnlijk iets verkeerdst gegeten.
vandaag gelukkig weer aan het werk. alleen nog uitkijken met eten.
Nou dat was zeer verhelderend....not.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Bluezz het volgende:
En ik ga zo voor gesprek en ontslagbrief om half 11 richting werk, g gaat mee.
Dan 'gewoon' maar werken, al mn collega's zijn er vandaag, ook die vrij zijn of niet ontslagen zijn.
Daar hebben hullie voor doorgeleerd .quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat was zeer verhelderend....not.
2 managers die een kunstje deden en verder op diepgaande vragen geen antwoorden wisten en het verder afdeden met 'we zullen het opschrijven en je krijgt daar nog antwoord op'.
Ik begin steeds meer fan te worden van Ayn Randquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar hebben hullie voor doorgeleerd .![]()
En die zijn al lang opgelucht dat zij zelf een functie hebben behouden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat was zeer verhelderend....not.
2 managers die een kunstje deden en verder op diepgaande vragen geen antwoorden wisten en het verder afdeden met 'we zullen het opschrijven en je krijgt daar nog antwoord op'.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer fan te worden van Ayn Rand
Binnenkort maar eens aan The Fountainhead beginnen.
Haar beste boekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer fan te worden van Ayn Rand
Binnenkort maar eens aan The Fountainhead beginnen.
Volgens mij heb ik wel een keer met haar gedanst. Bij de eerste twee passen dacht ik al: shit, deze is wel héél veel beter dan ikquote:
NichtjeX kent wél een andere swingende salsa chinees !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een keer met haar gedanst. Bij de eerste twee passen dacht ik al: shit, deze is wel héél veel beter dan ik
Toch leuk uitgedanst
Die ken ik ook, maar die heeft altijd zo'n druipende zweetrug dat ik niet weet of het fijn daarmee dansen isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
NichtjeX kent wél een andere swingende salsa chinees !
Geen zin om als ik terug kom mn kleding weer te drogen en mezelf weer onder de douche te gooien. Ik wilde gaan winkelen vandaagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef minilot het volgende:
Je smelt er niet van, hopsakee de deur uit FF!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Vork het volgende:
Arg. Waarom solliciteer ik überhaupt nog? Zelfs de meest simpele functies waar ik nog enige aansluiting op kan verzinnen, daar blijk ik niet het juiste profiel voor te hebben, wat dat ook mag zijn. Zelfs al ga ik bij een uitzendbureau langs om mezelf onder de aandacht te brengen, dan nog moet ik mijn interessse via internet kenbaar maken, zodat ik door een andere uitzendmiep afgewezen kan worden. Het vervelende hiervan is dat het mijn ego geen goed doet. Werk op mijn niveau kan ik sowieso al vergeten, maar ik ben intussen al op het punt aanbeland waar ik zelfs voor ongeschoold werk te achterlijk wordt bevonden.
Ah ja, mijn kleren van vandaag + jas liggen momenteel ook op de kachel te drogen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen zin om als ik terug kom mn kleding weer te drogen en mezelf weer onder de douche te gooien. Ik wilde gaan winkelen vandaag
Nah dit zal wel niet. Maar wel een knuf voor jou, ik kan helaas vrij weinig zeggen dan 'hou vol'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Vork het volgende:
Arg. Waarom solliciteer ik überhaupt nog? Zelfs de meest simpele functies waar ik nog enige aansluiting op kan verzinnen, daar blijk ik niet het juiste profiel voor te hebben, wat dat ook mag zijn. Zelfs al ga ik bij een uitzendbureau langs om mezelf onder de aandacht te brengen, dan nog moet ik mijn interessse via internet kenbaar maken, zodat ik door een andere uitzendmiep afgewezen kan worden. Het vervelende hiervan is dat het mijn ego geen goed doet. Werk op mijn niveau kan ik sowieso al vergeten, maar ik ben intussen al op het punt aanbeland waar ik zelfs voor ongeschoold werk te achterlijk wordt bevonden.
Ik denk dat ik alleen ff gauw naar de supermarkt sprint en spullen koop om een taart te maken. Weet toch niets beters nuquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, mijn kleren van vandaag + jas liggen momenteel ook op de kachel te drogen.
Intussen echt vanalles waarbij de eisen al niet te hoogzijn, want waar ik eigenlijk voor ben opgeleid (productontwikkelaar binnen de levensmiddelensector) is al lang en breed onhaalbaar gebleken wegens het ontbreken van werkervaring.quote:
Uitzendbureau en ervaring op doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Intussen echt vanalles waarbij de eisen al niet te hoogzijn, want waar ik eigenlijk voor ben opgeleid (productontwikkelaar binnen de levensmiddelensector) is al lang en breed onhaalbaar gebleken wegens het ontbreken van werkervaring.
Ik heb het meermaals geprobeerd als productiemedewerker,practicumbegeleider, logistiek medewerker, laborant, kwaliteitsmedewerker, allerlei marketingfuncties, commerciele functies, communicatiemedewerker, administratieve functies, maar meer dan heel af en toe een gesprek levert het niet op.
Nou, die heb ik in ieder geval. Geen gaten op mijn cv. Ik heb verschillende baantjes en functies gehad, meerdere naast elkaar ook en dat valt wel op, wordt vaak ook als positief benoemd, maar dan kiest men toch altijd voor een andere kandidaat op basis van werkervaring. Dus hoe het ook voor mij zou kunnen spreken, het levert me uiteindelijk niets op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Vork, werkervaring is crux, wat die ook is. Als ik iemand moet beoordelen die geen relevante werkervaring heeft, maar wel jarenlang alles aan heeft gepakt om aan het werk te zijn vind ik dat erg voor die persoon spreken.
Dat is een teken van een bepaalde mentaliteit.
En wat geschikts gevonden? Ik heb geracet en net ff hard gewerkt in de keuken en mijn (ouderwetse maar lekkere) monchoutaart staat in de koelkast op te stijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef minilot het volgende:
Goed plan! Ik browse momenteel naar koekjesrecepten en hol zo ook met een boodschappentas boven mijn hoofd naar de supermarkt!
Bastognequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef minilot het volgende:
Heb nog niet kunnen kiezen, dus ben nu de keuken maar aan het uitmesten. Misschien hoef ik niet eens boodschappen toe doen wegens vergeten voorraden bakbenodigdheden.
Wat heb je voor bodem onder je taart FF?
Wat enorm lullig! dat het niet lukt en dan vooral het laatste gevoel waarover je post.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Vork het volgende:
ja dat geeft al gelijk twee problemen. Ik woon niet in een bloemenregio en ik heb geen auto om op onchristelijke tijden op mijn werk te geraken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Je kunt altijd in de bloemen terecht als administratief/logistiek medewerker (maar dat wil je vast niet qua tijden).
Ik freelance nog, maar ga op zoek naar ander werk in de technologiesector, misschien zelfs de medische.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:23 schreef Vork het volgende:
Maar hoe is het met jou dan eigenlijk, qua werk?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Sarabi, alsof ie niet is weggeweest![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, die heb ik in ieder geval. Geen gaten op mijn cv. Ik heb verschillende baantjes en functies gehad, meerdere naast elkaar ook en dat valt wel op, wordt vaak ook als positief benoemd, maar dan kiest men toch altijd voor een andere kandidaat op basis van werkervaring. Dus hoe het ook voor mij zou kunnen spreken, het levert me uiteindelijk niets op.
Welke deelnemer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb voor de grap een foto van mijn monchoutaart gestuurd naar een Masterchef AUS deelnemer in afwachting op dat hij me zou uitlachen maar hij wil em nu zelf ook maken
Wel met de roomkaas en koek 'from scratch' natuurlijk. Hij is niet voor niets een (Master)chef
Maar wel lollig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Filippo, de Italiaanse broodbakker uit seizoen 4 (met die enge ogen)
Oh, die griezel met z'n schildklierogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja brrrr, mn contract ligt hier. Moet em alleen nog tekenenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef golfer het volgende:
FFT ga je nou maandag beginnen in je nieuwe job?
Zou dat contract maar heel snel tekenen dan maar gauw doen en jammer dat WE niet naar de sauna gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja brrrr, mn contract ligt hier. Moet em alleen nog tekenen![]()
Zou morgen naar de sauna gaan maar vanwege mn bultjes heb ik t afgezegd. Tis daar zo warm en daar zijn ze gek op dus ben bang dat mijn hele lichaam anders onderzit.
Ramses.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:15 schreef borisz het volgende:
Luisterende naar ouwe radio. VPRO's Woord. Radioarchieven
Nu een interview van Rames Shaffy uit de jaren 80 en hoe actueel dat interview eigenlijk is.![]()
Ramses
pfffquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou dat contract maar heel snel tekenen dan maar gauw doen en jammer dat WE niet naar de sauna gaan.
Bij dit collectief ontslagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh wat ik nog wilde vragen aan Bluezz; geven ze je de ruimte om te zoeken (dus veel vrij krijgen enzo voor infodingen, solli's etc). Neem aan van wel maar ff voor de zekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijg je alle ruimte. Je moet ook zorgen dat je je vrije dagen en opgebouwde PLB uren opmaakt (uitbetalen is beetje zonde omdat er zoveel afgaat)
Maandag zijn er info/gesprekken met Randstad en dinsdag met het UWV.
Kortom het is een hele operatie.
quote:
Kranten en VK-Magazine lezen. Luieren. Sport kijken. Incidenteel bezoek aan verhalenvertellende Mot of 1x per halfjaar naar optreden van B.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef AnneX het volgende:
of zeggen wij ritme![]()
Dus krant lezen, muziek aan, eens een boek lezen.
En bedenken wat voor lekkers er uit de pan moet komen.![]()
Denk dat het no butterchicken wordt, dat popt iedere keer op in mijn hoofd.
Hebben jullie een vast weekend ritme ?
( dat niet verveelt)
Hoe willen ze dat ziekenhuis fatsoenlijk draaiende houdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:31 schreef golfer het volgende:
75 m/v dus weg daar, dankzij wanbeleid.
Veel en veel meer. Er moet 'slimmer' gewerkt gaan worden, naar voorbeeld van het ZMC of het Ruwaard (quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe willen ze dat ziekenhuis fatsoenlijk draaiende houden
En alleen administratieve mensen weg, of ook specialisten en paramedisch personeel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die manier compenseren hullie de gouden handdruk van de mismanagersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat ziekenhuis fatsoenlijk draaiende houden
En alleen administratieve mensen weg, of ook specialisten en paramedisch personeel?
Haha ja die catharijnesingelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op die manier compenseren hullie de gouden handdruk van de mismanagers![]()
En nog harder werken voor de collega's van B die achterblijven.
En reorganiseren.
Ze gooien de Catharijnesingel weer open. ( B/g/ X grapje) .
Of uit een ander potje ( Steer grapje / werkelijkheid) : inlenen van uzb.
Heeft de maatschap zich al geuit of " tillen" die een besluit over het weekend. ?
Dit heeft g ook geuit gister in dat gesprek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien ben ik te naief maar ik vind het onredelijk dat iemand met een gouden handdruk weggaat terwijl er zoveel mensen voor moeten boeten.
Zelfde als met dat SNS bank gedoe.
Je kunt eens op de site kijken naar het organogram.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wordt het bestuur ook gekrompen?
Doet me denken aan een fusie van twee ziekenhuizen in Friesland een paar jaar geleden. 'Meer efficientie behalen' en veel functies weg, maar de twee voltallige besturen van de gefuseerde ziekenhuizen bleven zitten_!!!!!!!!11
Wat denk je van een complete verrichtingenadmin?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef AnneX het volgende:
In de spoiler staan 35 functies, waarvan 3 Hoofd functies.
Het zijn nb de functies de een zkhs laten draaien...
Ja daar kregen we ook op intranet een uitleg over dat dit nog niet klopte.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je kunt eens op de site kijken naar het organogram.
Vreemd en onduidelijk: een zootje Mix and Match .![]()
Echt schandalig, al meer dan 10 jaar kunnen ze de pieken bij grote evenementen niet aan. Het ergste is dat ze je de suggestie geven dat je in een wachtrij staat, maar die leidt vaak nergens toe en is volslagen willekeurig. Je kunt er met hetzelfde gemak ineens wel door zijn. Maar ja, het verkoopt toch wel uit, dus wat zal het hen boeien of het een beetje eerlijk gaat. En het erge is: bij de oosterburen laat Eventim zien dat het gewoon WEL kan..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Whoohoo TavMaar wie doet er eens iets aan die verkoop joh
Of gewoon een animated gif met een draaiend bolletje laten zien als je op een knop gedrukt hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt schandalig, al meer dan 10 jaar kunnen ze de pieken bij grote evenementen niet aan. Het ergste is dat ze je de suggestie geven dat je in een wachtrij staat, maar die leidt vaak nergens toe en is volslagen willekeurig. Je kunt er met hetzelfde gemak ineens wel door zijn. Maar ja, het verkoopt toch wel uit, dus wat zal het hen boeien of het een beetje eerlijk gaat. En het erge is: bij de oosterburen laat Eventim zien dat het gewoon WEL kan..
Die ken ik ook helaas, dat is een enorm old boys network. heb er weinig goeds van zien komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef golfer het volgende:
Boer & Croon vaart er goed bij. 2 nieuwe bestuurders zijn daar afkomstig van.
Hm, consulting... wel de lusten niet de lastenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef golfer het volgende:
Boer & Croon vaart er goed bij. 2 nieuwe bestuurders zijn daar afkomstig van.
Daar komt het wel op neer zo ongeveer. Vandaag bleek dus dat je via een directe link op de Lowlands site zelf, net een iets andere url, gewoon veel sneller binnen kwam dan via ticketmasters eigen link...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of gewoon een animated gif met een draaiend bolletje laten zien als je op een knop gedrukt hebt
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die ken ik ook helaas, dat is een enorm old boys network. heb er weinig goeds van zien komen.
Klopt, al gezien, nog niet gelezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:14 schreef AnneX het volgende:
Hé TAV, jullie held Freek in het vk magazine en mooie foto op de cover
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:14 schreef AnneX het volgende:
Hé TAV, jullie held Freek in het vk magazine en mooie foto op de cover
http://www.boercroon.nl/carriere/vacatures.htmlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, consulting... wel de lusten niet de lasten
Nou, die zijn ook niet veel beter in dat circuit. Ik vind het enorm hoog aangeschreven McKinsey (die best veel oudere jongeren in dienst hebben) ook niks, je kunt hun advies op voorhand zelf al wel raden. Over het algemeen heb ik de beste ervaringen met wat kleinere adviesbureaus die het nog ene reet uitmaakt in welke branche en met wie ze werken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:15 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Terwijl nu artikelen verschijnen, dat de nieuwe generatie aan de beurt is.
Lekker oud boekjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
http://www.boercroon.nl/carriere/vacatures.html
Vooral de smetteloze reputatie...![]()
http://www.boercroon.nl/c(...)nterim-managers.html
En deze dan http://www.boercroon.nl/p(...)wen-van-de-zorg.html
Bij de tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |