Klinkt als een heerlijke welverdiende vakantie Iesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Goed geregeld hoor, Anne!
Ja, sauna hier! Ook een turks stoombad en een infra rood sauna![]()
Morgen ga ik rodelenDe baan ziet er af en toe wel erg stijl uit, maar dat kan de pret niet drukken.
Ik begrijp hem echt even niet?quote:
Aha. Op die fiets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
Mijn turkse nicht zat met Max in een onderzoeks commissie
Bernard is niet meer Golfer... Dus die link werkt niet meer , maar vroeger stond je voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef golfer het volgende:
In dat geval...mijn vader heeft van Bernhard persoonlijk nog een onderscheiding gekregen in de Nieuwe Kerk.
Hoe dichtbij sta ik dan wel niet bij Wim-Lex en z'n kroning daar?
Dat is ook bijzonder !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef golfer het volgende:
In dat geval...mijn vader heeft van Bernhard persoonlijk nog een onderscheiding gekregen in de Nieuwe Kerk.
Hoe dichtbij sta ik dan wel niet bij Wim-Lex en z'n kroning daar?
Ja! Vanmorgen zelfgebakken melkbolletjes met camembert op, en chocolademelk, en gisteren vis, en straks een stuk boerenleverworst...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef Vork het volgende:
Klinkt goed. Al aan het voorbereiden op je veganistische periode?
Zo erg is het ook allemaal weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja! Vanmorgen zelfgebakken melkbolletjes met camembert op, en chocolademelk, en gisteren vis, en straks een stuk boerenleverworst...![]()
![]()
Nog anderhalve dag!
nouja, veganistisch eten buiten de deur is nog niet echt ingeburgerd en er zijn genoeg menssen die er niet mee om kunnen gaan, om wat voor reden dan ook. Maar je eigen instelling maakt wel een hoop uit ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:03 schreef minilot het volgende:
Volgens mij wordt het sociaal gezien alleen een probleem als je er zelf heel mieperig over doet.
Edit, kwartje valt 12 jaar na de invoering van de Euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo krijg je een kopje koffie in het Van Gogh museum
[ afbeelding ]
is dat geen diepgaand kunstzinnig statementquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo krijg je een kopje koffie in het Van Gogh museum
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Edit, kwartje valt 12 jaar na de invoering van de Euro
Ja, gebruiksaanwijzing zit erbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef AnneX het volgende:
Heb je ook de manual gekregen voor de thermostaat, om te bestuderen ?![]()
Leuk en lekker.quote:Vanavond sushi eten http://www.restaurantazuma.nl/home/
en een Miserable film.![]()
# en ik zou er niet bij zeggen, dat MnAnneX die best voor de tweede keer
wilde zien![]()
## 2 . Quality time for two.
Nee, zo geavanceerd is ie niet. Gewoon hetzelfde draaisysteem dat we hadden, alleen met digitale cijfertjes i.p.v. het 35-jaar oude vorige geval.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
fijn, een digitale thermostaat. zo'n eentje met internetverbinding ook?
20 euro per kaartje is mij te duur voor Caro.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou, indien B. In Patronaat, dan C. ķok:
http://www.telegraaf.nl/f(...)ld_in_Haarlem__.html
# liefhebbers ?
Iets anders. Is al een keer naar huisarts geweest en die zei maagzweer. Toen heeft ze 2 weken die geslikt maar ze ligt nog steeds met vreselijke maagpijn in bed en wil niks eten of drinken. Morgenmiddag gaat ze weer naar de arts en denk dat ze foto's kan laten maken.quote:
Thermostaatkranen aan je radiatoren zetten, hebben wij ook, kan je in iedere ruimte de temperatuur regelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef minilot het volgende:
Hip hoor, een thermostaat!
Als ik de temperatuur in de huiskamer wil regelen moet ik onder een tafel kruipen en de roestige knop die aan de radiator vastzit verder open- of dichtdraaien.
Al het mijn eigen woning was geweest dan had ik ook wel thermostaatkranen gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Thermostaatkranen aan je radiatoren zetten, hebben wij ook, kan je in iedere ruimte de temperatuur regelen.
Nutella cupcakesquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
AnneXFijne verjaardag nog eventjes!
Via stumbleupon kwam ik op deze website terecht en ik ga vrijdag met grote Zus nummer 22 makenHopelijk is ze dan een paar uurtjes afgeleid van de ellende van afgelopen maand...
Bedtijd, altijd fijn een late gevolgd door een vroege dienst![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
blehblehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is binnenkort en waarom wil hij stoppen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
blehSteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schop onder de kont ftf![]()
Daarom heb ik liever films, daar wordt tenminste niet in gedanstquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef AnneX het volgende:
En ook dank voor de felicitaties van de tweede batch Cul'lers![]()
Uiteindelijk hebben wij hier smakelijk gegeten en geproefd.
Volgend keer begin ik met de lamskoteletjes![]()
http://www.mingminghouten.nl/
De miserabele filmniet voor mij, though
![]()
# In the West Side Story werd tenminste nog gedanst, en hķe
Welke ellendequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
AnneXFijne verjaardag nog eventjes!
Via stumbleupon kwam ik op deze website terecht en ik ga vrijdag met grote Zus nummer 22 makenHopelijk is ze dan een paar uurtjes afgeleid van de ellende van afgelopen maand...
Bedtijd, altijd fijn een late gevolgd door een vroege dienst![]()
![]()
blehShoot SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus uiteindelijk toch geen Japanner en sushi?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef AnneX het volgende:
En ook dank voor de felicitaties van de tweede batch Cul'lers![]()
Uiteindelijk hebben wij hier smakelijk gegeten en geproefd.
Volgend keer begin ik met de lamskoteletjes![]()
http://www.mingminghouten.nl/
De miserabele filmniet voor mij, though
![]()
# In the West Side Story werd tenminste nog gedanst, en hķe
blehHupsakee! Solliciteren in het zweet des aanschijns zult gij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Dat vind jij goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk toch geen Japanner en sushi?
En ik vind het goed om te lezen dat jij ook dus niet van dat soort films bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Je moet wél opletten, tussen jouw besognes doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Zeker een grote pre dat je je diploma behaald hebt, voor het werkzoeken. Was je al een beetje aan het rondkijken?
Eh ik begrijp waar je heen wilt (pf) maar heb Steer nog niet echt over solli's hier gezien. Ik lees (bijna) alles, heb alleen niet zo'n groot geheugen als Steer (of jou).quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je moet wél opletten, tussen jouw besognes door
Wat een bedragen he, maar het is dan ook een enorm flatgebouw met veel bewoners!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond als penningmeester van de VvE een krabbel gezet onder een offerte van bijna 1 miljoen euroZe gaan in pak'em beet 12 weken in 192 woningen de standleidingen aanpakken
Na 10 jaar kan ik dan eindelijk de douche en het toilet gaan opknappen :
Binnenkort nog even de betaling van die 1 mln autoriseren
Ja iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat het nieuws morgen meevalt Bloes
Gelukkig zit het in de rservesquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een bedragen he, maar het is dan ook een enorm flatgebouw met veel bewoners!
Mja, koppen gaan er iig rollen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja iddIn ieder geval voor jou.
Ik zou proberen of die loempiavellen zonder te ontdooien in kleinere porties kan verpakken. Goed ingepakt in huishoudfolie ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Okeee, dus ik heb een pak van die loempiavellen gehaald, ingevroren... Zitten er 40 in van 20x20 cm
per keer heb ik maar 4-5 vellen nodig.
Zou ik ze in de koelkast kunnen laten ontdooien, per 5 inpakken en dan weer invriezen ? Gaat dat goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |