Klinkt als een heerlijke welverdiende vakantie Iesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Goed geregeld hoor, Anne!
Ja, sauna hier! Ook een turks stoombad en een infra rood sauna![]()
Morgen ga ik rodelenDe baan ziet er af en toe wel erg stijl uit, maar dat kan de pret niet drukken.
Ik begrijp hem echt even niet?quote:
Aha. Op die fiets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
Mijn turkse nicht zat met Max in een onderzoeks commissie
Bernard is niet meer Golfer... Dus die link werkt niet meer , maar vroeger stond je voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef golfer het volgende:
In dat geval...mijn vader heeft van Bernhard persoonlijk nog een onderscheiding gekregen in de Nieuwe Kerk.
Hoe dichtbij sta ik dan wel niet bij Wim-Lex en z'n kroning daar?
Dat is ook bijzonder !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef golfer het volgende:
In dat geval...mijn vader heeft van Bernhard persoonlijk nog een onderscheiding gekregen in de Nieuwe Kerk.
Hoe dichtbij sta ik dan wel niet bij Wim-Lex en z'n kroning daar?
Ja! Vanmorgen zelfgebakken melkbolletjes met camembert op, en chocolademelk, en gisteren vis, en straks een stuk boerenleverworst...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef Vork het volgende:
Klinkt goed. Al aan het voorbereiden op je veganistische periode?
Zo erg is het ook allemaal weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja! Vanmorgen zelfgebakken melkbolletjes met camembert op, en chocolademelk, en gisteren vis, en straks een stuk boerenleverworst...![]()
![]()
Nog anderhalve dag!
nouja, veganistisch eten buiten de deur is nog niet echt ingeburgerd en er zijn genoeg menssen die er niet mee om kunnen gaan, om wat voor reden dan ook. Maar je eigen instelling maakt wel een hoop uit ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:03 schreef minilot het volgende:
Volgens mij wordt het sociaal gezien alleen een probleem als je er zelf heel mieperig over doet.
Edit, kwartje valt 12 jaar na de invoering van de Euroquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo krijg je een kopje koffie in het Van Gogh museum
[ afbeelding ]
is dat geen diepgaand kunstzinnig statementquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo krijg je een kopje koffie in het Van Gogh museum
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Edit, kwartje valt 12 jaar na de invoering van de Euro
Ja, gebruiksaanwijzing zit erbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef AnneX het volgende:
Heb je ook de manual gekregen voor de thermostaat, om te bestuderen ?![]()
Leuk en lekker.quote:Vanavond sushi eten http://www.restaurantazuma.nl/home/
en een Miserable film.![]()
# en ik zou er niet bij zeggen, dat MnAnneX die best voor de tweede keer
wilde zien![]()
## 2 . Quality time for two.
Nee, zo geavanceerd is ie niet. Gewoon hetzelfde draaisysteem dat we hadden, alleen met digitale cijfertjes i.p.v. het 35-jaar oude vorige geval.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
fijn, een digitale thermostaat. zo'n eentje met internetverbinding ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |