quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik vind het een hele goede OPquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Duvel het volgende:
Een score van 67 % op "P-T-A" een matige OP? Mankeert je wat aan je ogen?
Hoe kun je dat verprutsen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Duvel het volgende:
De quotes waren trouwens verneukt en ik heb ze provisorisch teruggezet. Als een mod ze uit een oude op kan slopen, dan graag (met links en zo).
Vraag dat aan Jitzzzzzze twee topics geleden?quote:
Ah, newbe to the maxxxx.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vraag dat aan Jitzzzzzze twee topics geleden?
jep maar voor de newbies misschien nog wel bruikbaarquote:
Een "hoe druk ik op de open-een-nieuw-deel-knop" handleiding zou een beter begin zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef densmee het volgende:
[..]
jep maar voor de newbies misschien nog wel bruikbaar
daar kunnen ze beter gewoon van af blijven, lijkt mij het meest verstandigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een "hoe druk ik op de open-een-nieuw-deel-knop" handleiding zou een beter begin zijn
Mja, het treinentopic is niet heel anders?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een beetje ontzettend kliekerige OPMet al die hihihaha domovla je-had-erbij-moeten-zijn onderbroekenlol incrowdgrappen
Daar zitten geen "hoi kijk ons een lol hebben" quotes in. En dat staat ook gewoon open voor "buitenstaanders" die iets over treinen willen weten. Niet alleen in theorie, ook in praktijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mja, het treinentopic is niet heel anders?
Ja, jij weet daar wat van hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
In het treinentopic is alles beter hihihahahoho
Nou dat ligt dan toch wel een beetje aan jezelf hoor. We proberen daar JUIST niet zo'n sociopathenghetto te worden als waar er al genoeg van zijn, en ik dacht dat dat aardig lukte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, ik weet daar niks van want ik kan geen 2 woorden achter elkaar ontcijferen in heel dat topic
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tijd voor een 'PTA SC voor dummy's' topic.
quote:Vervanging werd gevonden in de 304014 (v.a. Asd), die ik bij Kma tegen kwam met een 1700+DDAR.
Edit: trein 1518 te Zd over spoor 2, en met VIRM4 ipv ICM8. Dat kan wat krap worden in de 1565 vanmiddag.
Misschien ligt het meer op de loer ja, maar je ziet niet dat dat in de praktijk echt gebeurt. Iedereen is daar gewoon welkom om iets over treinen te vragen. EN sommige mensen kennen elkaar beter dan anderen. Dat hou je toch. Maar er komen nog steeds geregeld nieuwe mensen bij die echt wel wat toe te voegen hebben en die ook een aanwinst zijn voor de treinenreeks.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Duvel het volgende:
Niet zo veel, maar daardoor ligt incrowdgedoe wel meer op de loer. En teruglezen is kut, want een groot deel van de posts is best wel bullshit. Net als hier.
ik zeg toch niet dat dit FOK is, Dit is was het eerste (meest actieve) topic van Somdaquote:
Ga een haynes lulverhaal copypasten man houthakker.quote:
Post het dan niet, trol.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat dit FOK is, Dit is was het eerste (meest actieve) topic van Somda
je bent zeker wel welkom hoor, alleen de topic startende newbies die telkens weer de OP verprutsen zijn minder welkomquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer op de loer ja, maar je ziet niet dat dat in de praktijk echt gebeurt. Iedereen is daar gewoon welkom om iets over treinen te vragen. EN sommige mensen kennen elkaar beter dan anderen. Dat hou je toch. Maar er komen nog steeds geregeld nieuwe mensen bij die echt wel wat toe te voegen hebben en die ook een aanwinst zijn voor de treinenreeks.
Als je dat afzet tegen deze SC, die, okee, niet voor niks SC is, dus op inhoudelijkheid hoef je niet te rekenen, maar als niet-regelmatige poster ben je hier gewoon totaal niet welkom. Maar goed, ik probeer het gewoon weer eens. Slowchatten kan ik wel namelijk
de treinen sc is zeker wel interessant en ook duidelijke uitleg en achtergrond bij nieuwsberichten over het spoorquote:
Nou, als dat alles is waar je kriebel aan hebt, dan valt het allemaal best mee denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef densmee het volgende:
[..]
je bent zeker wel welkom hoor, alleen de topic startende newbies die telkens weer de OP verprutsen zijn minder welkom
't Is juist op straffe van een virtueel nekschot verboden Somda-gebrabbel te posten daar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
de treinen sc is zeker wel interessant en ook duidelijke uitleg en achtergrond bij nieuwsberichten over het spoor
zo is dat, we doen niet snel moeilijk hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als dat alles is waar je kriebel aan hebt, dan valt het allemaal best mee denk ik
het was letterlijk het eerste wat ik op somda vondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is juist op straffe van een virtueel nekschot verboden Somda-gebrabbel te posten daar.
hoe is het eigenlijk met de Kangooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef densmee het volgende:
[..]
zo is dat, we doen niet snel moeilijk hier.
bodemplaat is dicht gelast, ze wilden er een reserve band inleggen, heb ik ze maar afgeraden ivm afwijking in afrollengte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met de Kangoo
Ja, dat is hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is juist op straffe van een virtueel nekschot verboden Somda-gebrabbel te posten daar.
nog een post van daar, ik moet hem in zijn laatste zin wel gelijk gevenquote:
quote:Hoera: 1779 op tijd in Amf maar met +7 weg, achter de Volvotrein aan (22:00 door Amf) waar we ongetwijfeld tot in Hgl achter mogen blijven hangen. Enige logica ontgaat me volledig... Iemand
Is ook wel een kutstreek van die trdl.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef densmee het volgende:
[..]
nog een post van daar, ik moet hem in zijn laatste zin wel gelijk geven
[..]
Ja die poepzak moet natuurlijk de 1779 bij Stroe aan de kant nemen en de 12759 met groen-X doorlaten, in het pad van de 300788. Kan ie bij Aml mooi de 142 kruisen en LSP door naar Odzquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is ook wel een kutstreek van die trdl.
Ja!quote:
Kutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja!
Oh nee sorry, m'n trein vertrekt.
rijden er nog treinen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja!
Oh nee sorry, m'n trein vertrekt.
Wel tegelijk he, zodat niemand er ECHT wat aan heeftquote:
dan ga je naar somda. Moet je toch wel lukken mag ik hopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraag me dan af hoe ze over de Fyra praten op somda.
Ketting zou je niet moeten horen, dan heb je waarschijnlijk (uiteindelijk) best wel serieuze problemen. Ik geloof dat de klepstoters hydraulisch zijn dus als ik de kleppen hoor is er ook iets goed mis. Klepdekselpakking lekt wat en moet eens vervangen worden, dus de klepdeksel moet er toch eens af. De ontsteking schijn je wel eens te kunnen horen - maar een oliebeurtje schijnt het probleem ook te kunnen verhelpen. Ik ga het op het SF ook vragen (ook vanwege de thermostaat/temperatuur-problemen).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Getik is niet gewoon de ketting?
Lampje vervangen is doodsimpel als je eenmaal weet hoe je het klemmetje los moet krijgen. Je moet de metalen draad bovenin aan beide kanten losklikken (naar voren/binnen drukken), daarna kun je het lampje zelf er zo uit halen. Alleen de stekker zit nogal vast in het lampje
Desnoods gewoon even een foto met flits maken met je telefoon oid
Thermostaat ? Of de temperatuurschakelaar ? Of maakt een zekering slecht contact ? Of iets anders electrisch ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:46 schreef Dingest het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om het dimlicht van de 9000 te vervangenDat klemmetje komt niet los, en het zit te diep om goed te zien hoe het wel zit.
O, en de koelvin draait niet mee als het koelwater op temperatuur is. Dus ik vermoed dat de thermostaat het begeven heeft. Maar ik maak mij meer zorgen om het zachte getik wat ik nu waar begin te nemen uit de kop
In oude werkplaatshandboeken uit de jaren '70 voor de 99 staat bij 400.000km 'motor vervangen'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is een Saab, die hebben toch minimaal een gegarandeerde kilometerstand van 500.000km die ze halen?
Als je de dop op het expansievat laat zitten, niet heel hoog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef 2cv het volgende:
Bij mijn 99 is het de baggerkwaliteit zekering + oxide op de contacten die nog wel eens zorgt voor ellende (enig idee hoe hoog koelvloeistof omhoog spuit als de motor kookt ?).
Klopt. En zonder dop is het +/- een halve meter. Ging iets mis bij het ontluchtenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je de dop op het expansievat laat zitten, niet heel hoog.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef densmee het volgende:
Was je daar toch mooi even het spoorboekje te buiten gegaan
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef densmee het volgende:
Was je daar toch mooi even het spoorboekje te buiten gegaan
Het is ZMS en chuck ook gelukt schijnbaar, het wordt nu als normaal gezien dat ze hier meeposten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat afzet tegen deze SC, die, okee, niet voor niks SC is, dus op inhoudelijkheid hoef je niet te rekenen, maar als niet-regelmatige poster ben je hier gewoon totaal niet welkom. Maar goed, ik probeer het gewoon weer eens. Slowchatten kan ik wel namelijk
Liefhebber meldt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
PTA'ers vinden dit wellicht ook interessant. Dus ff crossposten uit stage SC
Filmpje is niet van mij zelf. Ik heb het zelfde onderhoud gedaan op het zelfde schip (op dezelfde motor) zo'n half jaar geleden. Ok wij hebben de liner dan niet vervangen, maar gehoond. Kan daar nog wel wat foto's van plaatsen voor de liefhebbert
>>KPDquote:
Wat is er gatver aan blote menschen?quote:
Ben daar een tijd geleden eens gaan kijken, maar daar zit echt ranzige ranzigheid tussen, bah. Genoeg andere plekken op internet voor pr0n.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is er gatver aan blote menschen?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:22 schreef Dingest het volgende:
Ik snap de helft van de tijd niet wat ikzelf post
Het lampje is vervangen, ik heb gewoon met de klemmetje zitten ouwehoeren totdat ik elke richting gehad had. DWZ; ik weet nog steeds niet exact welke richting dat isDoet een beetje afbreuk aan je zelfvertrouwen als je eerst zo'n 126 half in elkaar zet, maar dat een dimlichtje niet lukt
Te laat begonnen, de regel stond al een hele tijd vast. Het is alleen sneu voor de jongeren die nu pas konden beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
108 Teletekst wo 30 jan
Schultz:gratis examen motorrijders
` Mensen die het niet is gelukt om voor
19 januari hun motorrijbewijs te halen
krijgen mogelijk een gratis rijexamen.
Minister Schultz van Verkeer zei in de
Tweede Kamer dat ze het CBR heeft
gevraagd om dit te onderzoeken.
Sinds 19 januari zijn nieuwe,strengere
regels van kracht voor jongeren tussen
de 18 en 24 jaar die een motorrijbewijs
willen halen.Door het slechte weer in
januari vielen bijna 1300 examens uit.
Daardoor moet een aantal jongeren nu
aan meer eisen voldoen en kosten maken
voor een nieuw examen.
Het is niet mogelijk dat de jongeren
volgens de oude eisen examen doen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Waarom niet?Dan ben je dus sowieso genaaid. Niet dat het voor mij wat uitmaakt op zich, maar het zal je maar gebeuren
Hahahaha.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toch anders dan de nieuwere koplampen dus?
Kusje?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, maar dat heb ik met Fristi ook.
quote:
Het is goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jeep plaatje om het goed te maken??
[ afbeelding ]
gevulde koek lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat met de koffiepot en gevulde koeken rond.
Dat ken ik niet, maar 1 verslaving is voorlopig genoegquote:
zit te wachten op Sim city 5 en Company of Heroes 2quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar 1 verslaving is voorlopig genoeg
Dat is van een hele ander kaliber.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit te wachten op Sim city 5 en Company of Heroes 2
ik mag daar nog niet veel over zeggen, maar de kans dat het niet aangestoken is is zeg maar 1%quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe weet je dat het aangestoken zou zijn?
Doe dat dan ook maar niet hequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef densmee het volgende:
[..]
ik mag daar nog niet veel over zeggen,
ach ja er is nu naar buiten gekomen in welke hoek de brand is begonnen, en ik heb daar de aanbouw mee gezet en het dichts bij zijnde electra punt is een meter of 10 verderquote:
yup, die regel is 1.30 en >98quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Bij een Bedrijfsauto met datum 1e afgifte 19-02-1999, zit er rechtsachter op de achterbank (aannemers uitvoering) geen gordel. De afstand tussen de rugleuning van de voorbank en de rugleuning van de achterbank is 1,25 m.
Goedkeur
Afkeur
Roept u maar
sinds 1997 is het toch verplicht in grijs kenteken wagens ook een gordel te hebben, dus ook achterquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Bij een Bedrijfsauto met datum 1e afgifte 19-02-1999, zit er rechtsachter op de achterbank (aannemers uitvoering) geen gordel. De afstand tussen de rugleuning van de voorbank en de rugleuning van de achterbank is 1,25 m.
Goedkeur
Afkeur
Roept u maar
inderdaad goedkeurquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef blup het volgende:
[..]
yup, die regel is 1.30 en >98
afkeur dus
het is toch geen eerste generatie sprinter?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Daar komt al het laswerk nog bij wat je aan die auto hebt natuurlijk.
daar moet je sowieso aan lassenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
het is toch geen eerste generatie sprinter?
Sprinter, T4, H200, allemaal een pot nat. En dan bedoel ik heel nat. Heeel nat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
het is toch geen eerste generatie sprinter?
ach ja bij die sprinters krijg je uiteindelijk ook ramen in de achterdeuren ook al had je die niet besteldquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sprinter, T4, H200, allemaal een pot nat. En dan bedoel ik heel nat. Heeel nat.
afkeur, want komt uit autostyle catalogusquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
U krijgt een Hybride elektrisch voertuig ter keuring. De klant heeft er een voorziening op gemaakt dat het geluid van een Ferrari V12 maakt als je met de auto gaat rijden. “kunnen ze mij tenminste aan horen komen”, zegt de klant.
Goedkeur
Afkeur
()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:13 schreef densmee het volgende:
[..]
afkeur, want komt uit autostyle catalogus
Fout, het is goedkeurquote:
nee helaas,quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
Fout, het is goedkeur
Artikel 5.2/3.71 lid 3. (nieuw per 1-1-2013)
Hybride elektrische of elektrische personen- bedrijfsauto’s mogen zijn voorzien van een akoestisch voertuigwaarschuwingssysteem dat werkt tot het voertuig een snelheid van 25 km/h heeft bereikt.
Geen controlepunt tijdens de APK.
Dus: Bovenstaande voertuigen mogen een geluid produceren maar u hoeft niet te controleren of dit geluid stopt boven de 25 km/u.
zou een leuke discussie zijn met een steekproefcontroleurquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:16 schreef densmee het volgende:
[..]
nee helaas,
afkeur want komt uit autostyle catalogus
daar is geen discussie over mogelijk, ik neem aan dat de rdw ook wel ook van de regels op de hoogte is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou een leuke discussie zijn met een steekproefcontroleur![]()
In de opgave is niet gezegd "Dit systeem produceert 230 aechtwel decibel" dus daar kun je niks aan ophangenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:16 schreef Duvel het volgende:
Maar een voertuig mag toch niet meer dan zoveel dB produceren? Dat gaat vast voor dit artikel.
dat zeker maar toch,quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
daar is geen discussie over mogelijk, ik neem aan dat de rdw ook wel ook van de regels op de hoogte is.
zal de carroserie module wel voorkomen om zo de accu te beschermen tegen leeg lopenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Vreemde vragen....
Hoe kan het eigenlijk dat ik in mijn huidige auto (Punto mk2) de lampen en radio niet kan aanzetten zonder sleutel gedraaid in het contact, en bij mijn oude auto wel?
En qua tanken, dit lukt me echt niet goed bij die punto, de spuit blijft afklikken, wat ik ook doe... Ben ik nu zo'n noob of wat?
een fiat moet je spanningsloos kunnen maken met 1 handeling, dit ivm zelfontbranding.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Vreemde vragen....
Hoe kan het eigenlijk dat ik in mijn huidige auto (Punto mk2) de lampen en radio niet kan aanzetten zonder sleutel gedraaid in het contact, en bij mijn oude auto wel?
En qua tanken, dit lukt me echt niet goed bij die punto, de spuit blijft afklikken, wat ik ook doe... Ben ik nu zo'n noob of wat?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef densmee het volgende:
[..]
een fiat moet je spanningsloos kunnen maken met 1 handeling, dit ivm zelfontbranding.
Als ik internet mag geloven hebben heel veel punto's hier last van ivm gelijk een bocht achter de tankdop (?) En hoe maak ik deze schoon?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zal de carroserie module wel voorkomen om zo de accu te beschermen tegen leeg lopen
tank ontluchting vervangen cq schoonmaken
Misschien de vulslang minder ver in de vulhals duwen? Zijn een aantal Fords die er ook last van hebben en dit helpt iig bij die auto's.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als ik internet mag geloven hebben heel veel punto's hier last van ivm gelijk een bocht achter de tankdop (?) En hoe maak ik deze schoon?
Weet je wel HOE ranzig dit klinkt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien de vulslang minder ver in de vulhals duwen?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel HOE ranzig dit klinkt?
Dat doen ze dagelijks bij ganzen die ze kweken voor foie gras.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel HOE ranzig dit klinkt?
Opschakelen vanaf mijn warme bed naar de auto ging deze morgen niet zo soepel bij mij. Ik denk dat mijn synchromeshen beginnen te verslijtenquote:
Bij Fiat staan de lampen standaard uit als de sleutel niet in het contact hebt. Trek dat hendeltje van je verlichting eens naar je toe, dan gaat de follow me home verlichting (voorlampen) aan. NADAT de auto op contact is geweest, anders wil het nog nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Vreemde vragen....
huhuhuquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:11 schreef .Neovo. het volgende:
1 x trekken is 30 sec
2x een minuut
tot een max van 5 minuten.
of je hebt een halfgebroken kabel? zitten er wel alle 6 de draadjes in? sommige merken geven je een gestripte met maar 4 draadjes en die werken soms (bij bijv. veel storing of een geforceerde gbit verbinding) slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:34 schreef .Neovo. het volgende:
Downloaden met Wifi gaat wel sneller. Lan Poorten zijn denk ik ruk
ligt aan het modem. Bij een reset van het modem krijg ik de snelheid weer terug. Zijn hagelnieuwe cat5e kabels, en daar ligt het niet aan. De LAN-poorten op het modem gaan op een extreem lage snelheid werken. Bij alle poorten, dus denk dat ik KPN binnenkort maar even bel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef powerflux het volgende:
[..]
of je hebt een halfgebroken kabel? zitten er wel alle 6 de draadjes in? sommige merken geven je een gestripte met maar 4 draadjes en die werken soms (bij bijv. veel storing of een geforceerde gbit verbinding) slecht.
Man, op mijn connectoren zit zo veel goud dat ik er een steunbalk onder heb moeten monteren omdat anders de ingang op mijn router afbreekt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je gouden connectoren? Dat moet natuurlijk wel.
En mij maar vertellen dat koper beter was. Zal zo naar de winkel om goudenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je gouden connectoren? Dat moet natuurlijk wel.
Bel 2cv dan, die zit toch thuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moest SD bellen om hem in de router te hijsen.
En densmee om de steunbalken te zagen.
Ik wil niet dat mijn connectoren LHM gaan lekkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bel 2cv dan, die zit toch thuis.
Is dat niet ook ranzig dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat doen ze dagelijks bij ganzen die ze kweken voor foie gras.
Goed gelijk een vraag, want de garage van mijn werkbus heeft mijn stadslampen voor vervangen omdat ze geel(amber) waren. Zover ik weet moet je aan de voorzijde wit of amber licht uitstralen. Beste monteur aldaar zegt dat voor de APK er wit in moet zitten.quote:
quote:Artikel 5.2.53 kleur verplichte lichten
1. De grote lichten, dimlichten, stadslichten en
achteruitrijlichten mogen niet anders dan wit of geel
stralen.
Mijne gaat wel aardig andersquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:41 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn modem doet een beetje kut.
[ afbeelding ]
Faster than 95% of NL
Tenzij typegoedkeuring.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef blup het volgende:
[..]
Goed gelijk een vraag, want de garage van mijn werkbus heeft mijn stadslampen voor vervangen omdat ze geel(amber) waren. Zover ik weet moet je aan de voorzijde wit of amber licht uitstralen. Beste monteur aldaar zegt dat voor de APK er wit in moet zitten.
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring
[..]
Dat was juist nu het geval. Stadslicht was geel, dimlicht, grootlicht, alles geel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef powerflux het volgende:
Gaat het niet om of of?
dus of alles geel, of alles wit?
quote:1. De grote lichten, dimlichten, stadslichten en
achteruitrijlichten mogen niet anders dan wit of geel
stralen
<- word dit bedoeldquote:6. De markeringslichten mogen naar voren niet anders
dan wit, en naar achteren niet anders dan rood
stralen.
Ja, dat weet ik bijvoobaat al, die gasten hebben bij ons een grensbedrag. Breng je hem voor een stotterende motor, krijg je een nieuwe versnellingspook, pedaalrubbers en voorruit erbij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geel is altijd goed. Oranje mag als het volgens de typegoedkeuring goed is.
Oftewel, je garage loopt je te naaien.
quote:2. De parkeerlichten mogen naar voren niet anders dan
wit, en naar achteren niet anders dan rood stralen,
dan wel indien zij zijn ingebouwd in de
zijrichtingaanwijzers, niet anders dan ambergeel
stralen.
Handig, zo'n pakketjequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:07 schreef blup het volgende:
Ja, dat weet ik bijvoobaat al, die gasten hebben bij ons een grensbedrag. Breng je hem voor een stotterende motor, krijg je een nieuwe versnellingspook, pedaalrubbers en voorruit erbij.
Klinkt idioot maar dit is werkelijk gebeurd met een sloop sprinter van ons die op de nominatie staat om verschot te worden. Zelfs in afrika hoeven ze hem denk ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handig, zo'n pakketjeOok echt allemaal dingen die wat met elkaar te maken hebben
![]()
Wij hebben geen glasvezelquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne gaat wel aardig anders![]()
[ afbeelding ]
zo danquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne gaat wel aardig anders![]()
[ afbeelding ]
In .be lopen ze gemiddeld 20 jaar achter, dus ik zal over 10 jaar ook wel limietvrij zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Datalimiet? Dat is wel heel erg 2001.
(alhoewel, zie mobiele markt)
Hebbie een foto van voor de lamp wissel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef blup het volgende:
[..]
Goed gelijk een vraag, want de garage van mijn werkbus heeft mijn stadslampen voor vervangen omdat ze geel(amber) waren. Zover ik weet moet je aan de voorzijde wit of amber licht uitstralen. Beste monteur aldaar zegt dat voor de APK er wit in moet zitten.
Regelgeving Algemene Periodieke Keuring
[..]
Ach, met UPC hier mag ik blij wezen als er uberhaupt een internetverbinding opgebouwd wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:11 schreef blup het volgende:
[..]
zo dan
[ link | afbeelding ]
jank upc.
Das oranje, en dat mag nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:47 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[imghttp://infiltrate.nl/clio/IMAG1032.jpg[/img]
niet heel goed te zien, maar de stadslampjes zijn gewoon zulke
[ afbeelding ]
maar dan 5w5 steekfitting uiteraard.
Alleen bepaalde Amerikanen hebben type goedkeuring hier op dacht ik zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tenzij typegoedkeuring. Maar gezien het merk zal dat wel niet.
Ja en sommige import auto's.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Alleen bepaalde Amerikanen hebben type goedkeuring hier op dacht ik zo
glas vezel hequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mijn download is lekker sneller.
Upload en ping versla je me wel in
Artikel 5.3.53 kleur verplichte lichtenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
slotjeNa 1779 delen EINDELIJK antwoord.
Het moet iets te maken hebben met diagnose aan motorvoertuigenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
Optelsommetjes aan kleuters, hogere informatica of voertuigtechniek?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
Diagnose voor beginners: Werp een blik op het voertuig en vertel mij of de band lek is of niet. En zo ja: Welke band?
Pimpen noemtie datquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even pimpen dan.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn internetverbinding is nog steeds traag. Gaat niet harder dan 1 megabit
Hihi neovo heeft traag internet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn internetverbinding is nog steeds traag. Gaat niet harder dan 1 megabit
Mja als je normaal 40 binnenkrijgt dan is het nu wel traag ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi neovo heeft traag internet.
Ja, het adres aanpassen in de adresbalk kan ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
Amateurs....................
[ afbeelding ]
Niet eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, het adres aanpassen in de adresbalk kan ik ook
hahahaquote:
bellen naar de verkoop afdeling, wordt je gelijk geholpen en als eerste geplaatst in de wachtlijst bij de garantie afdelingquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef .Neovo. het volgende:
Ik dacht dat jij dat wel voor me wou doen
Bij de kwikfit uit laten lijnen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
het stuur voelt zo raar aan. snapt u dat meneer
[ afbeelding ]
Ik stuur ze wel een tweet. Wie belt er nou nog?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bellen naar de verkoop afdeling, wordt je gelijk geholpen en als eerste geplaatst in de wachtlijst bij de garantie afdeling![]()
Nee nee die zouden minimaal 4 nieuwe banden erop zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij de kwikfit uit laten lijnen?
Zelfs als dat echt waar is. Dat heb je niet thuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
Amateurs....................
[ afbeelding ]
SD en Anne hebben eindelijk Whatsapp ontdekt en kwamen daarbij tot de conclusie dat ze FOK! alleen gebruikten om met elkaar te communiceren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Nu snap ik waarom Anne al een tijdje niet meer post![]()
![]()
![]()
Mooi. Aufgeräumt steht nättjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
SD en Anne hebben eindelijk Whatsapp ontdekt en kwamen daarbij tot de conclusie dat ze FOK! alleen gebruikten om met elkaar te communiceren.
Sinds ik whatsapp heb heb ik meteen mijn cu2 gesloten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
SD en Anne hebben eindelijk Whatsapp ontdekt en kwamen daarbij tot de conclusie dat ze FOK! alleen gebruikten om met elkaar te communiceren.
Ja ICQ was toch ineens achterhaald.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sinds ik whatsapp heb heb ik meteen mijn cu2 gesloten.
Chatten op napster doe ik ook steeds minder merk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ICQ was toch ineens achterhaald.
Kloterij daarvan is vooral dat mijn moeder nog wel eens wilt bellen des avonds. Dus dan moet ik weer offline gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Chatten op napster doe ik ook steeds minder merk ik.
Krijg de pleurisquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom moet je voornamelijk mij en daarnaast ons steeds proberen af te kraken met dit soort opmerkingen? (Echt veel doet het me niet hoor, maar ik zocht even een excuus om weer eens te reageren).quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
quote:
Hahahah! Prachtig. Meteen er vol op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom moet je voornamelijk mij en daarnaast ons steeds proberen af te kraken met dit soort opmerkingen? (Echt veel doet het me niet hoor, maar ik zocht even een excuus om weer eens te reageren).
Ben je jaloers omdat je zelf geen vriend of vriendinnetje hebt? Dat verklaart wel ook meteen de reden waarom jij op FOK! Zit.
(Vergelijkt postaantallen).quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je jaloers omdat je zelf geen vriend of vriendinnetje hebt? Dat verklaart wel ook meteen de reden waarom jij op FOK! Zit.
GMTAquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Hahahah! Prachtig. Meteen er vol op.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
hee newbie kalm aan graagquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Hahahah! Prachtig. Meteen er vol op.
* Duvel slaps Barcaconia around a bit with a large trout.quote:
WTF, houtblokpijper jij!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Palindroom user-IDIk hou van densmee
ook nog allemaal driemachten. Wauwquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Palindroom user-IDIk hou van densmee
hee da is nie zomaar hequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook nog allemaal driemachten. Wauw
ik heb nog wel een ongebruikte speedtouch liggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef .Neovo. het volgende:
Ik dacht dat jij dat wel voor me wou doen
Is niet zo handig met VDSL2.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een ongebruikte speedtouch liggen
alleen niet handig als je kabel hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Is niet zo handig met VDSL2.
Maar dat zijn wel goeie modems, retestabiel
hee da is een schone fendt farmer 311 favoritquote:
goeikope tractors die jan herten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zag heul nie dat die post voor mij bedoeld wasIk heb niks met Fendts, doe mij maar een John Deere.
Because nothing runs like Deere!
een gazonmaaier van "van cranenbroek", daar durven ze in bels nog niet het gras mee af te rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |