Balen, altijd klote als een leuk gezellig team uit elkaar valt..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mn baas en assistent gaan naar andere vestigingenen dat terwijl we zo'n leuk team hadden... Heel erg jammer
Ja is ook balen... we hebben maar een klein team van 5 mensen, dus bijna de helft valt wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Balen, altijd klote als een leuk gezellig team uit elkaar valt..
OT: Klote.. Dezelfde keelpijn als 1,5 jaar terug.. En toen moest ik geopereerd worden.. ):
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
Een 8 voor economie schoolexamen terug gekregen vandaag.
Zielsgelukkig dus![]()
![]()
Als ik ook een voldoende heb voor wiskunde/m&o dan geef ik een feestje en iedereen is uitgenodigd.
Owwwwww ?!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De enige manier waarop je dat kan laten zien is door af te spreken tochSommige mannen zijn echt wel aardig en normaal
En zo is dat, hoewel het eigenlijk wel meevalt hoe kut het leven is, heb ik het er helemaal mee gehad.quote:
Ach ik ben gewoon awesome, dat vinden veel meisjes bij wie ik in de friendzone zitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Owwwwww ?!. Had gehoopt dat er een of andere geniale (zucht, nieuw stopwoord geloof ik....), nieuwe manier zou zijn om dat duidelijk te maken
.
Zou bijna weer maar naar vrouwen gaan kijken (al word ik daar in mijn werk ook vaak genoeg horendol van). Ach en soms is het gewoon lekker om mannen over 1 kam te scheren!
![]()
Ah, knuf !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ik ben gewoon awesome, dat vinden veel meisjes bij wie ik in de friendzone zitvrouwen
Zelfs een virtuele knuffel kan mijn dag niet goedmakenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah, knuf !(waar is die knuf-smiley gebleven als je hem nodig hebt
)
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, ik wilde de nummer 800 van deze reeks!
Ik was dus serieus ook mijn kans af aan het wachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, ik wilde de nummer 800 van deze reeks!
TS is zeker voor PSV.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was dus serieus ook mijn kans af aan het wachten_!
En ik moet eens wat meer genieten van de huidige tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |