Misschien.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:46 schreef Hexagon het volgende:
Ik kom ook wel zoals het er nu naar uitziet
Kunnen we matten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon komen Koos.
Als ik een slag om de arm houd kan ik ook niemand teleurstellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon komen Koos.
Typische Gordon-tent, inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Tem het volgende:
Stairway is nogal een kansloos etablissement, Dus Gordon zou er niet misstaan.
We willen gewoon rocken op AC/DC, Metallica, Guns N' Roses, Led Zeppelin en Deep Purple.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Tem het volgende:
Zelfs Gordon zou er aan voorbijlopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Tem het volgende:
Links bolwerk en op een zaterdag de tering druk voor een groep.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kafé Belgie geen optie voor de meeters?
Vrijwel alles is te links.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mick O'Connells, of is dat ook te links?
Om politieke redenen zijn ze ook niet geïnteresseerd in winst maken, en dientengevolge behandelen ze hun cliënteel bijzonder slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Links bolwerk en op een zaterdag de tering druk voor een groep.
Dat is wel een optie wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mick O'Connells, of is dat ook te links?
Sinds ze geen bier meer mogen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wat doet Euribob op de meet? Sinds wanneer vervult een POL-meet de functie van kinderdagverblijf.
U zou moeten kunnen regelen dat de minimumleeftijd voor 30 maart naar 18 wordt verhoogd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:22 schreef Reya het volgende:
Is de leeftijd voor alcohol opgetrokken?
Alcohol is voorlopig nog buiten schot, als we daaraan beginnen krijgen we het - zonder uitzondering alcoholistische - journaille tegen ons.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
U zou moeten kunnen regelen dat de minimumleeftijd voor 30 maart naar 18 wordt verhoogd.
Maar anders dan het gemiddelde stuk van een journalist doet vermoeden zijn zij doorgaans boven de 18.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Alcohol is voorlopig nog buiten schot, als we daaraan krijgen we het - zonder uitzondering alcoholistische - journaille tegen ons.
De schoolkrant kindertjes zijn diep teleurgesteld in uw bewoording.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
Maar anders dan het gemiddelde stuk van een journalist doet vermoeden zijn zij doorgaans boven de 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |