Dan zie ik nog steeds het nut van de tussenuitspraak niet. De rechter kan dan toch ook meteen het besluit vernietigen en het bestuursorgaan opdragen een nieuw besluit te nemen met in achtneming van het inkomen van januari(aangezien de uiteindelijke uitkomst niet boeit, als het er maar bij wordt gehaald). In dat geval ben je proceseconomisch nóg efficiënter bezig toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Nee, bij beleidsvrijheid is het zo dat een BO zelf mag bepalen hoe zwaar iets weegt. Maar op basis van art 3:2 Awb moet wel alles mee genomen worden. In mijn voorbeeld mag het BO zelf weten hoe zwaar zij het inkomen van januari mee laten tellen (bijv voor 10 euro of 100 euro extra per maand) maar zij moeten dit wel meenemen in hun besluit. De rechter ziet dat het BO vergeten is of onterecht besloten heeft de maand januari (niet) mee te nemen en geeft via een tussenuitspraak het BO de mogelijkheid om dit gebrek/deze fout te herstellen.
twitter:iammirelax twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:23:28Omg die nieuw mag echt verplaatst worden hoor T BOEIT NIEMAND wat xD , laat gtst beginnen hoor reageer retweet
Nee, dan zou de hele beroepsprocedure weer opnieuw beginnen. En daar wilde men juist vanaf. Liever dat binnen een procedure alles (al dan niet in 1 of 2 stappen) opgelost kan worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan zie ik nog steeds het nut van de tussenuitspraak niet. De rechter kan dan toch ook meteen het besluit vernietigen en het bestuursorgaan opdragen een nieuw besluit te nemen met in achtneming van het inkomen van januari(aangezien de uiteindelijke uitkomst niet boeit, als het er maar bij wordt gehaald). In dat geval ben je proceseconomisch nóg efficiënter bezig toch?
Ik prefereer mentaal gehandicaptquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
Mag ik deze mensen nou niet gewoon bestempelen als "dom" ?
Het was altijd zo dat er een feestdag was op de verjaardag van de vorst. Beatrix heeft dit als eerste doorbroken omdat haar verjaardag op 31 januari is, wanneer het véél te koud is voor een feestdag (zeer geregeld vriest het dan en ligt er sneeuw). Met Willem wordt de traditie weer hersteld.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/3015467/koningsdag-2014-27-april.html
wat is this shit.
Van 30 naar 27 en koningsdag? Fucking ijdel of niet? Het gaat toch om juliana, beatrix dacht ook niet van omgomg ik wil nu beadag in fucking januari?
Gelijk heeft ie ergens ook wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/3015467/koningsdag-2014-27-april.html
wat is this shit.
Van 30 naar 27 en koningsdag? Fucking ijdel of niet? Het gaat toch om juliana, beatrix dacht ook niet van omgomg ik wil nu beadag in fucking januari?
Nee kijk dat je lingo schrapt omdat het onder de toespraak was ok. Maar om 8 uur draaide rtl4 echt enkel achterlijke figuren die niets te zeggen hebben over het koningshuis en die dan wat daarover moeten vertellen. Alsof ze bill gates vragen of hij z'n mening wil geven over de smaak van calvé pindakaas op nationale televisiequote:
Is dit serieus?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee kijk dat je lingo schrapt omdat het onder de toespraak was ok. Maar om 8 uur draaide rtl4 echt enkel achterlijke figuren die niets te zeggen hebben over het koningshuis en die dan wat daarover moeten vertellen. Alsof ze bill gates vragen of hij z'n mening wil geven over de smaak van calvé pindakaas op nationale televisie
al zou dat wel goed bekeken worden want bill gates
Ergo gtst uitstellen is echt pure bullshit want dat half uurtje kunnen ze echt wel missen waarin een of andere bromsnor zegt: ja goeie goeie koningin. Deed goed haar werk. Mooi haar ook. Jammer dat ze bier niet gratis maakte
godverdomme kut rtl
Ik snap dat die beslissing ook weer vatbaar is voor beroep, maar dat beroep wordt dan toch gewoon meteen kennelijk ongegrond verklaard? Het is een extra handeling, maar m.i. 'macro gezien' minder inspannend dan een tussenuitspraak.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dan zou de hele beroepsprocedure weer opnieuw beginnen. En daar wilde men juist vanaf. Liever dat binnen een procedure alles (al dan niet in 1 of 2 stappen) opgelost kan worden.
Als DNA een ton LEGO is dat er één stukje Playmobil tussen zit. Dat verklaart trouwens ook dat typische kapsel.quote:
Volgens mij is het bij sommigen 50/50. DNA en plastic bedoel ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als DNA een ton LEGO is dat er één stukje Playmobil tussen zit. Dat verklaart trouwens ook dat typische kapsel.
dit is een goeie datum, mooi zomerfestival met gratis honden voor iedereen!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Tchock het volgende:
Juliana verplaatste Koninginnedag naar 30 april toen ze aantrad. Wilhelmina verplaatste 'm naar 31 augustus toen zíj koningin werd. Whoop whoop.
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?quote:Door het aftreden van Willem-Alexander zal Nederland voor het eerst sinds 1898 niet meer vertegenwoordigd zijn bij het IOC.
Voormalige Nederlandse IOC leden:
Baron FWCH van Tuijll van Serooskerken (1898-1924), Baron Alphert Schimmelpenninck van der Oye (1925-1943), Pieter Wilhelmus Scharroo (1924-1957), Charles Ferdinand Pahud de Mortanges (1946-1964), Jonkheer Herman Adriaan van Karnebeek (1964-1977), Kees Kerdel (1977-1986), Els van Breda Vriesman (2001-2008), Hein Verbruggen (1996-2008) en Anton Geesink (1987-2010).
Ja. Als RTL nou inhoudelijk nog wat te melden had en daarvoor GTST ging verplaatsen ok, maar dit is gewoon echt pure onzin waar leken moet zeggen hoe tof bea was en hoe graag ze euro's willen met willem erop.quote:
Je kent die naam niet? Is echt een vrij bekende familie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Van Tuijll van Serooskerken ken je zeker ook? Opschepper?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kent die naam niet? Is echt een vrij bekende familie.
Inderdaad. Wie de fuck is Anton Geesink ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Er heeft zojuist een gebeurtenis van enige historische magnitude plaatsgevonden. Dan vind het ik het volkomen terecht dat GTST even een keer overgeslagen wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja. Als RTL nou inhoudelijk nog wat te melden had en daarvoor GTST ging verplaatsen ok, maar dit is gewoon echt pure onzin waar leken moet zeggen hoe tof bea was en hoe graag ze euro's willen met willem erop.
NB: Willem in het spaans is Guillermo
Hendrik van Pereneum tot Toompje.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
Ik had vroeger iemand in mijn klas met zo'n prachtige adellijke naam maar ik zal 'm niet noemen want dan is hij zo gevonden denk ik
Nooit meer uitzenden zou het pas echt recht doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er heeft zojuist een gebeurtenis van enige historische magnitude plaatsgevonden. Dan vind het ik het volkomen terecht dat GTST even een keer overgeslagen wordt.
Meteen weer de opschepper-kaart spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Tuijll van Serooskerken ken je zeker ook? Opschepper?
Het klinkt nu vast heel pretentieus maar ik ken serieus twee mensen (redelijk goed zelfs) die zo hetenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze komt helaas niet binnen mijn vrienden- en kennissenkring voorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Tuijll van Serooskerken ken je zeker ook? Opschepper?
Het wachten is op het commentaar van Friso.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen van de toespraak
Dàt is niet leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het wachten is op het commentaar van Friso.
Dat is echt een bekende familie. Onder andere de curator van de DSB behoort tot die familie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Friso: ....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het bevindt zich wel op glas ijs ja.quote:
Het nieuws over de abdicatie raakt er zelfs een beetje door ondergesneeuwd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dergelijke reacties zorgen vaak ook voor een sneeuwbaleffect
Mijns inziens is de grens wel overschreden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het bevindt zich wel op glas ijs ja.
Nou ja zoiets kan natuurlijk makkelijk ondersneeuwen bij dit nieuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het bevindt zich wel op glas ijs ja.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nooit meer uitzenden zou het pas echt recht doen.
Ik zeg ook niet dat ik geen kippenvel had bij wat er net gebeurde, was erg tof zeker!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er heeft zojuist een gebeurtenis van enige historische magnitude plaatsgevonden. Dan vind het ik het volkomen terecht dat GTST even een keer overgeslagen wordt.
Ook de mensen die normaal niet bij de NOS komen willen misschien horen wat hun 'peers' van de situatie vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik geen kippenvel had bij wat er net gebeurde, was erg tof zeker!
Maar RTL heeft zo'n waardeloos niveau, kijk dan NOS en laat GTST lekker doorgaan op RTL
Nee, de NOS is uitmuntend bezigquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik geen kippenvel had bij wat er net gebeurde, was erg tof zeker!
Maar RTL heeft zo'n waardeloos niveau, kijk dan NOS en laat GTST lekker doorgaan op RTL
Omdat het maar matige serie is?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nooit meer uitzenden zou het pas echt recht doen.
Sorry Acta.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mijns inziens is de grens wel overschreden.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ik vond het wel grappigquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. google die naam eens. Toch wel een van de belangrijkste en bekendste geslachten in Nederland.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, nu gaan alle zenders ineens slecht voorbereide zooi uitzenden terwijl 1 of 2 zenders wel genoeg was geweest. Terwijl gtst met 2miljoen kijkers zelfs nog hoger niveau heeft dan wat er nu op is.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, de NOS is uitmuntend bezigAstrid Kersseboom
Die vergelijking slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat het maar matige serie is?
Dat is net zoiets dat Apple verbieden pas echt recht zal doen..
come to think of it. Dat is nog zo'n slecht idee niet!
NB: GTST is triest maar wel vermakelijk. GRGR gtst volgerdt
Dat mag. Ik vond het niet echt sierlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
ik vond het wel grappig
Ze hadden die toespraak ook moeten begeleiden door een mooi nummertje van de lawineboys.
Bedankt voor de peer!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat echt helemaal nergens op.Apples en peren. Apple heeft hier helemaal niets mee te maken.
Hier heb je een Peer.
[ afbeelding ]
Jij ook wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bedankt voor de peer!
Je bent een toffe peer
Ik heb gezocht en afgezien van dat ze in het eerste kabinet onder Willem I en connecties met de Oranjes en Napoleon hadden weinig noemenswaardigs. Er leven er momenteel nog 29 stuks waarvan ééntje in Wijhe en vijf in Amsterdamquote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen.. google die naam eens. Toch wel een van de belangrijkste en bekendste geslachten in Nederland.
http://www.houthoff.com/lawyers/rutgerschimmelpenninck/show ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en afgezien van dat ze in het eerste kabinet onder Willem I en connecties met de Oranjes en Napoleon hadden weinig noemenswaardigs. Er leven er momenteel nog 29 stuks waarvan ééntje in Wijhe en vijf in Amsterdam
edit: Ik kan echt niets vinden waarom per se ik dit geslacht moet kennenBurgemeestertje hier, Luitenant daar. Die man die jij noemde is blijkbaar niet eens meer werkzaam als curator.
Je hoeft ze ook niet per se te kennen, Ryon en Actaeon kijken gewoon te veel Hoe Heurt het Eigenlijk waar al deze figuren veelvuldig in voorbij komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
edit: Ik kan echt niets vinden waarom per se ik dit geslacht moet kennenBurgemeestertje hier, Luitenant daar. Die man die jij noemde is blijkbaar niet eens meer werkzaam als curator.
Nouja DSB faillissement heeft zoveel media coverage gehad dat ik dacht dat iedereen die man wel, in ieder geval naam, kende. En verder als je je wat verdiept hebt in de vaderlandse (bestuurlijke) geschiedenis kom je een keur aan dergelijke namen tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet per se te kennen, Ryon en Actaeon kijken gewoon te veel Hoe Heurt het Eigenlijk waar al deze figuren veelvulding in voorbij komen.
Downeaster Alexaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We took on diesel back in Montauk yesterday.
Toen was ik vijftien hè?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja DSB faillissement heeft zoveel media coverage gehad dat ik dacht dat iedereen die man wel, in ieder geval naam, kende.
Misschien moeten we hem Tjolk noemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat jij nog zo jong bent.
Proestquote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Toch alweer je vierde troonswisseling Spotless!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |