quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Ik zou zeggen.. google die naam eens. Toch wel een van de belangrijkste en bekendste geslachten in Nederland.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Dat bedoel ik, nu gaan alle zenders ineens slecht voorbereide zooi uitzenden terwijl 1 of 2 zenders wel genoeg was geweest. Terwijl gtst met 2miljoen kijkers zelfs nog hoger niveau heeft dan wat er nu op is.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, de NOS is uitmuntend bezigAstrid Kersseboom
Die vergelijking slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat het maar matige serie is?
Dat is net zoiets dat Apple verbieden pas echt recht zal doen..
come to think of it. Dat is nog zo'n slecht idee niet!
NB: GTST is triest maar wel vermakelijk. GRGR gtst volgerdt
Dat mag. Ik vond het niet echt sierlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
ik vond het wel grappig
Ze hadden die toespraak ook moeten begeleiden door een mooi nummertje van de lawineboys.
Bedankt voor de peer!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat echt helemaal nergens op.Apples en peren. Apple heeft hier helemaal niets mee te maken.
Hier heb je een Peer.
[ afbeelding ]
Jij ook wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bedankt voor de peer!
Je bent een toffe peer
Ik heb gezocht en afgezien van dat ze in het eerste kabinet onder Willem I en connecties met de Oranjes en Napoleon hadden weinig noemenswaardigs. Er leven er momenteel nog 29 stuks waarvan ééntje in Wijhe en vijf in Amsterdamquote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen.. google die naam eens. Toch wel een van de belangrijkste en bekendste geslachten in Nederland.
http://www.houthoff.com/lawyers/rutgerschimmelpenninck/show ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en afgezien van dat ze in het eerste kabinet onder Willem I en connecties met de Oranjes en Napoleon hadden weinig noemenswaardigs. Er leven er momenteel nog 29 stuks waarvan ééntje in Wijhe en vijf in Amsterdam
edit: Ik kan echt niets vinden waarom per se ik dit geslacht moet kennenBurgemeestertje hier, Luitenant daar. Die man die jij noemde is blijkbaar niet eens meer werkzaam als curator.
Je hoeft ze ook niet per se te kennen, Ryon en Actaeon kijken gewoon te veel Hoe Heurt het Eigenlijk waar al deze figuren veelvuldig in voorbij komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
edit: Ik kan echt niets vinden waarom per se ik dit geslacht moet kennenBurgemeestertje hier, Luitenant daar. Die man die jij noemde is blijkbaar niet eens meer werkzaam als curator.
Nouja DSB faillissement heeft zoveel media coverage gehad dat ik dacht dat iedereen die man wel, in ieder geval naam, kende. En verder als je je wat verdiept hebt in de vaderlandse (bestuurlijke) geschiedenis kom je een keur aan dergelijke namen tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet per se te kennen, Ryon en Actaeon kijken gewoon te veel Hoe Heurt het Eigenlijk waar al deze figuren veelvulding in voorbij komen.
Downeaster Alexaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We took on diesel back in Montauk yesterday.
Toen was ik vijftien hè?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja DSB faillissement heeft zoveel media coverage gehad dat ik dacht dat iedereen die man wel, in ieder geval naam, kende.
Misschien moeten we hem Tjolk noemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat jij nog zo jong bent.
Proestquote:Op maandag 28 januari 2013 22:02 schreef eriksd het volgende:
Toch alweer je vierde troonswisseling Spotless!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |