Inderdaad. Wie de fuck is Anton Geesink ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Er heeft zojuist een gebeurtenis van enige historische magnitude plaatsgevonden. Dan vind het ik het volkomen terecht dat GTST even een keer overgeslagen wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja. Als RTL nou inhoudelijk nog wat te melden had en daarvoor GTST ging verplaatsen ok, maar dit is gewoon echt pure onzin waar leken moet zeggen hoe tof bea was en hoe graag ze euro's willen met willem erop.
NB: Willem in het spaans is Guillermo
Hendrik van Pereneum tot Toompje.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
Ik had vroeger iemand in mijn klas met zo'n prachtige adellijke naam maar ik zal 'm niet noemen want dan is hij zo gevonden denk ik
Nooit meer uitzenden zou het pas echt recht doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er heeft zojuist een gebeurtenis van enige historische magnitude plaatsgevonden. Dan vind het ik het volkomen terecht dat GTST even een keer overgeslagen wordt.
Meteen weer de opschepper-kaart spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Tuijll van Serooskerken ken je zeker ook? Opschepper?
Het klinkt nu vast heel pretentieus maar ik ken serieus twee mensen (redelijk goed zelfs) die zo hetenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Deze komt helaas niet binnen mijn vrienden- en kennissenkring voorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Tuijll van Serooskerken ken je zeker ook? Opschepper?
Het wachten is op het commentaar van Friso.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen van de toespraak
Dàt is niet leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het wachten is op het commentaar van Friso.
Dat is echt een bekende familie. Onder andere de curator van de DSB behoort tot die familie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Friso: ....quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het bevindt zich wel op glas ijs ja.quote:
Het nieuws over de abdicatie raakt er zelfs een beetje door ondergesneeuwd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dergelijke reacties zorgen vaak ook voor een sneeuwbaleffect
Mijns inziens is de grens wel overschreden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het bevindt zich wel op glas ijs ja.
Nou ja zoiets kan natuurlijk makkelijk ondersneeuwen bij dit nieuws.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het bevindt zich wel op glas ijs ja.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nooit meer uitzenden zou het pas echt recht doen.
Ik zeg ook niet dat ik geen kippenvel had bij wat er net gebeurde, was erg tof zeker!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Er heeft zojuist een gebeurtenis van enige historische magnitude plaatsgevonden. Dan vind het ik het volkomen terecht dat GTST even een keer overgeslagen wordt.
Ook de mensen die normaal niet bij de NOS komen willen misschien horen wat hun 'peers' van de situatie vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik geen kippenvel had bij wat er net gebeurde, was erg tof zeker!
Maar RTL heeft zo'n waardeloos niveau, kijk dan NOS en laat GTST lekker doorgaan op RTL
Nee, de NOS is uitmuntend bezigquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik geen kippenvel had bij wat er net gebeurde, was erg tof zeker!
Maar RTL heeft zo'n waardeloos niveau, kijk dan NOS en laat GTST lekker doorgaan op RTL
Omdat het maar matige serie is?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nooit meer uitzenden zou het pas echt recht doen.
Sorry Acta.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mijns inziens is de grens wel overschreden.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ik vond het wel grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |