Niks daarvan, Karel Kraaienpoot gaat weer orgelen van Adios Nonino en dan komt die traan weer waar heel NL op zit te wachten...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Juist omdat hij ook niet op huwelijk was, zouden ze hem moeten uitnodigen.
Mmm, de tijd zal het leren, met de media omgaan is niet zijn sterkste kant en dat is vandaag de dag wel belangrijk. Hij heeft voor mij gewoon geen charisma. Maar we gaan het zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Willem Alexander wel een relaxe Koning gaat worden, meer een staatshoofd zoals Juliana en minder kil en zakelijk als Beatrix.
Dat vind ik jammer. Het had een mooi eerbetoon geweest als ze Koninginnedag op 30 april hadden laten bestaan.quote:
Nee, maar je homofobie spreekt boekdelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan ben je zeker homo. Maar normale mensen kan het waarschijnlijk niets schelen.
Aan wie? Eerbetoon aan Juliana die de huidige generatie niet eens meer kent?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Het had een mooi eerbetoon geweest als ze Koninginnedag op 30 april hadden laten bestaan.
Hij zegt net van nietquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat blijft op 30 april...
Teletekst spreekt je tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat blijft op 30 april...
31 januari is te koud...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan wie? Eerbetoon aan Juliana die de huidige generatie niet eens meer kent?
Het is even wennen, idd.quote:
Zag het ook net ja, toch weer een werkdag extra op deze manier.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Verbaast mij niets, is op een zondag in 2014.
Precies, maar een verschuiving van 30 april naar 27 april is wel te doen. En het gaat lekker toch Koningsdag heten, dus alle feministische trutjes hier hebben het nakijkenquote:
Het was handig geweest. Amalia is in de winter geboren dus dan moet zij het straks weer terugzetten op 30 april? Of ook op de 27ste? Men had beter gewoon vastgehouden aan de 30e.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan wie? Eerbetoon aan Juliana die de huidige generatie niet eens meer kent?
Bekt toch niet zo lekker dat koningsdag...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Precies, maar een verschuiving van 30 april naar 27 april is wel te doen. En het gaat lekker toch Koningsdag heten, dus alle feministische trutjes hier hebben het nakijken
Straksquote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was handig geweest. Amalia is in de winter geboren dus dan moet zij het straks weer terugzetten op 30 april? Of ook op de 27ste? Men had beter gewoon vastgehouden aan de 30e.
Alles is even wennen hè, meer dan 100 jaar is het koninginnedag geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Bekt toch niet zo lekker dat koningsdag...
dat we volgend jaar geen vrije dag hebben op 30 april!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef Shreyas het volgende:
Straks
Je bedoelt over 30 jaar? Nogmaals dan boeit het geen reet of het 27 april of 30 april is, wat maken die drie dagen nou uit man?
Daar ging het niet om, het ging erom dat het voor de toekomst handiger was geweest om het op één dag te houden en het niet bij elke monarch te veranderen. Lees 'december'.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Straks![]()
![]()
![]()
Je bedoelt over 30 jaar? Nogmaals dan boeit het geen reet of het 27 april of 30 april is, wat maken die drie dagen nou uit man?
Maar wel op de 27equote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat we volgend jaar geen vrije dag hebben op 30 april!!!
Wellicht begint de meivakantie straks gewoon 3 dagen eerder pikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat we volgend jaar geen vrije dag hebben op 30 april!!!
Man, ga ergens anders citroenen kauwen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Syntix het volgende:
Wanneer krijgen we trouwens negatieve mensen te horen? Of mensen die het geen flikker interesseert. Wees eens objectief kut NOS
Negatief over wat? Of je voor of tegen het Koningshuis bent, Willem Alexander (en vooral Maxima) zijn een verademing na 33 jaar Beatrix. Ik ben niet voor het Koningshuis, maar de vlag gaat toch uit bij mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Syntix het volgende:
Wanneer krijgen we trouwens negatieve mensen te horen? Of mensen die het geen flikker interesseert. Wees eens objectief kut NOS
30 april was gewoon mooier, zo'n datum altijd op het einde van de maand. Dit gaat nergens over. Ze hadden het gewoon vast moeten houden vind ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef n00b13 het volgende:
Koningsdag? koninginnedag? Hoe dan ook, nu op 27 april.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die kut van Rutte heeft dat op zijn geweten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |