quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef picodealion het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: hoeveel gaat er nu effectief veranderen?We krijgen extra grote euromunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prins Pils gaat dat nooit toestaan, sober feestvieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
sober een feestje vieren hoe ziet Rutte dat voor zich?
Welke sobere tijd? Wat een jankerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja we gaan een feest vieren zoals dat past in deze sobere tijden
Ja hij zei dat we het in deze tijd maar sober moeten vieren. Iedereen een oranjebitter, daarna aan de waterige ranja zonder rietje, plastic bekertje bewaren aub.quote:
Daarna lekker spijkerpoepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hij zei dat we het in deze tijd maar sober moeten vieren. Iedereen een oranjebitter, daarna aan de waterige ranja zonder rietje, plastic bekertje bewaren aub.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef picodealion het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: hoeveel gaat er nu effectief veranderen?We raken ons enige IOC lid kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat feesten maar aan Maxima overquote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Prins Pils gaat dat nooit toestaan, sober feestvieren.
Laat Mark maar fijn met zijn pak wijn van de aldi en sloffe borrelnootjes bij zijn mama op de bank gaan zitten.
Ik denk dat WA die keuze zelf nog moet aankondigen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Goed punt van de NOS: Rutte had het over Koning Willem-Alexander, niet Koning Willem IV.
Kan hij zich ook gewoon Koning Bert noemen?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Goed punt van de NOS: Rutte had het over Koning Willem-Alexander, niet Koning Willem IV.
Dat heeft Rutte al aangekondigd, dus ik denk dat daar goed over na is gedacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat WA die keuze zelf nog moet aankondigen.
Ligt eraan welke naam op Twitter nog beschikbaar isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Nee, Bernard was haar vader...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef icloud het volgende:
Ik vind het een historische fout om Jorge Zorreguieta niet uit te nodigen, het blijft haar vader.
Die vliegtuigwerper?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef icloud het volgende:
Ik vind het een historische fout om Jorge Zorreguieta niet uit te nodigen, het blijft haar vader.
voor een huwelijk of visites prima, maar op een staatsaangelegenheid als een inhuldiging moet er geen plaats voor hem zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef icloud het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef icloud het volgende:
Wel triest dat het met zoiets irrelevants als het Koningshuis moetquote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Strani het volgende:
Voorpagina CNN en BBC, tevens op Spaanse krant El País en ik hoor net dat het ook al op het Slowaakse nieuws is geweest. Ook leuk om eens over iets positiefs (of neutraals, hoe je wilt) in de belangstelling te staan als land.
Cambodja? Luxemburg? Nederland is eigenlijk de enige monarchie met een traditie van troonsafstand.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Strani het volgende:
Wel goed voor de bekendheid van de Nederlandse monarchie in het buitenland. We zijn straks de eerste in lange tijd met een abdicatie. Daar zullen veel mensen toch wel benieuwd naar zijn.
En nee, Monaco telt niet.
Het gaat uiteindelijk om de koning op die dag hè, Maxima zal zich dan denk ik dienstbaar opstellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef icloud het volgende:
Ik weet nog dat we op de (toendertijd) lagere school, beschuit met muisjes kregen toen hij geboren was..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Vind ik ook, maar we moeten wel afsluiten met een Koning, dus na Willem Alexander mag het van mij verdwijnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Syntix het volgende:
Ik vind een historische fout dat we niet afstappen van de monarchie. Mensen die het voorrecht krijgen door een geboorte is gewoon fout. Daarnaast is er geen enkel negatief geluid te horen bij de NOSobjectief my ass.
En een minuut later is iedereen het weer vergeten. Zou jou het ook maar iets schelen als bijv. de Deense Koning of koningin (geen idee wat ze hebben) zou aftreden?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Strani het volgende:
Voorpagina CNN en BBC, tevens op Spaanse krant El País en ik hoor net dat het ook al op het Slowaakse nieuws is geweest. Ook leuk om eens over iets positiefs (of neutraals, hoe je wilt) in de belangstelling te staan als land.
De Wallen zijn immers om de hoek...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om de koning op die dag hè, Maxima zal zich dan denk ik dienstbaar opstellen.
Juist omdat hij ook niet op huwelijk was, zouden ze hem moeten uitnodigen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
voor een huwelijk of visites prima, maar op een staatsaangelegenheid als een inhuldiging moet er geen plaats voor hem zijn.
Ik denk dat Willem Alexander wel een relaxe Koning gaat worden, meer een staatshoofd zoals Juliana en minder kil en zakelijk als Beatrix.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Samson het volgende:
Het zou tijd worden, maar ja, krijg je die saaie vetpens van een Wimlex. Of je daar nu blij mee moet zijn.... Mag blij zijn dat Maxima naast hem staat.
Correctie, Europese monarchie. Luxemburg is ook weer een beetje anders als Groothertogdom, en zal niet echt tot de verbeelding spreken.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef freako het volgende:
[..]
Cambodja? Luxemburg? Nederland is eigenlijk de enige monarchie met een traditie van troonsafstand.
Is dat officieel?quote:
Ja, en ik zou ook kijken als het op TV was.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En een minuut later is iedereen het weer vergeten. Zou jou het ook maar iets schelen als bijv. de Deense Koning of koningin (geen idee wat ze hebben) zou aftreden?
Dan ben je zeker homo. Maar normale mensen kan het waarschijnlijk niets schelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en ik zou ook kijken als het op TV was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |