quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef picodealion het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: hoeveel gaat er nu effectief veranderen?We krijgen extra grote euromunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prins Pils gaat dat nooit toestaan, sober feestvieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
sober een feestje vieren hoe ziet Rutte dat voor zich?
Welke sobere tijd? Wat een jankerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja we gaan een feest vieren zoals dat past in deze sobere tijden
Ja hij zei dat we het in deze tijd maar sober moeten vieren. Iedereen een oranjebitter, daarna aan de waterige ranja zonder rietje, plastic bekertje bewaren aub.quote:
Daarna lekker spijkerpoepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hij zei dat we het in deze tijd maar sober moeten vieren. Iedereen een oranjebitter, daarna aan de waterige ranja zonder rietje, plastic bekertje bewaren aub.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef picodealion het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: hoeveel gaat er nu effectief veranderen?We raken ons enige IOC lid kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat feesten maar aan Maxima overquote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Prins Pils gaat dat nooit toestaan, sober feestvieren.
Laat Mark maar fijn met zijn pak wijn van de aldi en sloffe borrelnootjes bij zijn mama op de bank gaan zitten.
Ik denk dat WA die keuze zelf nog moet aankondigen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Goed punt van de NOS: Rutte had het over Koning Willem-Alexander, niet Koning Willem IV.
Kan hij zich ook gewoon Koning Bert noemen?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Goed punt van de NOS: Rutte had het over Koning Willem-Alexander, niet Koning Willem IV.
Dat heeft Rutte al aangekondigd, dus ik denk dat daar goed over na is gedacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat WA die keuze zelf nog moet aankondigen.
Ligt eraan welke naam op Twitter nog beschikbaar isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef freako het volgende:
Nee, Bernard was haar vader...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef icloud het volgende:
Ik vind het een historische fout om Jorge Zorreguieta niet uit te nodigen, het blijft haar vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |