Alles is even wennen hè, meer dan 100 jaar is het koninginnedag geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Bekt toch niet zo lekker dat koningsdag...
dat we volgend jaar geen vrije dag hebben op 30 april!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef Shreyas het volgende:
Straks
Je bedoelt over 30 jaar? Nogmaals dan boeit het geen reet of het 27 april of 30 april is, wat maken die drie dagen nou uit man?
Daar ging het niet om, het ging erom dat het voor de toekomst handiger was geweest om het op één dag te houden en het niet bij elke monarch te veranderen. Lees 'december'.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Straks![]()
![]()
![]()
Je bedoelt over 30 jaar? Nogmaals dan boeit het geen reet of het 27 april of 30 april is, wat maken die drie dagen nou uit man?
Maar wel op de 27equote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat we volgend jaar geen vrije dag hebben op 30 april!!!
Wellicht begint de meivakantie straks gewoon 3 dagen eerder pikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat we volgend jaar geen vrije dag hebben op 30 april!!!
Man, ga ergens anders citroenen kauwen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Syntix het volgende:
Wanneer krijgen we trouwens negatieve mensen te horen? Of mensen die het geen flikker interesseert. Wees eens objectief kut NOS
Negatief over wat? Of je voor of tegen het Koningshuis bent, Willem Alexander (en vooral Maxima) zijn een verademing na 33 jaar Beatrix. Ik ben niet voor het Koningshuis, maar de vlag gaat toch uit bij mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Syntix het volgende:
Wanneer krijgen we trouwens negatieve mensen te horen? Of mensen die het geen flikker interesseert. Wees eens objectief kut NOS
30 april was gewoon mooier, zo'n datum altijd op het einde van de maand. Dit gaat nergens over. Ze hadden het gewoon vast moeten houden vind ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef n00b13 het volgende:
Koningsdag? koninginnedag? Hoe dan ook, nu op 27 april.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die kut van Rutte heeft dat op zijn geweten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |