Zelfde toen met 02-02-02quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Nielsch het volgende:
Kansloos om op 30 april af te treden. Gunde ze ons geen extra vrije dag?
Wat was in de OP?quote:[ Bericht 5% gewijzigd door timmmmm op 28-01-2013 19:19:00 ]
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:10:01Wat zal die prins Charles balen zeg Mommie why do the Dutchies do what I've wanted for about 30 something years? Hey WA how did you do this? reageer retweet
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:04:09Ooh zie ik daar een vleugje emotie bij de bijna ex koningin? Speech is #kortmaarkrachtig reageer retweet
De vrouwen van de vorige koningen waren ook koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef icloud het volgende:
Ik hoorde rutte toch duidelijk zeggen koning maxima, dat zou dus betekenen dat ze beide het ambt aangaan en delen.
Koning is man, vrouw wordt koningin..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Koning is hoger dan Koningin. Staat in een van de vorige delen.
Aldus Tannetjequote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:04:09Ooh zie ik daar een vleugje emotie bij de bijna ex koningin? Speech is #kortmaarkrachtig reageer retweet
Ben jij wel helemaal goed bij je eikel.quote:
In belgie bleef de oud koningin toch ook haar titel koningin houden (paola, fabiola???)quote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Koning is man, vrouw wordt koningin..
(wordt wel wennen straks..Prinses Beatrix..net als vroeger..;)
Precies daarom is het vreemd, normaal word de vrouw van koningin(wat een niet bestaande titel is zonder ambt, het enige ambt is ondersteunen van de koning) maar maxima word volgens rutte koning(net zo als beaxtrix) wat het ambt is.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De vrouwen van de vorige koningen waren ook koningin.
Humbertogod.quote:
Nee, beatrix is geen koningin(dat bestaat niet in de wet) ze is koning beatrix.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Koning is man, vrouw wordt koningin..
(wordt wel wennen straks..Prinses Beatrix..net als vroeger..;)
Siebert?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
En die student is ook altijd bij DWDD hé. Wie moest hij pijpen om daar te komen?
Klöpping?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
En die student is ook altijd bij DWDD hé. Wie moest hij pijpen om daar te komen?
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
Dat programma kan ik dus weer skippen vandaag.quote:
Dat is geen echt account.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:22:07Text from Prince Willem-Alexander of the Netherlands: "You owe me fifty quid Charlie-boy!" Presumably meant for Prince Charles #abdication reageer retweet
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
Nee, dan heb je Rutte volledig verkeerd begrepen. Máxima wordt koningin, net zoals de echtgenotes van Willem I t/m III dat waren. Het wordt geen duobaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Precies daarom is het vreemd, normaal word de vrouw van koningin(wat een niet bestaande titel is zonder ambt, het enige ambt is ondersteunen van de koning) maar maxima word volgens rutte koning(net zo als beaxtrix) wat het ambt is.
Matthijs?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
Johquote:
Dat is het meest logische, maar dat zei hij niet, hij zei duidelijk koning en geen koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, dan heb je Rutte volledig verkeerd begrepen. Máxima wordt koningin, net zoals de echtgenotes van Willem I t/m III dat ware. Het wordt geen duobaan.
Serieus, wat is mis met die ventquote:
Nee, dat zei hij niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is het meest logische, maar dat zei hij niet, hij zei duidelijk koning en geen koningin.
Snap echt niet waarom hij altijd opnieuw uitgenodigd wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Serieus, wat is mis met die vent
Jawel luister maar terug, ik hoorde het stukje net weer op de radio, en hij zegt duidelijk koning willem-alexander en koning maxima.quote:
Als hij ergens inzit kijk ik dat sowieso niet, behalve VI dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom hij altijd opnieuw uitgenodigd wordt.
Hij zegt ongeveer "koningen Maxima".quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Jawel luister maar terug, ik hoorde het stukje net weer op de radio, en hij zegt duidelijk koning willem-alexander en koning maxima.
Wordt iig wel een moderne koningin danquote:Update 19.26 uur:
Na het aftreden van Beatrix zal Máxima Zorreguieta Koninging der Nederlanden worden. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten. De familie van Máxima zal niet bij de inhuldiging aanwezig zijn.
Dat noemen ze een aardappel in de keel. Hij slikt 't wat in, maar hij zei echt Koningin Máxima.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Jawel luister maar terug, ik hoorde het stukje net weer op de radio, en hij zegt duidelijk koning willem-alexander en koning maxima.
Die komen niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef icloud het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pipo van een Jorge Zorreguieta?
Komt niet..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef icloud het volgende:
Die wordt officiëel Prins Jorge nu hè, natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef icloud het volgende:
mag niet komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef icloud het volgende:
Dan twijfel ik wel soms.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij ergens inzit kijk ik dat sowieso niet, behalve VI dan.
Goed dat je het zegt, ik ga snel naar kaartenhuis.nlquote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef iBenny het volgende:
De vader van Maxima is jarig vandaag?!
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef iBenny het volgende:
De vader van Maxima is jarig vandaag?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik ga snel naar kaartenhuis.nl
Bewijs?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:
die massamoordenaar moet lekker thuis blijven achter slot en grendel
Nee, Rutte had alleen een beetje haast met zijn uitspraak..(wellicht is hij een greep naar de staat aan het voorbereiden;)quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef picodealion het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: hoeveel gaat er nu effectief veranderen?Echt wel, beatrix haalde miljarden binnen met haar reisjes en goede contacten, het bedrijfsleven is haar zeer dankbaar, dat gaat wim-lex niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alcoholvrij bier denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
sober een feestje vieren hoe ziet Rutte dat voor zich?
In een hoekje zitten en zuipenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
Zegt hij dat dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
Bea nieuwe lijsttrekker van de VVD?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef picodealion het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: hoeveel gaat er nu effectief veranderen?Ja, in Groot Brittannie zou het volkslied tenminste nog worden aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |