En dan een grote militaire parade op de Champs-Élyséesquote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer verstandig.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Auti het volgende:
[..]
En dan een grote militaire parade op de Champs-Élysées
Mag niet!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
'Koningsdag' valt op een zondag dit jaar.
Ik lees het niet eens meer. Mijn hersenen filteren de gesprekken van V_P en VS er inmiddels moeiteloos uit.quote:
Maar blijkbaar weet je wel waarover wij het hebben. Myth busted.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees het niet eens meer. Mijn hersenen filteren de gesprekken van V_P en VS er inmiddels moeiteloos uit.
Ja een blur van militaire foto's iets met bommen en andere landen overnemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar blijkbaar weet je wel waarover wij het hebben. Myth busted.
Hahaha, je probeert ons te negeren, maar het lukt je niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja een blur van militaire foto's iets met bommen en andere landen overnemen.
Zal vast wel ergens onbewust opgeslagen worden.
Ik gok op het eerste.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben echt zo benieuwd in welk uniform Willem-Alexander de macht overneemt.
Rutte wil een onvergetelijk somber feest.quote:Inhuldiging
Rutte blikte vast vooruit op de inhuldiging, die op 30 april zal plaatsvinden. "Laat ons daar in heel het Koninkrijk een onvergetelijk feest van maken, uiteraard op de sobere wijze die past bij deze tijd. Een feest dat recht doet aan onze gevoelens van vandaag."
Relluh!!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Rutte wil een onvergetelijk somber feest.
Prachtig inderdaad. Wat een kansloze papvent.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De eerste Koningsdag is pas volgend jaar en wordt dan op zaterdag 26 april gevierd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
'Koningsdag' valt op een zondag dit jaar.
Jij roest vooral anderen aan hun reet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
Eenzelfde reactie die mijn collega vanmiddag van mij ontving toen ik aangesproken werd zal ik ook omtrent dit onderwerp uiten: "zal mij aan m'n reet roesten".
Ik had gewoon m'n dag niet, dan moet je me ook niet aan m'n kop zeiken.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij roest vooral anderen aan hun reet.
Je was met je gedachten nog bij het grote geluk waar je een uur geleden over hebt bericht?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Huh? Geen Bea meer? Hoe kan ik dat gemist hebben.
Dat klopt. Je kent mij te goed v_P.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je was met je gedachten nog bij het grote geluk waar je een uur geleden over hebt bericht?
Mensen nog meer de put inpraten, daar is ie goed in. Ook goed voor de economie trouwens, zo'n MP.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je provider bellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je gemakkelijk een nummer kunt blokkeren op je telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |