Prachtig inderdaad. Wat een kansloze papvent.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Rutte wil een onvergetelijk somber feest.
De eerste Koningsdag is pas volgend jaar en wordt dan op zaterdag 26 april gevierd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
'Koningsdag' valt op een zondag dit jaar.
Jij roest vooral anderen aan hun reet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
Eenzelfde reactie die mijn collega vanmiddag van mij ontving toen ik aangesproken werd zal ik ook omtrent dit onderwerp uiten: "zal mij aan m'n reet roesten".
Ik had gewoon m'n dag niet, dan moet je me ook niet aan m'n kop zeiken.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij roest vooral anderen aan hun reet.
Je was met je gedachten nog bij het grote geluk waar je een uur geleden over hebt bericht?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Huh? Geen Bea meer? Hoe kan ik dat gemist hebben.
Dat klopt. Je kent mij te goed v_P.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je was met je gedachten nog bij het grote geluk waar je een uur geleden over hebt bericht?
Mensen nog meer de put inpraten, daar is ie goed in. Ook goed voor de economie trouwens, zo'n MP.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Rutte wil een onvergetelijk somber feest.
Je provider bellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je gemakkelijk een nummer kunt blokkeren op je telefoon?
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus dat kan niet gewoon via je telefoon zelf?
Dat laat ik even in het midden als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Vanwaar het annuleren van wat "de mooiste dag van je leven" moet heten?
Begrijpelijk. Maar sterkte, zoiets is nooit een makkelijke beslissing.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat laat ik even in het midden als je het niet erg vindt.
Dat was het ook niet. Maar het lucht op als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar sterkte, zoiets is nooit een makkelijke beslissing.
Heeft dit iets met de annulering te maken?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je gemakkelijk een nummer kunt blokkeren op je telefoon?
Dat klopt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heeft dit iets met de annulering te maken?
Dat is ook zo maar er is dan toch nog een periode van verdriet, teleurstelling en onbegrip en dat is best even zwaar. Maar je zal een weloverwogen keuze hebben gemaakt en die kan niet fout zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. Maar het lucht op als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |