Zeg het ze.quote:
Tijd om wat Oranje attributen aan te schaffen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het heeft mij ook niet onberoerd gelaten.
Ben echt helemaal opgewonden, heb meteen contact opgenomen met onze commandant om te kijken of dat voor ons ook nog wat gaat betekenen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het heeft mij ook niet onberoerd gelaten.
Ben echt helemaal opgewonden, heb meteen contact opgenomen met onze commandant om te kijken of dat voor ons ook nog wat gaat betekenen.
Een Oranje dildo?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd om wat Oranje attributen aan te schaffen.
En meteen veel macht weer teruggrijpen van het parlementquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hopelijk wordt op 30 april ook meteen de oorlog verklaard aan Indonesië en België, opdat Koning Willem IV alle verloren rijksdelen weer in het koninkrijk samenbrengt.
Ik naar een betaalbare marinehelicopter.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Auti het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope Suzuki Swift.
quote:
Ik zal netjes toeterenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, als ik deel mag uitmaken van de ere-afzetting dan wil ik niet dat uitgerekend jij mij ondersteboven gaan rijden.
Inderdaad, zo is het maar net.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En meteen veel macht weer teruggrijpen van het parlement
De Duitsers gaan ook helemaal los:quote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, zo is het maar net.
En Geert Wilders naar een strafkolonie in het Caraïbisch gebied sturen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Duitsers gaan ook helemaal los:
http://www.bild.de/
Meer de mijne dan de jouwe.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef De_Guidance het volgende:
VS denkt even het Koningshuis te kapen.
Het is niet jouw Koningshuis vriend.
Onzin.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer de mijne dan de jouwe.
(hihi)
Ja neem 't weer ff lekker serieus, ondanks de PI en (hihi)quote:
Hoax.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
(hihi)
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
(hihi)
Je hebt je reputatie tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja neem 't weer ff lekker serieus, ondanks de PI en (hihi)![]()
Soms remlof... zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |