Of over werkloosheid onder filosofen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef Friek_ het volgende:
Hopelijk zegt 'ie nog iets over de zorgpremie.
Maar, de burger moeten uitgeven!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Friek_ het volgende:
Onvergetelijk feest, maar ho, wel bezuinigen!
Koninginnetax.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Friek_ het volgende:
Onvergetelijk feest, maar ho, wel bezuinigen!
Hij keek zo van "Ik wist het al en jullie lekker nog niet"quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rutte is inderdaad wel een afknapper, die man straalt echt geen staatsmanschap uit.
Elke rimpel moet in beeld!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Brussel heeft altijd voorrang op de feeds, we zitten hier 4320p te streamen.
Koos moet vanavond nog alle Harderwijkers die de koninging ooit van dichtbij hebben gezien interviewen.quote:
Ik vond het altijd al een drol, dat maakt hij nu weer waar.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij keek zo van "Ik wist het al en jullie lekker nog niet"![]()
Hoho, als ik deel mag uitmaken van de ere-afzetting dan wil ik niet dat uitgerekend jij mij ondersteboven gaan rijden.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Auti het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope Suzuki Swift.
Waarschijnlijk schuift Jeroen Krabbe aan als beste vriend van de Koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Wordt Matthijs nu uit de programmering verdrongen?
Het heeft mij ook niet onberoerd gelaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |