Ik had na twee jaar ook nog allerlei verhuisdozen her en der staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dozen boeken staan zo hopeloos verlorenMaar goed, ze passen nog mooi bij de andere dozen met zooi. Ik heb echt veel zooi.
ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Pheno het volgende:
Praat me niet m,eer over kartonnen dozen graag, ik kan ze niet meer zien na dit weekend.
Ik heb net de laatste dozen opgestuurd. Twee ritten erop zitten met alleen maar post van die prijsvraag. Ze belden de tweede keer naar PostNL dat er een groter busje moest langskomen op het einde van de dagquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ookheb mn zusje en haar gezin verhuisd
raam, gooienquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Q. het volgende:
Ik ga de komende 20 jaar echt niet meer verhuizen, zou echt niet weten hoe ik al die troep buiten moet krijgen. 3 hoog, geen lift.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste dozen opgestuurd. Twee ritten erop zitten met alleen maar post van die prijsvraag. Ze belden de tweede keer naar PostNL dat er een groter busje moest langskomen op het einde van de dag
1 voordeel: mijn huis heeft weer een kamer extra.
Een kamer EXTRA? Huizen met meer dan één kamer?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 voordeel: mijn huis heeft weer een kamer extra.
Gewoon uit het raam gooien.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Q. het volgende:
Ik ga de komende 20 jaar echt niet meer verhuizen, zou echt niet weten hoe ik al die troep buiten moet krijgen. 3 hoog, geen lift.
Nee, maar wees gerust, volgende week komt er een makelaar langs om eens te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Een kamer EXTRA? Huizen met meer dan één kamer?Dat is vast niet in de Randstad.
CherryLips spuitquote:
beter dan heul nietquote:
quote:
Katten zijn tof. Als je ze niet hele woonkamer onderpiesen. Proberen die geur weg te krijgen voor het bezoek komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef CherryLips het volgende:
omg, ik zit de foto's in dit topic te bekijken en ik wil bijna een kat
F&F / Het grote Fok! foto's van Britjes topic #6
Je wil een Mia?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef CherryLips het volgende:
poezenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten zijn tof. Als je ze niet hele woonkamer onderpiesen. Proberen die geur weg te krijgen voor het bezoek komt.
Net als babies, bejaarden en/of studenten dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit.
Ze zijn tof, behalve de 95% van de tijd dat ze alleen maar stinken, rotzooi maken en zeuren.
Voor (honden)puppies geldt 't 100% van de tijd.quote:
Het zijn net kinderen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit.
Ze zijn tof, behalve de 95% van de tijd dat ze alleen maar stinken, rotzooi maken en zeuren.
Spuit 11!quote:
Die hoef ik ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als babies, bejaarden en/of studenten dus.
Ik ben al over de tijdelijke opvlieging heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit.
Jij ook al?! CL, je moet toch eens heroverwegen!quote:
Alleen als ie dood is.quote:
Argentijnse sloeriequote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Toch zou ik dr niet uit mijn vliegtuig schoppen hoor..
Zulks een drama.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef dawg het volgende:
en vrijwel iedereen hier in nederland spreekt haar naam verkeerd uit.
En Win-Lex als "Henk"quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moeten we het eigenlijk zeggen dan?
"Ingrid"?
Welk dialect?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef dawg het volgende:
in het spaans spreek je een x als een g uit. maksima klopt dus niet.
Als in: "een beetje van jezelf, een beetje van maxima" ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef dawg het volgende:
in het spaans spreek je een x als een g uit. maksima klopt dus niet.
Goeie foto van Magima ook bij dat artikel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooie headline wel:
http://www.dailymail.co.u(...)T-queen-Holland.html
ik stoor me daar weleens aan. zelfde met die voetbalcommentatoren. ksavi.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als in: "een beetje van jezelf, een beetje van maxima" ?
Er zijn gevallen waarin de X als G wordt uitgesproken, maar niet per definitie.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
castillano en de varianten daarop die je tegenkomt in z-a.
in mijn maanden in mexico heb ik niet anders gehoord, en tijdens mijn korte cursus spaans ook niet. wellicht in sommige dialecten dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn gevallen waarin de X als G wordt uitgesproken, maar niet per definitie.
Google eens op Spaans en Xquote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
in mijn maanden in mexico heb ik niet anders gehoord, en tijdens mijn korte cursus spaans ook niet. wellicht in sommige dialecten dan.
edit: enige uitzondering die ik heb gehoord is de c, aan het begin van een woord spreek je die uit als een k, middenin woorden als een s.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Google eens op Spaans en XEn op Xabi
maar ik heb het daar niet gehoord. xico bv werd daar ook uitgesproken als gico.quote:Als uitzondering op de doorgaans zeer consistente Spaanse uitspraakregels, kan de uitspraak van de x in Mexico per woord verschillen. In woorden die uit het Europees-Spaans komen wordt het doorgaans als 'ks' uitgesproken, maar in woorden van inheemse herkomst of plaatsnamen kan de uitspraak 's' (Xochimilco), 'ks' (Tlaxcala), 'sh' (Xico) of 'g' (México) zijn. Dit is grotendeels veroorzaakt door een wijziging in de uitspraak van de x die sinds de 16e eeuw in alle variëteiten van het Spaans heeft plaatsgevonden; waar de x eerst altijd werd uitgesproken als 'sj' is het tegenwoordig 'g' geworden. De spelling heeft zich over het algemeen aangepast, worden als exército worden tegenwoordig als ejército geschreven, maar men is daar in Mexico vooral in woorden met een inheemse oorsprong niet altijd consistent is geweest. Voor sommige woorden worden twee spellingen naast elkaar gebruikt, zoals Xalapa/Jalapa en México/Méjico, hoewel de spelling 'Méjico' in Mexico vrijwel nooit gebruikt wordt en als Spaans taalimperialisme wordt gezien.
Je zeurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Blablabla, koningin, blabla, wimlex, blabla.....
Echt, is er dan zo weinig te bespreken in dit land dat dit boeit?.
Mwah, hier een lastige week, donderdag rechtszaakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, natuurlijk!
Met jou? Ben je al rijk? Hoe staat het met breien?
Rechtszaak, why? Ik heb het eea gemist blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, hier een lastige week, donderdag rechtszaak
Breien kan ik nog steeds niet, ik koop wel sokjes(ja dat kan er af
)
alimentatiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Rechtszaak, why? Ik heb het eea gemist blijkbaar.
Ja nogal. Zie er erg tegen opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Godver, wat kut dat het daarop uit moet draaien he.
De rechter zal dan beoordelen hoeveel hij moet gaan betalen? Of gewoon, dat hij uberhaupt eens moet betalen?quote:
Het laatste, hij blijft volhouden dat hij niets kan missen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
De rechter zal dan beoordelen hoeveel hij moet gaan betalen? Of gewoon, dat hij uberhaupt eens moet betalen?
Afknallenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het laatste, hij blijft volhouden dat hij niets kan missen.
Lapzwans. Gaat Hoedje mee vandaag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is donderdagquote:
Ja, is het ook. Ben alleen wel bang voor de situatie na de uitspraak. Mocht die gunstig voor mij zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Oh, dat zei je al, zie ik nu.
Hopen dat er een uitspraak komt waar je iets mee kan, en dat er iets meer rust komt voor jullie. Je ex klinkt altijd als een enorme bron van stress.
Kan je er beter gewoon helemaal vanaf zijn lijkt me, als ie nu een soort terrorist gaat worden omdat ie een paar euro moet dokken schiet je er niet zoveel mee op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ben alleen wel bang voor de situatie na de uitspraak. Mocht die gunstig voor mij zijn..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:29 schreef L-E het volgende:
Kan het nog erger worden dan nu? Waar ben je bang voor?
Dat denk ik ook. Van sommige mensen is het maar beter als ze compleet uit je leven verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je er beter gewoon helemaal vanaf zijn lijkt me, als ie nu een soort terrorist gaat worden omdat ie een paar euro moet dokken schiet je er niet zoveel mee op.
Je hebt niets aan een beetje geld als je er nog meer stress van krijgt.
moment van brengen/halen kind zal er niet gezelliger op worden gok ik zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:29 schreef L-E het volgende:
Kan het nog erger worden dan nu? Waar ben je bang voor?
iOS 6.1 is uit!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Wat een lul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen
.
. het verrijkt je leven zo
.
Sorry, ik hou al op Missje.
Ook dat idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moment van brengen/halen kind zal er niet gezelliger op worden gok ik zo
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hou jij je mond over mijn engeltje, de vrucht van mijn lendenen!
quote:
Och t klimt weer op z'n Anti-Nederland sokkeltje hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Weet ik tochquote:
Mwah, sowieso vind ik koningshuizen iets voor in de middeleeuwen, niet alleen in NL.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och t klimt weer op z'n Anti-Nederland sokkeltje hoor.
Natuurlijk is dit nieuws. Wereldnieuws zelfs. Duh.
Q. biedt zich aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:35 schreef Q. het volgende:
Kunnen we niet even een knokploeg bij de ex van missb langs sturen?
Ik hou van de Middeleeuwen. En de oude tradities van Europa. "The Old Country". Iets wat we in ere moeten houden (niet moeten, mogen), ook al is het maar puur ceremonieel. Iets van traditie behouden vind ik geen slecht ding. En kom niet aan met kosten, want een president en verkiezingen kosten net zoveel, dus dat is bullshit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, sowieso vind ik koningshuizen iets voor in de middeleeuwen, niet alleen in NL.
Ik vind het zo schattig dat Rutte het ineens heeft over "Het Koninkrijk" als hij Nederland bedoeltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, sowieso vind ik koningshuizen iets voor in de middeleeuwen, niet alleen in NL.
Ik denk omdat de rest van amsterdam niet mee wil verhuizen. :pquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Plus, HW. Als Queen Elizabeth zou aftreden zouden ook alle headlines er op gericht zijn en zou je minder zeiken. Zodra het met NL te maken heeft dna zeur je. Let's face itIk snap ECHT nietw aarom je hier wil wonen, buiten t feit dat t makkelijk zeiken is (typisch nederlands trouwens) en je "er nou eenmaal geboren bent".
Bite me biatch, ik heb gewoon idd vrij weinig met heel veel typisch nederlands geneuzel. Daarom vin dik Amsterdam nog goed te doen, heel veel internationale invloeden etc, meeste van mijn bekenden (vrienden zijn wat anders) zijn ook expats etc waarmee ik het niet over Sterren Springen of zo moet hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Plus, HW. Als Queen Elizabeth zou aftreden zouden ook alle headlines er op gericht zijn en zou je minder zeiken. Zodra het met NL te maken heeft dna zeur je. Let's face itIk snap ECHT nietw aarom je hier wil wonen, buiten t feit dat t makkelijk zeiken is (typisch nederlands trouwens) en je "er nou eenmaal geboren bent".
Hmm.. ik spreek hem zelf niet hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
En dat me dan echt serieus NU pas opvalt dat je Cue en Q hetzelfde uitspreekt![]()
Ik heb alleen maar leuke feestjes. Vrijdag was het echte feest he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q!hoe ist?
Leuk feestje gehad woensdag?
True, daar treden ze niet af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Die Britten blijven volgens mij meestal op de troon tot ze dood omvallen.
Zoiets heb ik gehoord. maar was dus ook leuk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb alleen maar leuke feestjes. Vrijdag was het echte feest he?
Stiekem zijn we ook één en dezelfde persoon. Niet verder vertellen he? Waarom denk je dat niemand ons ooit samen heeft gezien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
En dat me dan echt serieus NU pas opvalt dat je Cue en Q hetzelfde uitspreekt![]()
Zekers! Was wel hard werken, vnl achter de bar gestaan. Drink ik eens wat minder, ook goed voor me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik gehoord. maar was dus ook leuk?
Daar vergis je je alleen inquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Q. het volgende:
Stiekem zijn we ook één en dezelfde persoon. Niet verder vertellen he? Waarom denk je dat niemand ons ooit samen heeft gezien?
To serve untill you die. Zoiets ja.quote:
Een soort Victor-Victoria?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Stiekem zijn we ook één en dezelfde persoon. Niet verder vertellen he? Waarom denk je dat niemand ons ooit samen heeft gezien?
Er zit een restaurant aan de overkant met gratis wifi maar daar wil de laptop niet mee verbindenquote:
Ik zie jou nu op de stoep vvoor de deur zittenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit een restaurant aan de overkant met gratis wifi maar daar wil de laptop niet mee verbinden
Dat ééntje dat doet betekent niet dat ze allemaal zo zijn he!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ze slaan. Gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit een restaurant aan de overkant met gratis wifi maar daar wil de laptop niet mee verbinden
Generaliseren FTW!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ééntje dat doet betekent niet dat ze allemaal zo zijn he!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie jou nu op de stoep vvoor de deur zitten
Haat vader deed het ook en diens vader ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ééntje dat doet betekent niet dat ze allemaal zo zijn he!
jammer danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Alsof van die debiele programma's als Sterren Springen niet in ieder land voorkomen. Waar jij je aan ergert is een bepaalde doelgroep, niet aan een land misschien. En expats zijn vaak niet die doelgroepHet valt me gewoon op dat je ECHT alleen maar kan zeiken vwb dit land, m.u.v. Amsterdam.
[bite]it's getting real old babe.[/bite]
Echt eens soort van Joodse Waldorf.
Ik vind het meer een zakenmanskop dan een koningskoip, maar ik denk dat we 't slechter kunne treffenquote:
Zure bromsnorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jammer dan.
Dit is FOK!, mijn uitlaatklep.
Mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarvoor werden al die koningen vermoord op het slagveld of door achterbaks volk dus werden ze sowieso niet zo oud.
Carnavalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
binnenzak italiaan komt met carnaval naar Eindhoven
Jaja, blabla, stom, niet stom etc.quote:
quote:
Jij begon!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaja, blabla, stom, niet stom etc.
Dat weten we nu wel. Daar ging het niet om
Ieder jaar dag in dag uit rond deze periode steeds de godganse dag diezelfde discussie
Nog even en ik ga net als Lucifer opstaan tegen de baas he!quote:
Of je wel of geen hetero's moet neukenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Geef maar opVoordat er weer een ellenlange discussie ontstaat over:
A Wel of niet Carnaval
B Amsterdam tegen de rest
C Apple versus Android
D All of the above
Missbliss is nog gewoon getrouwd hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je wel of geen hetero's moet neuken
Of Q bier drinkt
Over de zwangere biggen
of Missblister alimentatie krijgt
Dat zijn toch geen ellenlange vruchteloze welles nietes discussies? Dat zijn terugkerende onderwerpen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je wel of geen hetero's moet neuken
Of Q bier drinkt
Over de zwangere biggen
of Missblister alimentatie krijgt
Andere MissB jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Missbliss is nog gewoon getrouwd hoor.
Ach, voor mij inwisselbaarquote:
Spreekt eerder voor je dan tegen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest hardop giechelen toen ik zag dat we een Bottom Module verkochtenShit. Ik ben een puber.
Humor > Serieus zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spreekt eerder voor je dan tegen hoor. Als je op gepaste momenten maar serieus kan zijn
.
Je moet mij eens zien tijdens meetings hierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Humor > Serieus zijn
Humor = Wapen
Humor = Schild
Humor = relativering
(Humor = relatief)
Maar idd, op de gepaste momenten serieus kunnen zijn is wel een must.
Youtube?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet mij eens zien tijdens meetings hier.
Nouja niet letterlijk natuurlijkquote:
En Charles skippen is ook geen optie daarom.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Misschien gaat Charles nog wel eerder dood dan Elisabeth.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
En Charles skippen is ook geen optie daarom.
als ik ze af en toe zou me dat niet verbazenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien gaat Charles nog wel eerder dood dan Elisabeth.
1 zus, 2 broers.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft Charles eigenlijk nog een broer of zus?
En als dat gebeurt, gaat de opvolging dan naar William of naar die broer/zus?
Eerst de kinderen van Charles en daarna pas broers/zus. En als William straks vader is schuift dat kind meteen naar de plek achter Williamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft Charles eigenlijk nog een broer of zus?
En als dat gebeurt, gaat de opvolging dan naar William of naar die broer/zus?
Owja, dat vertelde Google mij ook netquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerst de kinderen van Charles en daarna pas broers/zus. En als William straks vader is schuift dat kind meteen naar de plek achter William
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:42 schreef KomtTijd... het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Britse_troonopvolging
Wikipedia heeft zoals altijd het een antwoord.
Moet jij zo nodig zeggenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:42 schreef KomtTijd... het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Britse_troonopvolging
Wikipedia heeft zoals altijd het antwoord.
Dat laatste ja. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Blech.
Morele bezwaren hebben tegen een rol die je wellicht aangeboden gaat krijgen, waar mensen van denken dat je hem aangeboden gaat krijgen, maar wat absoluut niet zeker is. Ga je daar vooraf al een mailtje voor sturen aan de regisseur met "Mocht ik die en die rol krijgen... die wil ik niet"? of is dat een beetje de huid verkopen (of in dit geval vernietigen) voordta ie geschoten is?
Dat laatste vinden ze ook erg, maar dat is na 13 jaar inmiddels wel "geaccepteerd". Dit zou t alleen weer kunnen verslechteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Sorry,echt niet naar bedoeld, maar ze vinden dameskleding dragen erg? Maar dat je "gewoon" homo bent niet?
Helaas kan potentiële ruzie met familie wel een reden zijn om je er zelf niet prettig bij te voelen... Ookal boeit het je geen snars wat zij ervan zouden denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef Tegan het volgende:
Ik zou die rol voor je ouders echt niet laten. Als je je er zelf niet prettig bij voelt vind ik eerder een goede reden.
Sja, leg het ze gewoon eens van te voren voor?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou je een rol voor je ouders niet laten?
Ik WIL het met mijn ouders gewoon niet eens hebben over alles wat homogerelateerd is. De band die er nu is is al iets wat ik 20 jaar geleden al niet meer voor mogelijk gehouden. Een gay-rol spelen is dus al een beetje in your face voor ze. Laat staan de hele rol in een jurk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, leg het ze gewoon eens van te voren voor?
Er zijn dingen die ik voor mijn ouders niet zou doen. Dit vind ik zelf daar niet onder vallen. Ik zeg ook dat IK dat vind. Als jij dat wel vindt moet je dat vooral (niet) doen dus. Maar je vraagt mijn advies en dat geef ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou je een rol voor je ouders niet laten?
Ik "laat" een hele hoop niet voor mijn ouders. Maar als je weet dat ze ergens moeite mee zouden hebben dan vind ik dat je er best wel eens over na mag denken of je het dan wel moet doen. Blijven toch je ouders, dus zeggen "Ach die moeten dat maar accepteren" is vrij kort door de bocht in mijn ogen.
Dus dan is het je er niet prettig bij voelen dus voor mij een goede reden. Wat de oorzaak daarvan is is niet relevant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Helaas kan potentiële ruzie met familie wel een reden zijn om je er zelf niet prettig bij te voelen... Ookal boeit het je geen snars wat zij ervan zouden denken.
wat T. zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus dan is het je er niet prettig bij voelen dus voor mij een goede reden. Wat de oorzaak daarvan is is niet relevant.
Oh ok, nou ja, lijkt me idd niet prettig zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik WIL het met mijn ouders gewoon niet eens hebben over alles wat homogerelateerd is. De band die er nu is is al iets wat ik 20 jaar geleden al niet meer voor mogelijk gehouden. Een gay-rol spelen is dus al een beetje in your face voor ze. Laat staan de hele rol in een jurk.
Vast niet. Als is t wel een sleutelrol in deze musical en m'n eerste rol ooit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja, lijkt me idd niet prettig zo..
Dan moet je afwegen hoe belangrijk die rol voor jou is.... ga je er beroemd door worden?
Waarom zou je geen contact opnemen en je probleem voorleggen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:36 schreef Ang3l het volgende:
EN hets tomme is, tijdens een vrij informele meeting met 1 van de producenten (omdat z eme zo graga willen hebben wilde hij een losse afspraak met me) vroeg hij me welke rol ik wel zag zitten. heb STEVE genoemd. Maar had meteen moeten zeggen "en er is 1 rol die ik dan weere cht niet zou willen, nl....". Dat was de informele kans om het casual te vermelden
Da's wel heel praktisch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zou je geen contact opnemen en je probleem voorleggen?
Rare jongens die Mejicanenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
maar ik heb het daar niet gehoord. xico bv werd daar ook uitgesproken als gico.
Het is hier geen GTSTquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel heel praktisch.Waar is je gevoel voor drama, spanning en sensatie?
Het is een andere vorm van amateurkunst. Dus hetzelfde soort achterdeurtjesgerommel enzo.quote:
Ik las "Barbie Gangbang".quote:
Maar het beeld dat homo's alles en iedereen neuken etc klopt niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond er echt ff van te kijken toen de deurbel ging en ik op de zoemer moest drukken
Dus soms werkt 't zo Komttijd. Keep on trying!
Hallo, onder al die glitter glamour en showtunes blijven we mannen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het beeld dat homo's alles en iedereen neuken etc klopt niet hoor![]()
.
Don't fuck with my Guinnessquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Or so you think
Ik vond dit toch best.... laten we zeggen........... Duvel of Guinness
Net alsof jij dat niet doetquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het beeld dat homo's alles en iedereen neuken etc klopt niet hoor![]()
.
jaja, lang, hard en zwart zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Even schudden voor gebruik zodat je t balletje hoort
het is bij hetero's vaak een beetje "We would, if we could"quote:
Nee hij was blankquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, lang, hard en zwart zeker.
Zozo, van je geloof gevallen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij was blank
En...ja echt, blijf op je stoel zitten... homo!
Ik ga gewoon niet in detail tredenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
Ik ga de seksverhalen van Baby bijna missen. Daar zat nog wat variatie in
Of doe je gewoon elke week hetzelfde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga gewoon niet in detail treden dat is het verschil.
Nou ik kan me de laatste keer dat iemand om 7:15 in de ochtend voor mijn deur stond, binnen kwam en me ff goed wakker maakte toch echt niet herinneren. Dat heeft weinig met leeftijd te maken en dementie en alles met het feit dat dit de eerste keer wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of doe je gewoon elke week hetzelfde.
Heeft ie in je bek gepist?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
ik kan me de laatste keer dat iemand om 7:15 in de ochtend voor mijn deur stond, binnen kwam en me ff goed wakker maakte toch echt niet
Lijkt me in de ochtend nou niet ideaalquote:
Nee dat doe je alleen 's avonds?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me in de ochtend nou niet ideaal
Zit je dan met je gloednieuwe 16-core server met 256GB geheugen.quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Instapmodelletjequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zit je dan met je gloednieuwe 16-core server met 256GB geheugen.
Ochtendseks?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
heeft me wel een beetje duidelijk gemaakt wat mijn zorgen zijn voor date (2e date) van komende zaterdag, Een: "Shit, dus DAT miste ik"
Anale kramp door het formaat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen vanochtend heeft me wel een beetje duidelijk gemaakt wat mijn zorgen zijn voor date (2e date) van komende zaterdag, Een: "Shit, dus DAT miste ik"
Nee, want daar ben ik normala he-le-MAAL niet van!quote:
Darling, I never fuck on a first datequote:
ja, goh, daar ben je ook echt uniek inquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Toevallig gisteren met de buurvrouw over gehad.....
Bij mij is het altijd het een of het ander.
1. Of een lieve jongen waar ik mee kan lachen, praten, eten, kletsen, super leuk
2. Of wilde brute heftige seks
WAAROM kan ik nooit beide dingen in 1 vent vinden?1
Vast niet neequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, goh, daar ben je ook echt uniek in.
Omdat je een wijf bent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Toevallig gisteren met de buurvrouw over gehad.....
Bij mij is het altijd het een of het ander.
1. Of een lieve jongen waar ik mee kan lachen, praten, eten, kletsen, super leuk
2. Of wilde brute heftige seks
WAAROM kan ik nooit beide dingen in 1 vent vinden?1
Ja, weet ik het?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niet nee
Zeg ik dat dan?
Maar kan ik dan niet gewoon 1 iemand voor de lieve dingen en 1 iemand voor de harde dingen?
Alhoewel: vorig vriendje had beide in 1. But we all know what happened
De laatste dates waren allemaal super gezellig en leuk, zeker een klik. Maar dan...... mist er toch die keiharde vonk/vlam. En ik vind die toch echt wel heel belangrijk!
Bullshitquote:
Moet een klacht uniek zijn voordat je hem mag posten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weet ik het?. Maar het is nou niet echt een unieke klacht verder. Als ik die (weer) had gevonden was ik nu ook niet single
.
Wel ironisch dat een van de meiden waarmee ik dat had, mijn zweedse-ex die ik dit jaar precies 20 jaar ken, nu net weer vrijgezel is nadat ze gedumpt is en we nu weer dagelijks contact hebben na een paar jaar radiostilte.
nee liefje, zo bedoel ik het niet, meer dat het nou eenmaal zo is en dat zoveel mensen die problematiek kennen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet een klacht uniek zijn voordat je hem mag posten?
Maar schatje toch, dan mag jij wel stoppen met fokken
En dat soort vrouwen.... dan ben je toch een soort boytoy die pas weer interessant wordt als ze single is. Niet? And don''t get me wrong, niks mis mee, zeker niet als de seks goed is. Maar veel verder dan dat kom je er dan niet mee.
Daar is niets mis meequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop maar dat de seks met MissB gheyl gaat zijn, dan heb ik denk ik eindelijk weer best of both worldsNou ja, eigenlijk hoop ik dat de seks met haar vriendje goed gaat zijn, en dan heb ik "soort van" 2 in 1
Ik ga bijna zelfs zo ver dat ik zeg dat "anonieme" seks beter is dan seks met mijn vriendjequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee liefje, zo bedoel ik het niet, meer dat het nou eenmaal zo is en dat zoveel mensen die problematiek kennen.
Ja maar voor je t weet komt ze op je molentje zittenquote:Nee, zo is het niet hoor,ze zit gewoon nog in Zweden etc.
kan toch ook gewoon zo zijn? Met een scharrel ben ik ook anders dan met een lover....quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga bijna zelfs zo ver dat ik zeg dat "anonieme" seks beter is dan seks met mijn vriendje
[..]
Ja maar voor je t weet komt ze op je molentje zittenPut on those wooden shoes and twirl baby, twirl!
Dat hij dan is voor de harde seks, en dat zij dan is voor... ja tegenaan hangen op de bank (beetje m'n hoofd zo op die zachte tetters), over goede muziek praten, jurkjes kijken (niet aandoen, NEE!), gezellig eten samen (zij kookt dan). Dat soort dingen.quote:
Ik ben (bijna) een compleet ander persoon danquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan toch ook gewoon zo zijn? Met een scharrel ben ik ook anders dan met een lover....
quote:Ach, dat zal allemaal zo'n vaart niet lopen verder, maar opzich al bijzonder dat we al 10 jaar geen seks meer hebben gehad en toch nog contact hebben.
Waar voel je je prettiger bij?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben (bijna) een compleet ander persoon dan
Een combi. Want ik ben beide.quote:
Ja daar zitten hele theorieen achter van mezelfquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waarom breng je dat bij de ene wel en bij de andere niet?
Leuke theorie maar om een constante spanningsboog te verwachten of wensen is weer een ideaal wat niet haalbaar is en vrij vermoeiend kan werken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Ang3l het volgende:
De italiaan heeft op zijn lijf getattoeerd staan "Alles wat ik doe, doe ik met passie" (nee niet in het nederlands nee) en dat vind ik met een relatie zeer zeker zo.
Leuke teksten maar moet je wel heel zeker weten dat je verwachtingen realistisch zijn. Niet dat het erg is want dan komt het vanzelf weer... denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
En dat is het ook wel. Als ik wil... dan had ik nu een relatie. En een relatie die best oke was. Zoals half Nederland misschien wel heeft. Maar dat is niet wat ik (meer) wil.
Ja dan glijdt het al snel naar "voor lief nemen" en "verslonzen"quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuke teksten maar moet je wel heel zeker weten dat je verwachtingen realistisch zijn. Niet dat het erg is want dan komt het vanzelf weer... denk ik.
Dat er spanning en aantrekkingskracht moet zijn ben ik zeker met je eens. Maar ik kan juist heel erg genieten van het gemakkelijk zijn met elkaar. Het niet hoeven communiceren en niet je best hoeven doen. Het nooit je best hoeven doen is de andere kant en het hellende vlak waar relaties in terecht kunnen komen naar mijn mening.
ja dan moet je ook niet steeds klagen dat het niks wordt of dat ze niet goed genoeg zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En misschien zijn m'n verwachtingen niet realistisch. So be it. Never settle for less.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik bewaar mezelf gewoon voor MissB (en vriend).
Eens! Het is (vind ik) fijn als beide dingen in balans zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuke teksten maar moet je wel heel zeker weten dat je verwachtingen realistisch zijn. Niet dat het erg is want dan komt het vanzelf weer... denk ik.
Dat er spanning en aantrekkingskracht moet zijn ben ik zeker met je eens. Maar ik kan juist heel erg genieten van het gemakkelijk zijn met elkaar. Het niet hoeven communiceren en niet je best hoeven doen. Het nooit je best hoeven doen is de andere kant en het hellende vlak waar relaties in terecht kunnen komen naar mijn mening.
Wat rubber zegt. Je komt wel erg zoekend over.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef Ang3l het volgende:
gelukkig (genoeg) in.
Zoals ik al zei: Ik vermaak mee op dit moment echt opperbest als single. En ja een relatie zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk. Mocht het dat wel worden dan ... ja... kan ik altijd nog "een relatie nemen" en m'n verwachtingen naar onder bijstellen. Maar liever iemand tegenkomen die ze wel grotendeels kan waar
ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat rubber zegt. Je komt wel erg zoekend over.
Nog even doorzoekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
en gewoon eerlijk: ben doodongelukkig alleen
hoewel zeker niet altijd, maar over het algemeen bevalt het me wel alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Nou, ik vind het ook erg fijn om in een relatie te zijn hoor. Hou helemaal niet van alleen zijn.
Nou ja, ik ben genoeg alleen natuurlijk.. maar zo'n weekendrelatie is ook niet alles..quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoewel zeker niet altijd, maar over het algemeen bevalt het me wel alleen.
zeur niet, je hebt tenminste iemandquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben genoeg alleen natuurlijk.. maar zo'n weekendrelatie is ook niet alles..
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeur niet, je hebt tenminste iemand![]()
Ik dacht dat je net nog zei dat je graag alleen bent?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeur niet, je hebt tenminste iemand![]()
quote:
quote:
Niet wachten maar iets doen tot ze er zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik haat wachten op bezorgers
waar komt die obsessie van jouw met Ang3l toch vandaan?quote:
Omdat ik date?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat rubber zegt. Je komt wel erg zoekend over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |