Ik had na twee jaar ook nog allerlei verhuisdozen her en der staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dozen boeken staan zo hopeloos verlorenMaar goed, ze passen nog mooi bij de andere dozen met zooi. Ik heb echt veel zooi.
ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Pheno het volgende:
Praat me niet m,eer over kartonnen dozen graag, ik kan ze niet meer zien na dit weekend.
Ik heb net de laatste dozen opgestuurd. Twee ritten erop zitten met alleen maar post van die prijsvraag. Ze belden de tweede keer naar PostNL dat er een groter busje moest langskomen op het einde van de dagquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ookheb mn zusje en haar gezin verhuisd
raam, gooienquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Q. het volgende:
Ik ga de komende 20 jaar echt niet meer verhuizen, zou echt niet weten hoe ik al die troep buiten moet krijgen. 3 hoog, geen lift.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste dozen opgestuurd. Twee ritten erop zitten met alleen maar post van die prijsvraag. Ze belden de tweede keer naar PostNL dat er een groter busje moest langskomen op het einde van de dag
1 voordeel: mijn huis heeft weer een kamer extra.
Een kamer EXTRA? Huizen met meer dan één kamer?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 voordeel: mijn huis heeft weer een kamer extra.
Gewoon uit het raam gooien.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Q. het volgende:
Ik ga de komende 20 jaar echt niet meer verhuizen, zou echt niet weten hoe ik al die troep buiten moet krijgen. 3 hoog, geen lift.
Nee, maar wees gerust, volgende week komt er een makelaar langs om eens te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Een kamer EXTRA? Huizen met meer dan één kamer?Dat is vast niet in de Randstad.
CherryLips spuitquote:
beter dan heul nietquote:
quote:
Katten zijn tof. Als je ze niet hele woonkamer onderpiesen. Proberen die geur weg te krijgen voor het bezoek komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef CherryLips het volgende:
omg, ik zit de foto's in dit topic te bekijken en ik wil bijna een kat
F&F / Het grote Fok! foto's van Britjes topic #6
Je wil een Mia?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef CherryLips het volgende:
poezenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten zijn tof. Als je ze niet hele woonkamer onderpiesen. Proberen die geur weg te krijgen voor het bezoek komt.
Net als babies, bejaarden en/of studenten dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit.
Ze zijn tof, behalve de 95% van de tijd dat ze alleen maar stinken, rotzooi maken en zeuren.
Voor (honden)puppies geldt 't 100% van de tijd.quote:
Het zijn net kinderen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit.
Ze zijn tof, behalve de 95% van de tijd dat ze alleen maar stinken, rotzooi maken en zeuren.
Spuit 11!quote:
Die hoef ik ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als babies, bejaarden en/of studenten dus.
Ik ben al over de tijdelijke opvlieging heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit.
Jij ook al?! CL, je moet toch eens heroverwegen!quote:
Alleen als ie dood is.quote:
Argentijnse sloeriequote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Toch zou ik dr niet uit mijn vliegtuig schoppen hoor..
Zulks een drama.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef dawg het volgende:
en vrijwel iedereen hier in nederland spreekt haar naam verkeerd uit.
En Win-Lex als "Henk"quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moeten we het eigenlijk zeggen dan?
"Ingrid"?
Welk dialect?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef dawg het volgende:
in het spaans spreek je een x als een g uit. maksima klopt dus niet.
Als in: "een beetje van jezelf, een beetje van maxima" ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef dawg het volgende:
in het spaans spreek je een x als een g uit. maksima klopt dus niet.
Goeie foto van Magima ook bij dat artikel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooie headline wel:
http://www.dailymail.co.u(...)T-queen-Holland.html
ik stoor me daar weleens aan. zelfde met die voetbalcommentatoren. ksavi.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als in: "een beetje van jezelf, een beetje van maxima" ?
Er zijn gevallen waarin de X als G wordt uitgesproken, maar niet per definitie.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
castillano en de varianten daarop die je tegenkomt in z-a.
in mijn maanden in mexico heb ik niet anders gehoord, en tijdens mijn korte cursus spaans ook niet. wellicht in sommige dialecten dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn gevallen waarin de X als G wordt uitgesproken, maar niet per definitie.
Google eens op Spaans en Xquote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
in mijn maanden in mexico heb ik niet anders gehoord, en tijdens mijn korte cursus spaans ook niet. wellicht in sommige dialecten dan.
edit: enige uitzondering die ik heb gehoord is de c, aan het begin van een woord spreek je die uit als een k, middenin woorden als een s.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Google eens op Spaans en XEn op Xabi
maar ik heb het daar niet gehoord. xico bv werd daar ook uitgesproken als gico.quote:Als uitzondering op de doorgaans zeer consistente Spaanse uitspraakregels, kan de uitspraak van de x in Mexico per woord verschillen. In woorden die uit het Europees-Spaans komen wordt het doorgaans als 'ks' uitgesproken, maar in woorden van inheemse herkomst of plaatsnamen kan de uitspraak 's' (Xochimilco), 'ks' (Tlaxcala), 'sh' (Xico) of 'g' (México) zijn. Dit is grotendeels veroorzaakt door een wijziging in de uitspraak van de x die sinds de 16e eeuw in alle variëteiten van het Spaans heeft plaatsgevonden; waar de x eerst altijd werd uitgesproken als 'sj' is het tegenwoordig 'g' geworden. De spelling heeft zich over het algemeen aangepast, worden als exército worden tegenwoordig als ejército geschreven, maar men is daar in Mexico vooral in woorden met een inheemse oorsprong niet altijd consistent is geweest. Voor sommige woorden worden twee spellingen naast elkaar gebruikt, zoals Xalapa/Jalapa en México/Méjico, hoewel de spelling 'Méjico' in Mexico vrijwel nooit gebruikt wordt en als Spaans taalimperialisme wordt gezien.
Je zeurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Blablabla, koningin, blabla, wimlex, blabla.....
Echt, is er dan zo weinig te bespreken in dit land dat dit boeit?.
Mwah, hier een lastige week, donderdag rechtszaakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, natuurlijk!
Met jou? Ben je al rijk? Hoe staat het met breien?
Rechtszaak, why? Ik heb het eea gemist blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, hier een lastige week, donderdag rechtszaak
Breien kan ik nog steeds niet, ik koop wel sokjes(ja dat kan er af
)
alimentatiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Rechtszaak, why? Ik heb het eea gemist blijkbaar.
Ja nogal. Zie er erg tegen opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Godver, wat kut dat het daarop uit moet draaien he.
De rechter zal dan beoordelen hoeveel hij moet gaan betalen? Of gewoon, dat hij uberhaupt eens moet betalen?quote:
Het laatste, hij blijft volhouden dat hij niets kan missen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
De rechter zal dan beoordelen hoeveel hij moet gaan betalen? Of gewoon, dat hij uberhaupt eens moet betalen?
Afknallenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het laatste, hij blijft volhouden dat hij niets kan missen.
Lapzwans. Gaat Hoedje mee vandaag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is donderdagquote:
Ja, is het ook. Ben alleen wel bang voor de situatie na de uitspraak. Mocht die gunstig voor mij zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Oh, dat zei je al, zie ik nu.
Hopen dat er een uitspraak komt waar je iets mee kan, en dat er iets meer rust komt voor jullie. Je ex klinkt altijd als een enorme bron van stress.
Kan je er beter gewoon helemaal vanaf zijn lijkt me, als ie nu een soort terrorist gaat worden omdat ie een paar euro moet dokken schiet je er niet zoveel mee op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ben alleen wel bang voor de situatie na de uitspraak. Mocht die gunstig voor mij zijn..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:29 schreef L-E het volgende:
Kan het nog erger worden dan nu? Waar ben je bang voor?
Dat denk ik ook. Van sommige mensen is het maar beter als ze compleet uit je leven verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je er beter gewoon helemaal vanaf zijn lijkt me, als ie nu een soort terrorist gaat worden omdat ie een paar euro moet dokken schiet je er niet zoveel mee op.
Je hebt niets aan een beetje geld als je er nog meer stress van krijgt.
moment van brengen/halen kind zal er niet gezelliger op worden gok ik zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:29 schreef L-E het volgende:
Kan het nog erger worden dan nu? Waar ben je bang voor?
iOS 6.1 is uit!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Blablabla, koningin, blabla, wimlex, blabla.....
Echt, is er dan zo weinig te bespreken in dit land dat dit boeit?.
Wat een lul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen
.
. het verrijkt je leven zo
.
Sorry, ik hou al op Missje.
Ook dat idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moment van brengen/halen kind zal er niet gezelliger op worden gok ik zo
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hou jij je mond over mijn engeltje, de vrucht van mijn lendenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |