Maar dan zit je nog met de andere stoffen....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Formaldehyde wordt gebruikt in onder andere spaanplaten, MDF, UF-isolatie en textiel (kleding, gordijnen en vitrages)".
Ja dat gaat er dus niet in he. Het is geen allesbrander.
Hoi JMJquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog met de andere stoffen....
Een goede kachel kan aardig schoon branden met hoog rendementquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog met de andere stoffen....
quote:
Het ligt niet alleen aan de kahel. Ook wat je erin stopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een goede kachel kan aardig schoon branden met hoog rendement
M'n ouders hebben een eigen houthandel, dus we weten wel wat er in gaat en niet in mag.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan de kahel. Ook wat je erin stopt.
Zoals pino al zei... Het is geen allesbrander
Zal die sneeuwval voor zaterdag/zondag natte sneeuw zijn of gewoon 'droge' sneeuw gezien de temp?quote:
Dat winterweer van net was alleen de eerste paar dagen zonnig, daarna was het gewoon de hele tijd bewolkt, sneeuw en een gure wind erbij, nee dankje. Dan heb ik het liever hetzelfde weer maar 30 gevoelsgraden warmer.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dat is mij ook een raadsel. Mensen die druilerig, regenachtig weer liever hebben dan zonovergoten koud winterweer.
iddquote:
Ik niet, 100 keer liever sneeuw dan regen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef alors het volgende:
Dat winterweer van net was alleen de eerste paar dagen zonnig, daarna was het gewoon de hele tijd bewolkt, sneeuw en een gure wind erbij, nee dankje. Dan heb ik het liever hetzelfde weer maar 30 gevoelsgraden warmer.
en wind, dat kan nog wel ff een ding worden, in degaten houden.quote:
Zal me worst zijn eigenlijk, als ik binnen zit. En in de winter zit ik toch bijna altijd binnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef aloa het volgende:
[..]
iddWat heb je aan 10 graden als het met bakken uit de lucht komt en er bijna een storm staat.
Storm mag, maar geen regen a.u.b.
neequote:Op maandag 28 januari 2013 08:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Leuk, de hele week regen dus. Mag ik de sneeuw weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |