Oh ja die. Ik wist alleen haar voornaam.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze was gisteren bij dat schaatsen op SBS
Echt he.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
"De zaak overdragen"
Man, het is een fietser terugsturen
Ik zie ook niet in waarom ze hem niet mee hadden kunnen nemenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom ze hem niet mee hadden kunnen nemenMoet die gast straks weer te voet over de snelweg.
en dan zonder kentekenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Met brommer alsnog gepakt worden door een surveillancewagen in de bebouwde kom
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Godsamme wat een irritant accent is dat toch. Dat kun je niet serieus nemen.
.
ERg he. Net alsof ze aan het zingen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef donald_dick het volgende:
de internatieeeee, achter elke zinnnnnnnn, dat is fucking irritannnnnnntt
ik had ff me moeder gebeld en vriendelijk verzocht haar mond te houdenquote:
Ja, hoe makkelijk rij je een auto eruit op de motor..quote:
Past wel bij dat accent eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
sidney![]()
wat een kut naam voor een jongen
En dan woon je ook nog in Limburg. Dan heb je ook een kutleven.quote:
pas in het rijtje van rene(e), robin, en lesleyquote:
maar als je het wil, doe het dan wel veiligquote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Je bent niet verplicht je maten te naaien zegt Koos.
Daar ging mijn wijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar als je het wil, doe het dan wel veilig
je wijn gaat eindelijk van je scheiden?quote:
Hij vloog mijn mond uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je wijn gaat eindelijk van je scheiden?
Waarom doe je altijd zo zuur?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Al die Koosplaatjes, aids is nog gezelliger.
quote:
Ja maar deze man zat gewoon thuis dan mag het.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Starm het volgende:
Wtf volgens mij zijn ze een beetje dronken
wat hebben negers hier nou mee te maken?quote:
genegert? het wordt steeds racistischerquote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij maakt niet uit of je genegert wordt
Ja, ga er even op in.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij maakt niet uit of je genegert wordt
60+ is jaarlijks een rijtest doen wat mij betreft.quote:
van mij mag iedereen om de 5 jaar een extra test doenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
60+ is jaarlijks een rijtest doen wat mij betreft.
75 km/h op de snelweg rijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ouwe mannen, rijbewijs innemen. Optyfen, levensgevaarlijk.
neger het!quote:
Ben je marokkaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het verschil niet meer tussen politie en ambulance.
stoppen met methanol drinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het verschil niet meer tussen politie en ambulance.
Precies, sowieso vreemd dat je met zo'n verantwoordelijkheid maar een keer hoeft te testen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
van mij mag iedereen om de 5 jaar een extra test doen
En elke plek is ontzettend gezellig, en ontzettend veel horecaquote:
Die houd je maar voor je hequote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef WcPot het volgende:
kijken of er nog online gastenboekjes zijn vanavond
Rubbertjes ook, daar was hij dan wel weer op voorbereidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Hij kijkt altijd maar hij codeert niet, niet goed opgelet dus.
drommels drommelsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef YazooW het volgende:
Bassie en Adriaan achtige achtergrondmuziek
lolquote:
And - here - we GO!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.eet.nu/leidschendam/big-snack-stuut-snacks
ze zijn in voorschoten vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
niet eens in de juiste plaatsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat zijn geen halve maatregelen.quote:
Dat klopt dus niet.quote:
here we go againquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag zijn frikandelletje vandaag.
kijk je graag naar piemols?quote:
Nee, vooral naar armen en die zijn ook zwart van Bonyquote:
Ik hou alles altijd wel netjes schoonquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof jullie niet allemaal met zulke mandjes frituren en geen kanker hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |