Dat zijn gewoon de vrouwen die jij aantrektquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef wenfer2 het volgende:
Luie nederlandse vrouwen dragen natuurlijk het liefst praktisch en comfortabel oma-ondergoed.![]()
Ik weet niet hoor. Maar mijn Nederlandse vrouw draagt mooie pikante setjes als ik er ben. Kleur verschilt, veel met kant en een sexy string of hipsterquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef wenfer2 het volgende:
Luie nederlandse vrouwen dragen natuurlijk het liefst praktisch en comfortabel oma-ondergoed.![]()
Ik dan liever vrouwen zonder ondergoed.![]()
bless you !quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar mijn Nederlandse vrouw draagt mooie pikante setjes als ik er ben. Kleur verschilt, veel met kant en een sexy string of hipster. En tijdens werkdagen een hipster wegens comfort.
tja nu is het winter dus draag ik toch onder elk shirt/trui nog een hempje dus ik heb daar nooit problemen mee! onder een strak jurkje is een onderjurkje met gladde cup idd beterquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Kant is lastig onder strakke of lichtgekleurde kleding.
ze doet het niet alleen voor mij. Maar ook omdat ze het zelf mooi en/ of lekker vind zitten en vrouwelijk vind voor der eigen. Ohh en ze zit nu naast me en leest mee :p. En een mooie hipster is niet lelijk. Van die oma onderbroeken welquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
bless you !
Maar ik vraag mij serieus of de Nederlandse vrouw er zelf op zit te wachten.
Verder moet ik in dit topic minstens 1x zeggen dat die collectie van marlies dekkers met die hoerige bandjes echt overrated is.
Dit dus. Oma onderbroeken zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ze doet het niet alleen voor mij. Maar ook omdat ze het zelf mooi en/ of lekker vind zitten en vrouwelijk vind voor der eigen. Ohh en ze zit nu naast me en leest mee :p. En een mooie hipster is niet lelijk. Van die oma onderbroeken wel. Gelukkig heeft ze die niet
Moet ik dan aan zoiets denken?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef goldeneye007 het volgende:
eventuele ondersteuning m.b.v. foto's is natuurlijk toegestaan, anders slat de fantasie misschien wel weer op hol
Deze is zo zwaar gefotoshopped dat het meer een tekening lijkt dan een fotoquote:Op maandag 28 januari 2013 00:23 schreef HotWing het volgende:
FOK!sters dragen dus t liefst kant.
[..]
Moet ik dan aan zoiets denken?
[ afbeelding ]
Nee hoor, ze ligt hier naast me en ziet er precies uit als op de foto. Gisteren gefotografeerd, niks fotoshopquote:Op maandag 28 januari 2013 01:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Deze is zo zwaar gefotoshopped dat het meer een tekening lijkt dan een foto
Ik ken echt geen enkele vrouw die in haar vrije tijd er zo bij looptquote:Op maandag 28 januari 2013 00:23 schreef HotWing het volgende:
FOK!sters dragen dus t liefst kant.
[..]
Moet ik dan aan zoiets denken?
[ afbeelding ]
Indd, dit is wel leuk voor valentijnsdag of met kerst etc. als verassing maar niet in (mijn) vrije tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:13 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele vrouw die in haar vrije tijd er zo bij loopt
Dit trek je m.i. alleen maar aan omdat je wilt dat iemand anders het weer bij je uittrekt.
Dan zou het niet meer zo speciaal zijn toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Elke vrouw zou verplicht een jarretelsetje onder haar kledij moeten hebben...
HAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zou het niet meer zo speciaal zijn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |