Dan zou het niet meer zo speciaal zijn toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Elke vrouw zou verplicht een jarretelsetje onder haar kledij moeten hebben...
HAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zou het niet meer zo speciaal zijn toch?
Dat maakt toch niet uit? Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen hier lijkt zoveel te hebben, ik heb maar 3 setjes ondergoed
Het is wel vervelend als ze allemaal in de was zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit.
Gewoon commandoquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel vervelend als ze allemaal in de was zitten
Waarschijnlijk was hij te opgewonden om de juiste lettercombinatie te vinden.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:33 schreef user13 het volgende:
Hoe kan je lingerie nou spellen als Lingeire in je titel?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel vervelend als ze allemaal in de was zitten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
hmm...een speciaal setje, nu weet ik eigenlijk nog niets....quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef zeefje het volgende:
Door de week gewoon boxers in alle kleurtjes en motiefjes.(omdat comfort) met daarbij basic bh. Ik heb maar een echt setje voor speciale gelegenheden .
Ik heb ook maar een stuk of 4 bh's die ik echt draag, maar ik koop er altijd meerdere strings/hipsters bij zodat ik wel altijd iets bijpassends aan kan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Een voor doordeweeks, een voor in het weekend en een in de was?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen voor speciale gelegenhedenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef goldeneye007 het volgende:
Ik ben ook erg dol op jarretels, wordt volgens mij veel te weinig nog gedragen door de vrouw.
Of heb ik het mis dames??
Well go for it lady....quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Alleen voor speciale gelegenheden
Op een normale werkdag is er geen enkele reden om zoiets aan te trekken. Kost extra moeite en je wint er niets mee.
Zoiets trek je aan om te laten zien!
Geeft niet, ondergoed is overrated.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Vooral qua prijs, hoe kun je een stuk ondergoed even duur maken als een willekeurig gemiddelde broek/shirt/topjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ondergoed is overrated.
Omdat kennelijk veel mensen het belangrijk vinden. Dus verkoopt het, ongeacht prijs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral qua prijs, hoe kun je een stuk ondergoed even duur maken als een willekeurig gemiddelde broek/shirt/topje
Ik zie de gelegenheid nog nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Well go for it lady....
Wanneer kan je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |