abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 20:28:20 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122130734

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122130798
Neem het van de rest aan CotS, door combinaties van je post hier en in andere topics is het echt niet vreemd dat we dit aangeven. Als je bij mij nog in mijn oude functie als maatschappelijk werker langs zou komen, had ik je ook naar een psychiater verwezen. :@

De huisarts is een goed begin. Succes!
pi_122131018
Go for it Cots! Niet omdat je mensen "irriteert" maar omdat je het verdient om een stukje gelukkiger te worden met jezelf.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:33:24 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122131058
Goed zo CotS!

Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelen _O- Net een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:35:50 #5
70532 loveli
N
pi_122131238
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!

Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelen _O- Net een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is :')
Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".

Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.

In dat kader is het wellicht een idee om de chocomel weg te pleuren :+
crap in = crap out
pi_122131254
quote:
Goed zo CotS!

:P Ik zit me er ook al over te verwonderen

En tja... ik weet het allemaal ook niet zo goed
pi_122131447
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.

O+
  zondag 27 januari 2013 @ 20:40:08 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122131541
quote:
Goed zo CotS!

Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 27 januari 2013 @ 20:41:31 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122131639
Ik snoep ook iets teveel op het moment trouwens.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:47:04 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122132035
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Af en toe toch heerlijk om je lekker te verbazen over anderen ;) ik ben in ieder geval wel altijd eerlijk geweest over wat ik eet, zonder geheimen :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:49:59 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122132249
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.
Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haalt :? Ik heb niet eens overgewicht :D maar klopt dat ik niet de meest gezonde keuzes maakte maar ongezond valt ook wel mee hoor, zo heb ik altijd veel groente en fruit gegeten maar ook veel carbs en drinken met veel suikers. Door hier te posten en het dieet leer ik gezonde keuzes te maken :)
pi_122132441
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Iedereen zit hier met een diep schuldgevoel door TLC :')
pi_122132483
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook schuldig ;(
pi_122132584
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:54:45 #15
70532 loveli
N
pi_122132651
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haalt :? Ik heb niet eens overgewicht :D maar klopt dat ik niet de meest gezonde keuzes maakte maar ongezond valt ook wel mee hoor, zo heb ik altijd veel groente en fruit gegeten maar ook veel carbs en drinken met veel suikers. Door hier te posten en het dieet leer ik gezonde keuzes te maken :)
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:54:58 #16
70532 loveli
N
pi_122132678
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
Nee.
crap in = crap out
pi_122132759
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee.
Ja doei.
pi_122132898
quote:

[..]

Nee.
pi_122132962
Dat zal mijn zieke ziel dan wel wezen ;)
pi_122133023
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 20:59:02 #21
70532 loveli
N
pi_122133024
Mo, leg de popcorn weg }:|
crap in = crap out
pi_122133180
DM posten. Ban.
Ja doei.
pi_122133232
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jawel hoor.

Ik vraag me regelmatig af of mensen het nou echt normaal vinden om te eten wat ik wel eens hoor wat normaal is om te eten. En of ze dat dan ook echt doen. En of ze die smeerlapperij nou echt met smaak wegkauwen.

En bij echte dikkerds zou ik ook wel eens een paar dagen een vlieg op de muur willen zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122133281
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Ik vraag me regelmatig af of mensen het nou echt normaal vinden om te eten wat ik wel eens hoor wat normaal is om te eten. En of ze dat dan ook echt doen. En of ze die smeerlapperij nou echt met smaak wegkauwen.

En bij echte dikkerds zou ik ook wel eens een paar dagen een vlieg op de muur willen zijn.
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Ja doei.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 21:02:00 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122133298
quote:

[..]

Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
Dat is ook zo maar ik mag toch wel iets zeggen over een ongezond iemand zonder dat mijn oude eetpatroon er elke keer bijgehaald wordt?

En ik heb al een paar weken niet gesnoept *O*
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 21:02:16 #27
70532 loveli
N
pi_122133320
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
DM posten. Ban.
Doe maar vanaf dinsdag, daarna heb ik toch geen tijd om te fokken.
crap in = crap out
pi_122133340
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid :+.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122133342
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Naja... daarmee doel ik vooral op sensatiebeluste nieuwsgierigheid
pi_122133433
quote:
11s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid :+.
Ik gelukkig wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_122133436
Aan mijn lijst mag nog bloemkool (bij de avondmaaltijd) en een borrel (nu) worden toegevoegd.
pi_122133476
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik gelukkig wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak dat de kat wijs!
pi_122133494
:7
Ja doei.
pi_122133496
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met friet :P en dan thuis nog avondeten opwarmen.

In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad :')
pi_122133770
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met friet :P en dan thuis nog avondeten opwarmen.

Dit ken ik van mijn broer en zijn vrouw :P
De twee dagen na kerst heb ik bij hen gelogeerd en 's avonds ging er continue eten. Eerst pasta met een ontzettend machtige roomsaus. Daarna pudding, daarna ijs, daarna twee stroopwafels en een hele boel snoep. En ze snapte niet waarom ik na de pudding echt vol zat.
pi_122133842
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een broodje met friet :P en dan thuis nog avondeten opwarmen.

Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)

En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
pi_122133972
Wij waren gister een dagje met vrienden op pad en zij wilden ook per se naar McDonalds. Bah. Heb een milkshake gedeeld met Baard.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122133985
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreedheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)

Ze zeggen van wel.. het lijkt er ook op van wel..
Ik ben zelf in de kerstvakantie voor het eerst in 7 jaar weer een macdonnalds in geweest, de eerste keer voor de jongste.
De jongste hoeft niet weer, ze vond het maar vies en ik ben daar heel blij om :)
  zondag 27 januari 2013 @ 21:12:12 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122134074
Mac is ook heel vies. Ik krijg er pukkels van en eet er dus niet meer.
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 21:13:31 #40
70532 loveli
N
pi_122134191
De mac is niet lekker, maar je blijft ik blijf het wel in je m'n hoofd stoppen als ik er iets haal.
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 21:13:34 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122134194
Vroeger vond ik de McDonald's geweldig maar tegenwoordig houd ik er niet meer zo van, soms, vooral na een festival kan het wel lekker zijn :@
pi_122134203
O... de Mac vind ik heerlijk hoor
Maar mijn ex zei dat als iemand die normaal gesproken eigenlijk geen vlees lust de mac lekker vindt, dat het dan een heel slecht teken is voor de mensen die vlees lekker vinden.
pi_122134269
Ik ben eens in Zweden of Noorwegen bij de Mac geweest. Voor koffie ofzo. Daar hadden ze iets totaal onbegrijpelijks te koop (volgens zo'n plaatje achter de toonbank). Dus ik dat in m'n beste scandinavisch aangewezen. Bleek een zakje geschapte worteltjes _O- .

Die waren best lekker.
pi_122134308
Het enige wat ik nog bij de MacDrek eet is een salade met gegrilde kip.. Is nog aanvaardbaar. Versere sla zou geen kwaad kunnen.
pi_122134391
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)

Er waren twee momenten dat ik de mac ECHT lekker vond:

- nadat ik op de Ramblas in Barca beroofd werd en twee uur op het politiebureau moest wachten voor een verklaring.

- na 10 km hardlopen al mijn energie verbruikt te hebben. Na de burger was de hoofdpijn direct over :+
pi_122134567
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers _O-
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 21:19:22 #47
70532 loveli
N
pi_122134700
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef the85mc het volgende:
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers _O-
Oh leuk!
crap in = crap out
pi_122134786
Over trekkers kan je beter deze lezen dan:
pi_122134824
Mckroket! :9~

Verder heb ik vandaag belachelijk gegeten:

O 2 witte broodjes met hagelslag
L yoghurt met appel, bloedsinaaasappel, kiwi en wat muesli
T 2 plakken bananenbrood
T wijntje, handje chips
D anderhalve kom snert
T tiramisu.
pi_122135295
Ook de koffie bij de Mc is niet je-van-het, maar dat doen we dan nog wel eens tijdens een motorritje of wat dan ook. Al zijn er hier heel vaak ook Costa's enzo langs de (snel)weg, dus als we dan koffie halen dan doen we dat daar. Althans, ik, niet we, want Mr.Mo lust geen koffie.

Zo lekker op tijd naar bed O+ Half 9 is 't nu :o :@ nog even wat afleveringen kijken en dan vroeg tukken. Hopelijk morgen goed nieuws!

Welterusten dames en heren!
Ja doei.
pi_122137346
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Worry is a misuse of imagination
pi_122137639
mscaras nog gezien?
pi_122138125
Li, was film met een vriendinnetje... mocht er ander nieuws zijn dan hoor je t 8-)
Geen popcorn, wel yoghurt. Ben bijna teleurgesteld dat er niet gesnaaid is :')

Life of Pi gezien! Mooi O+

En MacD vind ik echt niet lekker, keer heel ziek geworden na een cheeseburger daar. Dat helpt wel.
McFlurry's zijn wel lekker!
Dat was t mbt bijlezen geloof ik :P
Be someone that makes you happy
pi_122138479
ik heb de theorie dat mensen die regelmatig bij de Mac eten vernaaide smaakpapillen hebben ofzo :P

Je kan niet van echt lekker! eten houden en met plezier/genot bij de Mac eten.

Da's contradictio in terminis :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:10:07 #56
70532 loveli
N
pi_122138929
Beloningscentrum reageert vaag op Mc. Net als een gokkast die mondjesmaat uitbetaalt, nog een keer proberen, misschien win ik de volgende keer.
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 22:14:31 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122139239
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Cool ^O^ Deze ontwerpster zat ook in een documentaire, Taste the Waste heette het geloof ik, over hoeveel boodschappen mensen weggooien. Erg interessant ook!

Ik bewaar sowieso de meeste fruit en groenten buiten de koelkast maar er staan zeker een paar goeie tips in ^O^
pi_122139248
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten

(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 22:15:21 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122139305
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten

(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
Ik heb na een paar uur weer honger, het vult gewoon niet goed. Maar af en toe wel lekker hoor :9
pi_122139384
In Almere hadden we een hamburger zaakje, die de hamburgers op de BBQ maakten met ook echt lekker vlees. Die waren heerlijk.

Lijstje vandaag, valt me nog mee voor een verjaardagsdag

O/L: griekse yoghurt (uitgeslapen O+)
T: allerlei low carb hapjes o.a. Hummus, komkommer en bacon knabbels met filet american.
T: 1 glas wijn
D: frikandel speciaal en een wortel salade
T: handje nootjes
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:35:05 #61
70532 loveli
N
pi_122140789
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb :+
crap in = crap out
pi_122140917
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
O... die kun je onbeperkt eten dus :+
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:39:27 #63
70532 loveli
N
pi_122141092
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry ;(
crap in = crap out
pi_122141173
Blergh. Kutnieuws.
Chips & koekjes maar opbergen nu.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122141260
Gisteren
L: gekookt ei, kaascroissant
T: mokka-gebak, slagroomsoesjes, cappuccino
D: gemarineerde kippendij; knoflookgamba's; toastjes met tapenade, tiramisu
T: wijn, nog meer wijn, toastjes met tapenade, serranoham

Vandaag
L: volkoren boterham kaas, cappuccino
T: slagroomsoesjes, vlk boterham filet
T: gemarineerde kippendij
D: tagliatelle met garnalen, zoete paprika, lente-ui, room en parmezaanse kaas
T: wijn, toastjes met tapenade

Morgen weer normaal doen.
pi_122141324
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry ;(
Ik heb uit zelfbescherming geen frituurpan.

Wat is er aan de hand, Ewelina?
pi_122141532
Sterfgeval in de familie.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122141653
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Ewelina het volgende:
Wat verdrietig. Sterkte gewenst.
  Vis een optie? zondag 27 januari 2013 @ 22:46:54 #69
70532 loveli
N
pi_122141658
Gecondoleerd!
crap in = crap out
pi_122142314
Gecondoleerd en sterkte Ewelina.
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 23:02:07 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122142700
He bah Ewalina, was het onverwachts? Sterkte :*
pi_122143419
Terugrijden uit Frankrijk en bij de pomp in (Breda) een saucijzenbroodje halen :9, daarna werd het McD, toen La Place en de laatste keer was het weer McD: pure nostalgie (en e-nummers).

Zondags lijstje:
O havermout van sojamelk met bosbessen en frambozen
T stukje ontbijtkoek
L volk boterham met kaas en roggebrood, volk boterham met nagelkaas
B half uurtje wandelen
D kipfilet met knoflook/parmezaan korstje en gegrillde groenten (oa broccoli, wat is dat lekker uit de oven)
T kwark!

[ Bericht 2% gewijzigd door anna82 op 27-01-2013 23:33:30 ]
pi_122143450
En sterkte Ewelina!
pi_122144333
Nog even een glas wijn leegdrinken en dan bedtijd.
Morgen weer naar pa met de broers.
pi_122146048
Sterkte Ewelina..
pi_122146361
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
. O-)
pi_122146396
Gecondoleerd & Sterkte Ewelina :*
pi_122146556
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Ewelina het volgende:
Heel veel sterkte :*
pi_122150926
Mogge!
Sterkte ewelina.

Vrije dag! Lekker hoor.
pi_122151045
Morning!
Ontijt *O*
Werken }:|

Sterkte ewe :*
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef the85mc het volgende:
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
Och meid :P was het wel lekker?

[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 28-01-2013 08:36:03 ]
pi_122151289
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt O*

[..]

:P

Maandag ;( Geen zin!
pi_122151328
Morgen! Sterkte Ewelina...

Maandag...

Ik had een dragon fruit gekocht, wat een smakeloos, zoet en waterig stukje fruit zeg!

Vanavond soep :9 en als B haren wassen, of yoga :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 28 januari 2013 @ 08:20:46 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122151337
Insert the Bangles..! :P

sterkte Ewelina :*

Mc, koeken of koekjes? :P 4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv. :+ denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
pi_122151366
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Insert the Bangles..! :P

sterkte Ewelina :*

Mc, koeken of koekjes? :P 4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv. :+ denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
Bij deze

pi_122151421
:O
pi_122151564
McD is perfect katervoer of wanneer je stoned bent :9 En ik geef eerlijk toe dat ik de cola er hemels vind :@ wel eens dat ik een extra grote cola erbij bestel...

Gecondoleerd Ewe :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator maandag 28 januari 2013 @ 08:42:24 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122151579
Meuning! :O ik heb weer ontzettend slecht geslapen en ja hoor, het was weer volle maan. Bizar dat dat altijd zoveel invloed op me heeft -O-
pi_122151584
Wut :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122151586
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:27 schreef Skoap het volgende:
:O
Ja doei.
pi_122151591
Ach, iedereen om het hardst roepen hoe erg we allemaal vooral geen MacDo eten, nooit verbaasd zijn over het eetgedrag van andere mensen, etc. Moraalridders joh :P

Ik vind de BK wel lekkerder dan de Mac. Nog lekkerder vind ik mijn eigen burgers, maar ja dat kost werk enzo! En het is mijn "vice" om onder het koken programma's als supersize vs superskinny te kijken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 28-01-2013 08:51:00 ]
pi_122151637
BK vind ik inderdaad ook 'beter'. Zit nog wel een vleessmaak aan de burgers!
Die toko's zijn alleen altijd zo'n deceptie! Als ik zoiets eet (1 á 2 keer per jaar ofzo) dan is de burger altijd kleiner dan op de foto, ziet hij er 10 keer verlepter uit en zijn de patatjes echt vooral zout met wat aardappel ;( maar dat komt vooral omdat ik zelf niet veel zout gebruik in de keuken :+
Ja doei.
pi_122151639
:D
Ik weet ook wel hoe extreem dikke mensen extreem dik worden :+ /ervaringsdeskundige

:{ geen BK in m'n woonplaats...
pi_122151683
BK :9 twister fries :9 en het vlees smaakt inderdaad naar geroosterd vlees. Mac ga ik echt nooit heen :r

Zelfgemaakte burgers of verse dikke frieten met veul mayo zijn wel het lekkerst :9

Ineens klinkt soep als D niet meer zo boeiend :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Moderator maandag 28 januari 2013 @ 08:51:55 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122151686
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef V1z0R het volgende:
Wut :?
Ja daar heb ik last van :D nooit gehoord van lunacy? ;)
  maandag 28 januari 2013 @ 08:53:50 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122151710
Nallie O+

Novem :D soepboks :7

Mijn favo is eggy burger bij de lokale snackbar :9 burger met gebakken ei, veel saus en wat verdwaald groenvoer :+
pi_122151734
Goedemorgen :O
Tijd om maar eens heel hard te gaan leren voor het tentamen :{
pi_122151747
Oh ja, met een gebakken ei! Dat deden m'n ouders nog wel 's vroeger! :9 dat was lekker.

Gisteren nog een broodje hamburger op. Met een quarter pounder van de Lidl, van 'Schots rundvlees', ze zijn iig erg lekker :9 Als we verhuisd zijn maar zelf weer eens een lading (lams)burgers maken O+ :9
Ja doei.
pi_122151775
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nooit bedacht dat het met de maan had te maken. :D
pi_122151870
En planning:
O: speltvlokken met banaan, chiazaadjes en sojamelk
T: 2 rijstwafels kaas
L: salade goedgevuld met evt een soepje of broodje
T: peer en sinaasappel
B: 2x20 minuten fietsen
D: wortelsoep & koolrolletjes
T: zelfgemaakte koekjes
pi_122151882
hmm.. koekjes!
Ja doei.
pi_122151925
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
hmm.. koekjes!
Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.t
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 09:08:31 #102
70532 loveli
N
pi_122151940
quote:

[..]

Jambers
Overdag is zij een gewone vrouw. Maar 's nachts, als de maan vol is, leidt zij een heel ander leven.
/Jambers
crap in = crap out
pi_122151970
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.t
O+ O+ kokosmakronen O+ O+

Teh nomz. O+ :9
Ja doei.
pi_122151982
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt *O*

[..]

Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij groot :@ Weet niet waarom t appelkoek heet, appels smaken heel anders. Deze zouden eigenlijk zoete meuk koeken moeten heten, maar dat verkoopt zo slecht :P
pi_122152017
goeiemorgen!

Vanmorgen lag er een laag verse sneeuw, en dat was een heerlijke ondergrond voor ons rondje lopen. Nu op het werk, tijd om aan de week te beginnen!

Planning voor vandaag:

S: half uur hardlopen
O: 3 boterhammen met jam
T: bloedsinaasappel
L: zoetaardappelgnocchi met parmezaanse kaas, wortels, en nog wat denk ik.
T: stukje bananenbrood
T: eventueel wat yoghurt met muesli
B: uur wandelen, van en naar werk
D: snert!
T: nog wat tiramisu?
pi_122152050
quote:

[..]

Word je dan heel harig enzo? Vervelend lijkt me dat.

Ewelina, gecondoleerd.

Hier is de pijn en druk op mn borst af aan t nemen. *O* Vannacht wel pijn/tintelingen in mijn linkerarm :') Dus nightcare gebeld. Voelde me echt een hypochonder, maar er was me gezegd te bellen als ik daar last van kreeg. Gelukkig idd niet erg aangezien t voor de rest beter ging :)
pi_122152054
oeh, en ik had laatst zelf m'n gehakt gedraaid voor de hamburgers, en de broodjes zelf gebakken. Dat waren echt goede burgers! :9~
pi_122152075
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef MaJo het volgende:
Meuning! :O ik heb weer ontzettend slecht geslapen en ja hoor, het was weer volle maan. Bizar dat dat altijd zoveel invloed op me heeft -O-
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...
pi_122152092
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik heb er inderdaad ook altijd last van...
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.

Heb vannacht wel geslapen, maar heb ook veel liggen woelen...
pi_122152104
Fijn dat het beter gaat Coco!
En verstandig dat je gebeld hebt! Hoop dat je snel weer van alle klachten af bent.
pi_122152111
Héérlijk geslapen vannacht, in één stuk doorgeslapen ook! Van 11 tot half 7 O+ :z heerlijk
Ja doei.
pi_122152130
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.

Heb vannacht wel geslapen, maar heb ook veel liggen woelen...
Ja als ik echt een nacht slecht slaap ga ik altijd kijken naar de maanstand en dan kom ik er dus altijd pas achter dat het vollemaan is. Vannacht ook veel woelen en korte slaapjes steeds. :O
pi_122152161
Coco, beter 10 keer voor niets bellen, dan 1 keer niet wanneer het wel nodig is. :* Fijn dat het beter gaat!

Lijstje voor vandaag:

O: brinta
T: cappuccino, rijstwafel kaas
L: soep, bietensalade met geitenkaas, appel, honingwijnazijndressing, walnoten
T: banaan, want die past in mijn tas
D: wortels, draadjesvlees O+, aardappel
T: kwark met warme appel en kaneel

Dan als B: als een malle door het huishouden straks, dan vanmiddag stukje fietsen naar de bus en eens zien wat mijn broers vandaag scoren bij de mac..
pi_122152164
Misschien ergens binnen gaan slapen? Dan heb je minder last van het maanlicht :P
  maandag 28 januari 2013 @ 09:22:16 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122152208
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij groot :@ Weet niet waarom t appelkoek heet, appels smaken heel anders. Deze zouden eigenlijk zoete meuk koeken moeten heten, maar dat verkoopt zo slecht :P
Ja ik vind dat appelspul altijd lijken op die rare tandartsenmeuk met appelsmaak, waar je in moest bijten vroeger..? oO<

Brrr.

Coco :D *mental image van roodharige wolf* Fijn dat het beter gaat en goed van je dat je gebeld hebt, is inderdaad lastig om zelf in te schatten wanneer dat nodig is enzo :Y
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 09:24:21 #116
70532 loveli
N
pi_122152249
Ook beroerd geslapen, maar volgens mij niet vanwege de maan. Heb wel kleurrijk gedroomd...
crap in = crap out
  maandag 28 januari 2013 @ 09:56:40 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122152863
Nou. Ik vind de Mac af en toe gewoon vreselijk lekker :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122152922
Met dat gepraat over twister fries denk ik terug aan mijn laatst genuttigde frietjes met bacon en kaas. Heart attack french fries :D

Lijstje van gister:

O: havermoutsmoothie
T: 2 rijstwafels
B: lesje 18 Evy
L: pasta met gehakt en saus, nom!
T: rijstwafels met ei, handje amandelen
D: rijstwafels met rosbief, salade
T: blikje tonijn met olie.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122152970
Friet :9
pi_122153001
Kapsalon :9
pi_122153008
Morgen slankies!

Gecondoleerd Ewelina.

Hier niet zo goed geslapen. Blijkbaar te lang op mijn rug gelegen, dus mijn wervels waren ingezakt. Die pijn is echt killing. Dus pilletjes genomen en een handdoekje onder mijn buik gelegd, zodat het weer de andere kant op kon zakken :')
pi_122153137
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hier rijstwafels en plein publique?

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 28-01-2013 10:17:51 ]
pi_122153189
Promotie maken Perr, dan heb je een eigen kantoor en kan je eten wat je wil :P
pi_122153191
/care aan de collega's, zou ik zeggen.
Ja doei.
pi_122153200
gecondoleerd Ewe!
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 10:13:34 #126
70532 loveli
N
pi_122153210
Goeie van Aurum. Verder hebben ze een beetje gelijk, maar imho stinkt het niet genoeg om ze achterwege te laten.
crap in = crap out
pi_122153211
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hiet rijstwafels en plein publique?
Ik eet rijstwafels met pindakaas op mijn werk _O- . Maar mijn collega's eten ook gewoon gekookte eitjes enzo, dus die zeuren nooit.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122153267
quote:
12s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Promotie maken Perr, dan heb je een eigen kantoor en kan je eten wat je wil :P
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet :D
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 10:18:14 #129
70532 loveli
N
pi_122153312
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Flexplekken ftw :')
crap in = crap out
pi_122153399
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben zo blij met m'n eigen kantoor! Heerlijk, m'n eigen rotzooi om me heen.

t gekke is dat ik op het werk altijd een rotzooi heb op kantoor, maar thuis geen rommel kan verdragen.
pi_122153402
Ik eet ook gewoon rijstwafels hoor.
Maar ik heb dan ook mn eigen kantoor *)

Lijstje:

O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh met kipfilet en hummus, salade van kikkererwten/tomaat/komkommer/tonijn
T: bio mueslireepje
S: uurtje sportschool
D: pompoen/wortel/linzensoep met een broodje
T: kwark/yoghurt
pi_122153686
Ik vind rijstwafels ook heel erg stinken idd.

/care aan collega's tot bepaalde hoogte, zou ik zeggen. Als je de hele dag het kantoor naar rijstwafel zou laten stinken, zou ik er ook niet echt blij van worden. Maar als je 't maar een of twee keer per dag eet, npnp. En dan scheelt het ook nog of je het recht onder mijn neus zou zitten munchen, of aan de andere kant van de kamer :+
  maandag 28 januari 2013 @ 10:34:58 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122153702
Wij hebben hier nog net geen kraan naar de Calve-fabriek, dus pindakaas ruikt niemand hier bij anderen :+
pi_122153709
En ik moet nu ouders mailen omdat hun kind (14) 50 tinten grijs aan het lezen was tijdens de les :') Voor een autist lijkt me dat niet direct de beste keuze in lectuur :P
pi_122153753
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef Nallie het volgende:
En ik moet nu ouders mailen omdat hun kind (14) 50 tinten grijs aan het lezen was tijdens de les :') Voor een autist lijkt me dat niet direct de beste keuze in lectuur :P
:D heerlijk.
pi_122153924
Tremendous tractors wordt aanbevolen ipv 50shades ;)
pi_122153948
Niet echt een heel streng weekend gehad, maar wel een stuk beter dan normaal.
Geen bier gedronken, normaal wel 12 biertjes.
Gewoon op tijd naar bed gegaan en niet 6:00 pas.

Niet gesport (vanavond weer :) )
Wel wat bittergarnituur dingetjes gegeten, maar wel uit de Philips Airfryers en niet uit de frituurpan:

Verder nog een kleine milkshake chocolade, een handje Dorito's chips en een zakje nootjes :P

Wel nog een tof Adidas Firebird trainingspak gekocht om in te sporten :D erg blij mee:

Inclusief bijpassende broek en t-shirt :D
pi_122153970
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hier rijstwafels en plein publique?
O gadver ja!!

Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken :P

Maar eten jullie achter je bureau :?!
pi_122153990
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:

[..]

O gadver ja!!

Lunch niet, snack wel.
pi_122153996
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:

[..]

O gadver ja!!

Wij wel op het moment, omdat onze kantine zo koud is op het moment.
Soms wel vervelend voor mijn collega's als ik tonijn op brood eet :D hehe
pi_122154000
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind rijstwafels ook heel erg stinken idd.

/care aan collega's tot bepaalde hoogte, zou ik zeggen. Als je de hele dag het kantoor naar rijstwafel zou laten stinken, zou ik er ook niet echt blij van worden. Maar als je 't maar een of twee keer per dag eet, npnp. En dan scheelt het ook nog of je het recht onder mijn neus zou zitten munchen, of aan de andere kant van de kamer :+
Eet je niet in een pauzekamer oid?

:P Mijn klasgenoten nemen mijn rijstwafels ook niet altijd in dank af :P
pi_122154058
Ik lunch ook achter mijn bureau :')

nog 15 dagen en dan op vakantie w/ w/
pi_122154334
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lunch ook achter mijn bureau :')

nog 15 dagen en dan op vakantie w/ w/
Waar ga je heen :) ?
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 10:58:03 #144
70532 loveli
N
pi_122154340
In beslag nemen en ruilen voor dat tractorboek.
Oi, refresh deed het niet en spuit 11 :')
crap in = crap out
pi_122154424
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Eet je niet in een pauzekamer oid?

:P Mijn klasgenoten nemen mijn rijstwafels ook niet altijd in dank af :P
Ik eet nooit rijstwafels :+

We hebben overigens natuurlijk wel een docentenkamer :Y Maar ligt een beetje aan mijn lesrooster waar ik eet. En hoe laat enzo.

Al heb ik de afgelopen maanden natuurlijk vooral lekker thuis gegeten :P :+
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:03:33 #146
70532 loveli
N
pi_122154491
quote:
99s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:44 schreef So_Surreal het volgende:
maar wel uit de Philips Airfryers en niet uit de frituurpan:
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.

Bitterballen uit de frituur :9
crap in = crap out
pi_122154575
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef loveli het volgende:
In beslag nemen en ruilen voor dat tractorboek.
Oi, refresh deed het niet en spuit 11 :')
Ik heb m al gelezen :') en t was op zn iPad :7
pi_122154667
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.

Ook minder stank wellicht?
Wij hebben ook geen frituur, maar voorgebakken aardappeltjes uit de oven vind ik net zo lekker :P
pi_122154670
Rare jongens die autisten, ooit eentje naar de grond moeten werken :')
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:13:45 #150
70532 loveli
N
pi_122154838
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb m al gelezen :') en t was op zn iPad :7
Oh...
crap in = crap out
pi_122154961
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh...
Daar had ie dan wel weer over nagedacht... dan zie je de cover niet :P
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:18:19 #152
70532 loveli
N
pi_122154986
Mensen die 50 tinten grijs lezen vind ik denk ik erger dan mensen die 7000 kcals wegstouwen ;(
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:18:58 #153
70532 loveli
N
pi_122155013
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Daar had ie dan wel weer over nagedacht... dan zie je de cover niet :P
M'n kin zakte harder van het besef dat jij het hebt gelezen ;(
crap in = crap out
pi_122155048
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

M'n kin zakte harder van het besef dat jij het hebt gelezen ;(
Wilde weten waar alle ophef over was. En vakantie. Vond t nog best vermakelijk ook ;)
pi_122155049
quote:
Mensen die 50 tinten grijs lezen vind ik denk ik erger dan mensen die 7000 kcals wegstouwen ;(
_O-

Mijn schoonma probeert de boeken aan te smeren. Want er zit zo veel psychologie in en zij maakt van hem een beter mens en dat proces is mooi om te lezen blabla...

euhmmm ja, schoonma :')
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:20:45 #156
70532 loveli
N
pi_122155085
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:

[..]

_O-

Mijn schoonma probeert de boeken aan te smeren. Want er zit zo veel psychologie in en zij maakt van hem een beter mens en dat proces is mooi om te lezen blabla...

euhmmm ja, schoonma :')
Je kunt nooit meer hetzelfde naar je schoonpa kijken w/
crap in = crap out
pi_122155146
Wat een hoop 'discreet' verpakkingspapier schoonma! :o
pi_122155333
De restaurantweek komt er weer aan :Y

http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso

ww is nespresso.

Ik heb zojuist bij de Zwetheul gereserveerd om te dineren :9
pi_122155425
¤180p.p. :o
pi_122155493
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Je kunt nooit meer hetzelfde naar je schoonpa kijken w/
Of juist wel.....waarom denk je dat schoonma zulke boeken leest :+
pi_122155525
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef _aurum_ het volgende:

ww is nespresso.

*O*

Wil ook wel weer, maar ik moet even door een eerste periode van schuld aflossen heen :')
pi_122155553
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Of juist wel.....waarom denk je dat schoonma zulke boeken leest :+
_O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_122155569
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Aah ik eet heel af en toe wel eens wat, niet vaak genoeg om een frituurpan aan te schaffen.
Plus dat het stinkt, gevaarlijker is, langer voor moet verwarmen, smerig is om schoon te maken, je hier meer soorten gerechten mee kan maken etc :)
Heb dat apparaat voor ¤80-, kunnen kopen, dus zoveel duurder dan een frituur apparaat is het niet, plus dat dan de frituurvet elke keer ook weer duurder is.
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:32:44 #164
70532 loveli
N
pi_122155605
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef V1z0R het volgende:
¤180p.p. :o
Heb er ook weleens gegeten :9
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:34:01 #165
70532 loveli
N
pi_122155662
Kost een frituurpan tegenwoordig ook al rond de 80 euro? Damn, koop dan liever 2 paar schoenen...
crap in = crap out
pi_122155786
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb er ook weleens gegeten :9
dan zijn we bijna 6 jaar samen, goede reden om uit eten te gaan O+
ik kan iedere dag wel een reden verzinnen om uit eten te gaan :')
pi_122155801
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Kost een frituurpan tegenwoordig ook al rond de 80 euro? Damn, koop dan liever 2 paar schoenen...
:P Toen ik op mezelf ging wonen en ik mij inboedel ging kopen zei mijn moeder tegen mij dat als ik geen frituurpan zou kopen, dat ik dan elke maand ¤20,- extra kreeg om leuke dingen van te kopen :) Toch een nice deal
pi_122155847
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Ik denk iets van 40 tot 60 euro of zo ?
Betaal dan liever iets meer voor een Airfryer.
pi_122155868
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef _aurum_ het volgende:

ww is nespresso.

Dank je!
Wij gaan naar de limonadefabriek :)
pi_122155903
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Toen ik op mezelf ging wonen en ik mij inboedel ging kopen zei mijn moeder tegen mij dat als ik geen frituurpan zou kopen, dat ik dan elke maand ¤20,- extra kreeg om leuke dingen van te kopen :) Toch een nice deal
:')
pi_122155933
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maar jouw moeder was toch juist degene die jou de hele tijd vol ging stoppen met ongezonde dingen?
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:41:37 #172
70532 loveli
N
pi_122155948
quote:
99s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik denk iets van 40 tot 60 euro of zo ?
Betaal dan liever iets meer voor een Airfryer.
Frietpan met een netje, 2 euro bij de kringloop? Ik heb niet eens een magnetron, airfrier, koffiezetapparaat of frietpan.
crap in = crap out
pi_122155971
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dank je!
Nais! Leuke mensen, heerlijk eten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:42:50 #174
70532 loveli
N
pi_122155996
[/ignoremodus]
Al een afspraak met de huisarts?
[ignoremodus]
crap in = crap out
pi_122156003
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Maar jouw moeder was toch juist degene die jou de hele tijd vol ging stoppen met ongezonde dingen?
Ja, maar dat is enkel als ik bij haar ben, dus zo eens in de drie maanden of zo :) Ze heeft dan een enorme verwenmodus
pi_122156085
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Frietpan met een netje, 2 euro bij de kringloop? Ik heb niet eens een magnetron, airfrier, koffiezetapparaat of frietpan.
Ik een combimagnetron gekregen van mijn oma, een Senseo van mijn ouders gekregen (maar die gebruik ik alleen voor visite) :)
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:45:52 #177
70532 loveli
N
pi_122156103
Oh ja, senseo. Die heb ik nog. Iemand interesse? Ding staat in de weg.
crap in = crap out
pi_122156208
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
Oh ja, senseo. Die heb ik nog. Iemand interesse? Ding staat in de weg.
Dat is heul geen koffieapparaat :{w
pi_122156234
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dank je!
yw!

Daar zat ik ook naar te kijken, maar de Zwetheul stond hoger op de todo lijst :P :D

Laat je tzt nog ff weten hoe het was?
pi_122156267
De zwetheul is toch een restaurant met michelinster? Naam komt me bekend voor.
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:50:46 #181
70532 loveli
N
pi_122156275
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

yw!

Daar zat ik ook naar te kijken, maar de Zwetheul stond hoger op de todo lijst :P :D

Laat je tzt nog ff weten hoe het was?
Elke keer als je erlangs rijdt denken 'moet er toch eens gaan eten', of niet?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:51:00 #182
70532 loveli
N
pi_122156284
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef the85mc het volgende:
De zwetheul is toch een restaurant met michelinster? Naam komt me bekend voor.
2*
crap in = crap out
pi_122156319
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke keer als je erlangs rijdt denken 'moet er toch eens gaan eten', of niet?
Nu ik erniet meer dagelijks langsfiets denk ik dat toch minder :P
pi_122156405
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef loveli het volgende:
[/ignoremodus]
[ignoremodus]
je wordt zelf net zo hard genegeerd!
pi_122156568
*popcorn*
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 11:59:45 #186
70532 loveli
N
pi_122156639
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
*popcorn*
*zucht*

*cola*
crap in = crap out
pi_122156666
:7
Ja doei.
pi_122156852
Ik heb laatste voor ruim ¤400 aan kleding besteld bij Zalando. En net voor ¤170 bij de V&D. Ik hoop heel hard dat er e.e.a. niet past of tegenvalt als ik het aan heb :+

Maar ik moet volgende week weer werken, en heb gewoon vrijwel geen (goed) passende 'werk'kleding meer. Kan moeilijk in mijn joggingbroek college geven :')

Heb wel van Maria o.a. een paar jurkjes mogen lenen die goed passen en ook prima zijn voor werk :Y O+ Dus helemaal niks heb ik niet. Maar nog steeds te weinig, dus er moet gewoon wat bij. Had eigenlijk willen gaan sporten afgelopen weekend, maar mijn gezondheid werkt de laatste dagen dus niet mee :( Boo! Maar ach, wel een goed excuus om nog even te slacken ;)
pi_122156996
Van de 15 jurkjes heb ik er 12 teruggestuurd Coco, dus het kan wel. :D

Zwetheul klinkt aantrekkelijk, eens kijken of ik een leuke vent kan overhalen. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 12:17:39 #190
70532 loveli
N
pi_122157228
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Van de 15 jurkjes heb ik er 12 teruggestuurd Coco, dus het kan wel. :D

Zwetheul klinkt aantrekkelijk, eens kijken of ik een leuke vent kan overhalen. B-)
Geen voorkeursvent?
crap in = crap out
pi_122157241
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen voorkeursvent?
Het liefste eentje die ook gestippelde sokken heeft. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122157353
quote:
3s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het liefste eentje die ook gestippelde sokken heeft. :P
Dat was een manspersoon?! :o
pi_122157384
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat was een manspersoon?! :o
Die schattige kleine voeten waren van mij, ik heb duidelijk geen maat 46. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122157400
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wilde weten waar alle ophef over was. En vakantie. Vond t nog best vermakelijk ook ;)
Ik ook!
pi_122157430
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ook!
Ik heb pas Twilight op de kop getikt, dus die ga ik eerst lezen en daarna 50 shades. Want dan pas kan ik echt klagen dat het slecht geschreven fanfiction is. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122157438
quote:
10s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die schattige kleine voeten waren van mij, ik heb duidelijk geen maat 46. :D
Ik zag 'm mobiel :+
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 12:26:38 #197
70532 loveli
N
pi_122157488
quote:
3s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb pas Twilight op de kop getikt, dus die ga ik eerst lezen en daarna 50 shades. Want dan pas kan ik echt klagen dat het slecht geschreven fanfiction is. :D
AAAAARghhh.
crap in = crap out
pi_122157490
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef loveli het volgende:
[/ignoremodus]
[ignoremodus]
Ik ga straks als ik boodschappen ga doen
En dat is als mijn thee op is :)
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 12:27:14 #199
70532 loveli
N
pi_122157498
Goed zo, dus de afspraak staat al ^O^
crap in = crap out
pi_122157523
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ook!
O+
pi_122157569
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

AAAAARghhh.
Ik heb pas ook dat boek van Arjan Erkel en A short history of nearly everything op de kop getikt. B-)
En het Guiness book of records van 2004. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122157578
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef loveli het volgende:
Goed zo, dus de afspraak staat al ^O^
:P Nee, dan ga ik hem maken. Meestal gaat er een dag vier overheen voordat er plek voor je is
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 12:33:55 #203
70532 loveli
N
pi_122157740
Afspraak maken kan ook telefonisch :Y Hoef je niet eerst boodschappen voor te doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 12:34:11 #204
70532 loveli
N
pi_122157749
Mineola - 99ct/kilo AH
/einde commercial
crap in = crap out
pi_122157793
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
Afspraak maken kan ook telefonisch :Y Hoef je niet eerst boodschappen voor te doen.
Telefonisch gaat niet zo gemakkelijk. Dus ik stop eerst HA, die komt toch eerst op mijn route en daarna stop ik bij de Jumbo :)
Alleen weet ik niet zo goed wat ik als reden moet opgeven voor de afspraak :S

Mijn enorme kop thee is bijna weg :) Dus ik ga zo
pi_122157884
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef loveli het volgende:
Mineola - 99ct/kilo AH
/einde commercial
^O^ Ga ik halen.
Met een volle week werken heb ik niet gemerkt dat vriendlief helemaal geen fruit in huis heeft gehaald.
Zo maar eens boodschappen doen.
pi_122158077
Zo, ik heb me zojuist geregistreerd voor de loting voor de Royal Parks Half.
Doe wat je niet durft.
pi_122158373
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
tof!

Ik ga vanaf morgen samen lopen met mijn lief. Hij heeft externe motivatie nodig :D
pi_122158430
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

tof!

Ik ga vanaf morgen samen lopen met mijn lief. Hij heeft externe motivatie nodig :D
Schrijf je ook in! :D
We moeten eerst nog ingeloot worden en dan pas hoef je te betalen. Hij is echt supertof. O+

Misschien ga ik zo ook wel een rondje rennen. Het is zulk mooi weer. O+ En dan vanavond een rondje krachttraining. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122159296
Weer lekkere bruine boterhammen met kipfilter en babysla en tonijn in zonnebloem olie gegeten :D
Zin om straks weer te zweten in de gym :D
pi_122159428
Woensdag 8:30 ga ik naar de huisarts :S (Baal er enorm van)
pi_122159437
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
^O^
pi_122159499
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan de ene kant logisch, het is nogal wat.

Aan de andere kant: waarom? Als het er voor zorgt dat je rust krijgt in je hoofd en mentaal weer helemaal gezond wordt?
pi_122159613
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Aan de ene kant logisch, het is nogal wat.

Aan de andere kant: waarom? Als het er voor zorgt dat je rust krijgt in je hoofd en mentaal weer helemaal gezond wordt?
Omdat ik bang ben dat anderen voor mij beslissingen gaan nemen en omdat ik bang ben weer dik te worden :S Ik merk wel wat er gaat gebeuren
pi_122159646
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
En wat ga je dan zeggen? Dag huisarts, ik heb flubbervel en daar baal ik van, maar internetmensen zeggen dat ik een eetstoornis heb en daarom kom ik maar eens langs?
pi_122159715
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik bang ben dat anderen voor mij beslissingen gaan nemen en omdat ik bang ben weer dik te worden :S Ik merk wel wat er gaat gebeuren
Dat ook gewoon zeggen, dan snapt de huisarts hopelijk direct een deel van het probleem.
pi_122159735
quote:
5s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef sigme het volgende:

[..]

En wat ga je dan zeggen? Dag huisarts, ik heb flubbervel en daar baal ik van, maar internetmensen zeggen dat ik een eetstoornis heb en daarom kom ik maar eens langs?
Nee, dat ik hier en daar twijfel over mijn eetpatroon en dat ik veel ben afgevallen, dus of ik enigszins advies oid kan krijgen. En dat het misschien iets teveel van mijn denktijd in de beslag neemt

(en internet mensen zijn niet de enige :{ )
pi_122159869
:o

Even teruglezen want ik heb wat gemist geloof ik :+
pi_122159927
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:28 schreef V1z0R het volgende:

Even teruglezen want ik heb wat gemist geloof ik :+
LIF / Veel afgevallen, nu strakker willen worden
pi_122160260
:X
pi_122160285
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:40 schreef V1z0R het volgende:
:X
^^
pi_122161043
Ik heb zin in taart! Koekjes is ook goed.. :P
pi_122161077
Bokkepootjestaart!
pi_122161128
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Bokkepootjestaart!
[ afbeelding ]
:9~ Thanks }:|
pi_122161571
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zin in taart! Koekjes is ook goed.. :P
Kom maar langs vanavond!

Even 5 minuten soggen met definitief lijstje
O: speltvlokken, banaan, chiazaad, sojamelk
L: broodje kroket, sla met aardappeltjes, komkommer, gekookt ei en waterkers, beker vifit
D: wortel/linzensoep & koolrolletjes
T: 2 of 3 zelfgebakken koekies

1850 kcal volgens eetmeter, lijkt me prima!
pi_122161664
quote:
Bokkepootjestaart!
[ afbeelding ]
Recept? O-)

Binnenkort een feestje en ik denk dat mijn vrienden daar blij van worden
pi_122161675
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kom maar langs vanavond!

Even 5 minuten soggen met definitief lijstje
O: speltvlokken, banaan, chiazaad, sojamelk
L: broodje kroket, sla met aardappeltjes, komkommer, gekookt ei en waterkers, beker vifit
D: wortel/linzensoep & koolrolletjes
T: 2 of 3 zelfgebakken koekies

1850 kcal volgens eetmeter, lijkt me prima!
Haha ik heb thuis ook wel snaai. Maar ik wil t NU :P

Kroket! Lekker :9
pi_122161689
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Recept? O-)

Ja want V1 bakt elke week dat soort taarten :Y
pi_122161714
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Recept? O-)

2 bekers (1/4 lt) slagroom
1 kopje advocaat ( natuurlijk kan het ook zonder)
2 pakken bokkepootjes
taartbodem ( kant en klaar)

Halveer alle bokkepootjes, bewaar de kruimels, klop de slagroom stijf met suiker, roer er de advocaat door, en dan maar stapelen in de taartbodem: laagjes slagroom, laagje bokkepootjes, laagje slagroom enz. Garneren met de kruimels.

Laat de taart een nacht opstijven in de koelkast…en dan begint het grote genieten…
pi_122161768
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2 bekers (1/4 lt) slagroom
1 kopje advocaat ( natuurlijk kan het ook zonder)
2 pakken bokkepootjes
taartbodem ( kant en klaar)

Halveer alle bokkepootjes, bewaar de kruimels, klop de slagroom stijf met suiker, roer er de advocaat door, en dan maar stapelen in de taartbodem: laagjes slagroom, laagje bokkepootjes, laagje slagroom enz. Garneren met de kruimels.

Laat de taart een nacht opstijven in de koelkast…en dan begint het grote genieten…

Thnx _O_
pi_122161793
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Thnx _O_
Ga je dan zelf ook blij worden van een stukje?
pi_122161818
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja want V1 bakt elke week dat soort taarten :Y
:D
Zelfs ik kan deze maken :+ Maar ik had er dan nog lekkere bruine rum door gemieterd waarschijnlijk :9
pi_122162476
quote:
Bokkepootjestaart!
[ afbeelding ]
i want all of it. Now. :X
pi_122162584
met mscaras gaat t ook niet helemaal lekker he?
pi_122162889
Ik vind bokkepootjes echt heel vies :@
pi_122162929
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef An24 het volgende:
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.
Een tank vol met die creme van het midden en die lucht ervan maakt je een stuk minder fan van die dingen :s)
pi_122163008
Van die reuzebokkenpoten :9
pi_122163071
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Een tank vol met die creme van het midden en die lucht ervan maakt je een stuk minder fan van die dingen :s)
brrrr :X
pi_122163109
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:P Ach... dat heb je volgens mij met elk product
Van de zomer heb ik koffie- en snoepautomaten gevuld en gerepareerd. Die dingen zijn zo goor van binnen dat ik me er niet meer aan waag
pi_122163446
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef An24 het volgende:

[..]

brrrr :X
Goede motivatie om te gaan studeren ^O^
  maandag 28 januari 2013 @ 14:57:33 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122163526
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef An24 het volgende:
^^
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122163731
quote:
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten. O-)

Zo'n bokkepotentaart lijkt me nou niet echt wat... zelfgemaakte bokkepootvulling daarentegen. :9
pi_122164111
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten. O-)

Zo'n bokkepotentaart lijkt me nou niet echt wat... zelfgemaakte bokkepootvulling daarentegen. :9
Ach, weet je in ieder geval een verjaardagscadeau te verzinnen: 50 tinten thuis en een pakje wasknijpers. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122164273
Inclusief pollepel. :X
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 15:17:59 #245
70532 loveli
N
pi_122164335
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

En je hebt vast zelf weleens 7000 kcals weggestouwd? I rest my case.
crap in = crap out
pi_122164487
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef loveli het volgende:

[..]

En je hebt vast zelf weleens 7000 kcals weggestouwd? I rest my case.
Which case? :+
pi_122164488
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Goede motivatie om te gaan studeren ^O^
Die motivatie kreeg ik door het schoonmaken (en later ook wassen) bij (van) oudere mensen :Y
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 15:32:45 #248
70532 loveli
N
pi_122164845
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:21 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Which case? :+
50 tinten = erger dan 7000 kcals ;)
crap in = crap out
pi_122165051
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Mufasa208 het volgende:
Inclusief pollepel. :X
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 15:38:44 #250
70532 loveli
N
pi_122165108
Ff mental image blocken :')
crap in = crap out
pi_122165193
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

50 tinten = erger dan 7000 kcals ;)
In de hypothese dat je een van beide variabelen doet of gedaan moet hebben. Wat nou als je beiden hebt gedaan?
pi_122165197
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Ach... dat heb je volgens mij met elk product

Helaas, ik verkoop camera's en wil ze alleen nog maar meer. Of ging dit alleen over voedsel? :+ (werken in de keuken van een verzorgingstehuis heeft mij doen besluiten fit te blijven tot ik bijna dood ben).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 15:41:58 #253
70532 loveli
N
pi_122165228
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

In de hypothese dat je een van beide variabelen doet of gedaan moet hebben. Wat nou als je beiden hebt gedaan?
Je doodschamen.
crap in = crap out
pi_122165333
Dan heb ik niks te vrezen. *O*
pi_122165858
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Helaas, ik verkoop camera's en wil ze alleen nog maar meer. Of ging dit alleen over voedsel? :+ (werken in de keuken van een verzorgingstehuis heeft mij doen besluiten fit te blijven tot ik bijna dood ben).
Natuurlijk vind je camera's niet lekker om op te kauwen :P
pi_122165898
Sterker nog, ik heb ze alle 3 gelezen! :6 Krijg ik nu slaag? ~O>
pi_122165934
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Nallie het volgende:
Sterker nog, ik heb ze alle 3 gelezen! :6 Krijg ik nu slaag? ~O>
Oeh! :9
  maandag 28 januari 2013 @ 15:57:52 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122165955
Had gisteren een halve grote blok pure chocolade op (de rode van de Aldi) en een pak melkchocoladekransjes. Dus...........

Heb nu lekker witte choco met crisp gehaald, gewoon omdat het kan. STraks 1 stukje.. echt waar :P

Lijst:
O: kwark en vla met basterdsuiker
T's: beker cup a soup tomaat, halve komkommer, 2 cappuccino, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, mandarijn, appel, peer, 2 dropjes, stukje witte choco
D: broccoli, sperziebonen, gebakken biefstuk met ui/champ, gebakken aardappelen
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122166297
Zolang je maar varieert Uniek :P
Wit met crispy :9
pi_122166457
Mag ik iemand DMen over een issue/probleem
pi_122166497
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Probability het volgende:
Mij ken je nog niet zo goed omdat ik hier kort zit, maar ben altijd bereid te helpen hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had gisteren een halve grote blok pure chocolade op (de rode van de Aldi) en een pak melkchocoladekransjes. Dus...........

Heb nu lekker witte choco met crisp gehaald, gewoon omdat het kan. STraks 1 stukje.. echt waar :P

Lijst:
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
Ik zou direct die hele reep op eten ;(
pi_122166563
@Probability: Mag altijd. En ik kan me voorstellen dat je een ander kiest, maar vragen staan toch altijd vrij?
pi_122166738
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Probability: Mag altijd. En ik kan me voorstellen dat je een ander kiest, maar vragen staan toch altijd vrij?
Lief van je!
Waarom zou je dat denken?
pi_122166806
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Lief van je!
Waarom zou je dat denken?
Mensen zijn er om elkaar te helpen :)

En ach...ik ben hier alles behalve de gemakkelijkste ziel ;)
pi_122167159
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Probability het volgende:
:Y weet je al :*
pi_122167356
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:

Lijst:
:o Wat lekker! O+

En die witte met crisp is helemaal O+ maar die eet ik dus in 1 keer op!

En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:

O: Een gekookt eitje, een verse jus met chiazaadjes
S: een uur en en een kwartier yoga
L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing
T: een kwart komkommer, 100 gram worteltjes en een halve paprika met tzaziki
T: 30 gram pure chocolade
D: Tom kai soep met paksoi, champignons, tauge en kipfilet

maandag 28 januari 2013 @ 16:34:18 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122167698
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:

[..]

En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:

L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing

Vind je lijstje dan ook heel mooi :D
Lekker he? Veel gezond eten, ik hou er van O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122167960
An, 2 vragen:

1) hoe kan een mens leven op een gekookt ei als ontbijt?
2) waarom doe je chiazaad in je sinaasappelsap?

quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Je doodschamen.
:').
pi_122168192
Als ontbijt wat? Als ontbijt de Franse revolutie had verloren?
Dan nog zou ik niet weten hoe je kunt leven op een gekookt ei :{
Hoe kun je leven op een gebakken ei?

Hoe kun je leven op een eiland met alleen maar Fins sprekende Canadezen?

Vragen...
pi_122168307
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Perruche het volgende:
An, 2 vragen:

1) hoe kan een mens leven op een gekookt ei als ontbijt?
2) waarom doe je chiazaad in je sinaasappelsap?

[..]

:').
1) Was pas om tien uur uit bed en mijn yogasessies zijn het beste op een nuchtere maag. Van dit ontbijt zit ik niet vol en ik kan er lang op teren.

2) Heeft bij mij dezelfde werking als psiliumvezels, maar daar zitten geen voedingsstoffen in. Ik heb gister veel gluten gegeten en zit dan vaak verstopt. Daarnaast eet ik te weinig vis en ben ik niet van de pillen als het niet nodig is.

pi_122168324
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Als ontbijt wat? Als ontbijt de Franse revolutie had verloren?
Dan nog zou ik niet weten hoe je kunt leven op een gekookt ei :{
Hoe kun je leven op een gebakken ei?

Hoe kun je leven op een eiland met alleen maar Fins sprekende Canadezen?

Vragen...
:')
pi_122168332
Thanks an.

Nu kan ik rustig slapen :P
pi_122168353
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vind je lijstje dan ook heel mooi :D
Lekker he? Veel gezond eten, ik hou er van O+
Me to. Moet het vaker zo doen. Gewoon die zooi weer meenemen onderweg :P
pi_122168374
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:48 schreef Perruche het volgende:
Thanks an.

Nu kan ik rustig slapen :P
Fijn! :D
pi_122168486
Koeltasjes zijn de bom!
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 16:58:54 #276
70532 loveli
N
pi_122168781
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Koeltasjes zijn de bom!
Aldi, afgelopen zaterdag isolatiedinges in de actie met meerdere bakjes.
crap in = crap out
  maandag 28 januari 2013 @ 17:07:50 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122169201
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Aldi, afgelopen zaterdag isolatiedinges in de actie met meerdere bakjes.
Jioj bent ook een wandelend reclame folder O+

Volgens mij krijgen wij dit jaar een koning :o
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 17:08:38 #278
70532 loveli
N
pi_122169256
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 17:09:32 #279
70532 loveli
N
pi_122169297
welke brom zegt dat?
crap in = crap out
  maandag 28 januari 2013 @ 17:10:37 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122169367
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef loveli het volgende:
welke brom zegt dat?
ikke
pi_122169442
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaal :P
  maandag 28 januari 2013 @ 17:12:14 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122169485
Ha Bea gaat ermee stoppen. Mooi geweest!
pi_122169544
Loveli's aanbiedingensite, aanbiedingen liefdevol vergeleken en voor u op een rij gezet!

Idee?
pi_122169762
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha Bea gaat ermee stoppen. Mooi geweest!
Of Friso is doot.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 17:17:39 #285
70532 loveli
N
pi_122169855
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaal :P
Misschien mis ik iets? Het komt wat venijnig over.
crap in = crap out
  maandag 28 januari 2013 @ 17:18:09 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122169890
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of Friso is doot.
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.

En ze wordt 75 donderdag.
pi_122169938
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.

En ze wordt 75 donderdag.
Ja, da's waar. Ben benieuwd! :+
Ja doei.
pi_122170164
Ik denk ook dat ze aftreedt ja.
pi_122170279
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Daar heb ik de discipline niet voor (gelukkig) :+
pi_122170755
quote:
99s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik denk ook dat ze aftreedt ja.
Dat of ze hebben de hersendode Friso losgekoppeld en is nu helemaal dood
pi_122170849
Koken met restjes is vandaag een mix tussen coq au vin en risotto geworden :9
pi_122170947
Fijn dat het nog niet helemaal donker is buiten, om half 6. Ik krijg er al wat lente-kriebels van, ook al duurt het nog best lang.

Lijstje:

O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, 2 plakjes ham, pecannoten
L: salade met garnaaltjes, paprika, komkommer, lente-ui en dressing
T: pecannoten
D: vegetarische lasagne met een berg groenten en geitenkaas
B: half uur wandelen
T: blokjes kaas
pi_122171037
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Koken met restjes is vandaag een mix tussen coq au vin en risotto geworden :9
En is het lekker?
pi_122171323
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

En is het lekker?
Ja! B-)
Ook niet heel gek qua smaken of structuur ook natuurlijk.
pi_122171460
Pffff, ik heb als opdracht voor mijn opleiding vandaag Marco Borsato, Alexander Pechtold en Emiel Roemer geanalyseerd. Ook moest ik aan de hand van foto's analyseren en beschrijven wat ik als conflictonderhandelaar voor de mensen op de foto's zou doen. Nu ben ik een beetje gezichtenmoe :+

Nu nog maar even een stukje lezen en opsnuiven van de geur van vers gebakken spelbrood :9
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 17:43:34 #296
70532 loveli
N
pi_122171703
Conflictonderhandelaar? Hm...
crap in = crap out
pi_122171913
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef loveli het volgende:
Conflictonderhandelaar? Hm...
Hmmm ja, beetje stom woord, klopt ook niet helemaal. Maar het ging even om het idee :+
pi_122171960
Da's net zoiets als paardenfluisteraar :+
pi_122171967
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:

[..]

ik vind dit eigenlijk wel heel weinig, je lijstje! soep, een slade en een eitje...t stelt niet zoveel voor...
  Vis een optie? maandag 28 januari 2013 @ 17:48:19 #300
70532 loveli
N
pi_122172024
Meer dat ik situaties voor me zie waarbij iemand in die functie zich kan uitleven.
crap in = crap out
pi_122172030
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Xennia het volgende:
Fijn dat het nog niet helemaal donker is buiten, om half 6. Ik krijg er al wat lente-kriebels van, ook al duurt het nog best lang.

Lijstje:

O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, 2 plakjes ham, pecannoten
L: salade met garnaaltjes, paprika, komkommer, lente-ui en dressing
T: pecannoten
D: vegetarische lasagne met een berg groenten en geitenkaas
B: half uur wandelen
T: blokjes kaas
hetzelfde dacht ik vanmiddag om half vier! mooi lijstje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')