Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!
Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelenNet een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!
Dat Secret Eaters is echt een programma waarbij je je helemaal goed over jezelf kan voelenNet een meisje die 7000 calorieën per dag eet en niet snapt waarom ze dik is
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".
Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.
In dat kader is het wellicht een idee om de chocomel weg te pleuren
Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
Goed zo CotS!
Af en toe toch heerlijk om je lekker te verbazen over anderenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht".
Spiegel je aan jezelf, verbeter dan je slechte ik ipv beter te zijn dan de slechtste ander.
In dat kader is het wellicht een idee om de chocomel weg te pleuren
Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haaltquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind jou nou eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een gexonde en normale eter. Ook niet voor dat je aan het 17 dagen dieet begon.
Iedereen zit hier met een diep schuldgevoel door TLCquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snoep ook iets teveel op het moment trouwens.
Ik ben ook schuldigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snoep ook iets teveel op het moment trouwens.
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken met iemand die meerdere keren per dag fastfood haaltIk heb niet eens overgewicht
maar klopt dat ik niet de meest gezonde keuzes maakte maar ongezond valt ook wel mee hoor, zo heb ik altijd veel groente en fruit gegeten maar ook veel carbs en drinken met veel suikers. Door hier te posten en het dieet leer ik gezonde keuzes te maken
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook bij sommige mensen de gedachte dat je ze stiekem zou willen volgen om te zien wat ze allemaal eten? Gewoon uit nieuwsgierigheid (en evilheid)
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik vraag me regelmatig af of mensen het nou echt normaal vinden om te eten wat ik wel eens hoor wat normaal is om te eten. En of ze dat dan ook echt doen. En of ze die smeerlapperij nou echt met smaak wegkauwen.
En bij echte dikkerds zou ik ook wel eens een paar dagen een vlieg op de muur willen zijn.
Dat is ook zo maar ik mag toch wel iets zeggen over een ongezond iemand zonder dat mijn oude eetpatroon er elke keer bijgehaald wordt?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Naja... daarmee doel ik vooral op sensatiebeluste nieuwsgierigheidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Ik gelukkig wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel.Maak dat de kat wijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dit ken ik van mijn broer en zijn vrouwquote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met frieten dan thuis nog avondeten opwarmen.
In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een broodje met frieten dan thuis nog avondeten opwarmen.
In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad
Ze zeggen van wel.. het lijkt er ook op van wel..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreedheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)
En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
Er waren twee momenten dat ik de mac ECHT lekker vond:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)
En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
Oh leuk!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef the85mc het volgende:
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Coolquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Probability het volgende:
sigme heeft geen koelkast toch? misschien leuk artikel:
http://www.lowtechmagazin(...)t-2-jihyun-ryou.html
Ik heb na een paar uur weer honger, het vult gewoon niet goed. Maar af en toe wel lekker hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de Mac eet ik als er bijvoorbeeld verbouwd wordt (tenminste, in mijn studententijd heb ik er een keer gegeten toen ik net was verhuisd en toen ik centrale verwarming kreeg en niet kon koken). Dus misschien moet een mens het ook niet vaker eten dan in zulke momenten
(en daarna heb je nog zeker twee dagen diarree)
O... die kun je onbeperkt eten dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Ik heb uit zelfbescherming geen frituurpan.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
Heb ze niet in de vriezer en heb ook geen curry
.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, frikadellen waren relatief low carb
Och meidquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef the85mc het volgende:
Als we toch bezig zijn: Ik heb ook gesnoept: 4 koekjes gegeten.. Maar aan de andere kant ook 3 uur geschaatst en uur gefietst. Verder wel gezond gegeten. Dus ja. Overall wel aardig bezig denk ik..
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt O*
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Bij dezequote:Op maandag 28 januari 2013 08:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Insert the Bangles..!
sterkte Ewelina
Mc, koeken of koekjes?4 biskwietjes zijn een stuk braver dan 4 gevulde koeken bijv.
denk niet dat jij je snel zorgen hoeft te maken! ^^
Ja daar heb ik last vanquote:
Nooit bedacht dat het met de maan had te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik last vannooit gehoord van lunacy?
Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.tquote:
Jambersquote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.t
Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij grootquote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Word je dan heel harig enzo? Vervelend lijkt me dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...quote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef MaJo het volgende:
Meuning!ik heb weer ontzettend slecht geslapen en ja hoor, het was weer volle maan. Bizar dat dat altijd zoveel invloed op me heeft
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...
Ja als ik echt een nacht slecht slaap ga ik altijd kijken naar de maanstand en dan kom ik er dus altijd pas achter dat het vollemaan is. Vannacht ook veel woelen en korte slaapjes steeds.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.
Heb vannacht wel geslapen, maar heb ook veel liggen woelen...
Ja ik vind dat appelspul altijd lijken op die rare tandartsenmeuk met appelsmaak, waar je in moest bijten vroeger..?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij grootWeet niet waarom t appelkoek heet, appels smaken heel anders. Deze zouden eigenlijk zoete meuk koeken moeten heten, maar dat verkoopt zo slecht
Ik eet rijstwafels met pindakaas op mijn werkquote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hiet rijstwafels en plein publique?
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier nietquote:Op maandag 28 januari 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Promotie maken Perr, dan heb je een eigen kantoor en kan je eten wat je wil
Flexplekken ftwquote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
Ik ben zo blij met m'n eigen kantoor! Heerlijk, m'n eigen rotzooi om me heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef Nallie het volgende:
En ik moet nu ouders mailen omdat hun kind (14) 50 tinten grijs aan het lezen was tijdens de lesVoor een autist lijkt me dat niet direct de beste keuze in lectuur
O gadver ja!!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hier rijstwafels en plein publique?
Lunch niet, snack wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Wij wel op het moment, omdat onze kantine zo koud is op het moment.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Eet je niet in een pauzekamer oid?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind rijstwafels ook heel erg stinken idd.
/care aan collega's tot bepaalde hoogte, zou ik zeggen. Als je de hele dag het kantoor naar rijstwafel zou laten stinken, zou ik er ook niet echt blij van worden. Maar als je 't maar een of twee keer per dag eet, npnp. En dan scheelt het ook nog of je het recht onder mijn neus zou zitten munchen, of aan de andere kant van de kamer
Waar ga je heenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lunch ook achter mijn bureau![]()
nog 15 dagen en dan op vakantie![]()
Ik eet nooit rijstwafelsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eet je niet in een pauzekamer oid?Mijn klasgenoten nemen mijn rijstwafels ook niet altijd in dank af
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:44 schreef So_Surreal het volgende:
maar wel uit de Philips Airfryers en niet uit de frituurpan:
Ik heb m al gelezenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef loveli het volgende:
In beslag nemen en ruilen voor dat tractorboek.
Oi, refresh deed het niet en spuit 11
Ook minder stank wellicht?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.
Bitterballen uit de frituur
Oh...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb m al gelezenen t was op zn iPad
Daar had ie dan wel weer over nagedacht... dan zie je de cover nietquote:
M'n kin zakte harder van het besef dat jij het hebt gelezenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Daar had ie dan wel weer over nagedacht... dan zie je de cover niet
Wilde weten waar alle ophef over was. En vakantie. Vond t nog best vermakelijk ookquote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n kin zakte harder van het besef dat jij het hebt gelezen
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
Mensen die 50 tinten grijs lezen vind ik denk ik erger dan mensen die 7000 kcals wegstouwen
Je kunt nooit meer hetzelfde naar je schoonpa kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Mijn schoonma probeert de boeken aan te smeren. Want er zit zo veel psychologie in en zij maakt van hem een beter mens en dat proces is mooi om te lezen blabla...
euhmmm ja, schoonma
Of juist wel.....waarom denk je dat schoonma zulke boeken leestquote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt nooit meer hetzelfde naar je schoonpa kijken
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
De restaurantweek komt er weer aan
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww is nespresso.
Ik heb zojuist bij de Zwetheul gereserveerd om te dineren
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Of juist wel.....waarom denk je dat schoonma zulke boeken leest
Aah ik eet heel af en toe wel eens wat, niet vaak genoeg om een frituurpan aan te schaffen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.
Bitterballen uit de frituur
dan zijn we bijna 6 jaar samen, goede reden om uit eten te gaanquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Kost een frituurpan tegenwoordig ook al rond de 80 euro? Damn, koop dan liever 2 paar schoenen...
Ik denk iets van 40 tot 60 euro of zo ?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Kost een frituurpan tegenwoordig ook al rond de 80 euro? Damn, koop dan liever 2 paar schoenen...
Dank je!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
De restaurantweek komt er weer aan
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww is nespresso.
Ik heb zojuist bij de Zwetheul gereserveerd om te dineren
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Toen ik op mezelf ging wonen en ik mij inboedel ging kopen zei mijn moeder tegen mij dat als ik geen frituurpan zou kopen, dat ik dan elke maand ¤20,- extra kreeg om leuke dingen van te kopen
Toch een nice deal
Maar jouw moeder was toch juist degene die jou de hele tijd vol ging stoppen met ongezonde dingen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Toen ik op mezelf ging wonen en ik mij inboedel ging kopen zei mijn moeder tegen mij dat als ik geen frituurpan zou kopen, dat ik dan elke maand ¤20,- extra kreeg om leuke dingen van te kopen
Toch een nice deal
Frietpan met een netje, 2 euro bij de kringloop? Ik heb niet eens een magnetron, airfrier, koffiezetapparaat of frietpan.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik denk iets van 40 tot 60 euro of zo ?
Betaal dan liever iets meer voor een Airfryer.
Nais! Leuke mensen, heerlijk eten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je!
Wij gaan naar de limonadefabriek
Ja, maar dat is enkel als ik bij haar ben, dus zo eens in de drie maanden of zoquote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar jouw moeder was toch juist degene die jou de hele tijd vol ging stoppen met ongezonde dingen?
Ik een combimagnetron gekregen van mijn oma, een Senseo van mijn ouders gekregen (maar die gebruik ik alleen voor visite)quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Frietpan met een netje, 2 euro bij de kringloop? Ik heb niet eens een magnetron, airfrier, koffiezetapparaat of frietpan.
Dat is heul geen koffieapparaatquote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
Oh ja, senseo. Die heb ik nog. Iemand interesse? Ding staat in de weg.
yw!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je!
Wij gaan naar de limonadefabriek
Elke keer als je erlangs rijdt denken 'moet er toch eens gaan eten', of niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
yw!
Daar zat ik ook naar te kijken, maar de Zwetheul stond hoger op de todo lijst![]()
Laat je tzt nog ff weten hoe het was?
2*quote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef the85mc het volgende:
De zwetheul is toch een restaurant met michelinster? Naam komt me bekend voor.
Nu ik erniet meer dagelijks langsfiets denk ik dat toch minderquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke keer als je erlangs rijdt denken 'moet er toch eens gaan eten', of niet?
je wordt zelf net zo hard genegeerd!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef loveli het volgende:
[/ignoremodus]
Al een afspraak met de huisarts?
[ignoremodus]
Geen voorkeursvent?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Van de 15 jurkjes heb ik er 12 teruggestuurd Coco, dus het kan wel.
Zwetheul klinkt aantrekkelijk, eens kijken of ik een leuke vent kan overhalen.
Het liefste eentje die ook gestippelde sokken heeft.quote:
Dat was een manspersoon?!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het liefste eentje die ook gestippelde sokken heeft.
Die schattige kleine voeten waren van mij, ik heb duidelijk geen maat 46.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wilde weten waar alle ophef over was. En vakantie. Vond t nog best vermakelijk ook
Ik heb pas Twilight op de kop getikt, dus die ga ik eerst lezen en daarna 50 shades. Want dan pas kan ik echt klagen dat het slecht geschreven fanfiction is.quote:
Ik zag 'm mobielquote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die schattige kleine voeten waren van mij, ik heb duidelijk geen maat 46.
AAAAARghhh.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb pas Twilight op de kop getikt, dus die ga ik eerst lezen en daarna 50 shades. Want dan pas kan ik echt klagen dat het slecht geschreven fanfiction is.
Ik ga straks als ik boodschappen ga doenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef loveli het volgende:
[/ignoremodus]
Al een afspraak met de huisarts?
[ignoremodus]
Ik heb pas ook dat boek van Arjan Erkel en A short history of nearly everything op de kop getikt.quote:
Telefonisch gaat niet zo gemakkelijk. Dus ik stop eerst HA, die komt toch eerst op mijn route en daarna stop ik bij de Jumboquote:Op maandag 28 januari 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
Afspraak maken kan ook telefonischHoef je niet eerst boodschappen voor te doen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:34 schreef loveli het volgende:
Mineola - 99ct/kilo AH
/einde commercial
tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, ik heb me zojuist geregistreerd voor de loting voor de Royal Parks Half.
Schrijf je ook in!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tof!
Ik ga vanaf morgen samen lopen met mijn lief. Hij heeft externe motivatie nodig
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, ik heb me zojuist geregistreerd voor de loting voor de Royal Parks Half.
Aan de ene kant logisch, het is nogal wat.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woensdag 8:30 ga ik naar de huisarts :S (Baal er enorm van)
Omdat ik bang ben dat anderen voor mij beslissingen gaan nemen en omdat ik bang ben weer dik te worden :S Ik merk wel wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de ene kant logisch, het is nogal wat.
Aan de andere kant: waarom? Als het er voor zorgt dat je rust krijgt in je hoofd en mentaal weer helemaal gezond wordt?
En wat ga je dan zeggen? Dag huisarts, ik heb flubbervel en daar baal ik van, maar internetmensen zeggen dat ik een eetstoornis heb en daarom kom ik maar eens langs?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woensdag 8:30 ga ik naar de huisarts :S (Baal er enorm van)
Dat ook gewoon zeggen, dan snapt de huisarts hopelijk direct een deel van het probleem.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat anderen voor mij beslissingen gaan nemen en omdat ik bang ben weer dik te worden :S Ik merk wel wat er gaat gebeuren
Nee, dat ik hier en daar twijfel over mijn eetpatroon en dat ik veel ben afgevallen, dus of ik enigszins advies oid kan krijgen. En dat het misschien iets teveel van mijn denktijd in de beslag neemtquote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
En wat ga je dan zeggen? Dag huisarts, ik heb flubbervel en daar baal ik van, maar internetmensen zeggen dat ik een eetstoornis heb en daarom kom ik maar eens langs?
LIF / Veel afgevallen, nu strakker willen wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:28 schreef V1z0R het volgende:
Even teruglezen want ik heb wat gemist geloof ik
Kom maar langs vanavond!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zin in taart! Koekjes is ook goed..
Haha ik heb thuis ook wel snaai. Maar ik wil t NUquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kom maar langs vanavond!
Even 5 minuten soggen met definitief lijstje
O: speltvlokken, banaan, chiazaad, sojamelk
T: 2 rijstwafels kaas
L: broodje kroket, sla met aardappeltjes, komkommer, gekookt ei en waterkers, beker vifit
T: peer en sinaasappel
B: 2x20 minuten fietsen
D: wortel/linzensoep & koolrolletjes
T: 2 of 3 zelfgebakken koekies
1850 kcal volgens eetmeter, lijkt me prima!
Ja want V1 bakt elke week dat soort taartenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Recept?![]()
Binnenkort een feestje en ik denk dat mijn vrienden daar blij van worden
2 bekers (1/4 lt) slagroomquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Recept?![]()
Binnenkort een feestje en ik denk dat mijn vrienden daar blij van worden
Thnxquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
2 bekers (1/4 lt) slagroom
1 kopje advocaat ( natuurlijk kan het ook zonder)
2 pakken bokkepootjes
taartbodem ( kant en klaar)
Halveer alle bokkepootjes, bewaar de kruimels, klop de slagroom stijf met suiker, roer er de advocaat door, en dan maar stapelen in de taartbodem: laagjes slagroom, laagje bokkepootjes, laagje slagroom enz. Garneren met de kruimels.
Laat de taart een nacht opstijven in de koelkast…en dan begint het grote genieten…
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want V1 bakt elke week dat soort taarten
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.quote:
brrrrquote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.
Een tank vol met die creme van het midden en die lucht ervan maakt je een stuk minder fan van die dingen
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb gewerkt bij een fabriek waar ze oa. die maakten.
Een tank vol met die creme van het midden en die lucht ervan maakt je een stuk minder fan van die dingen
^^quote:
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
Mensen die 50 tinten grijs lezen vind ik denk ik erger dan mensen die 7000 kcals wegstouwen
Ach, weet je in ieder geval een verjaardagscadeau te verzinnen: 50 tinten thuis en een pakje wasknijpers.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten.
Zo'n bokkepotentaart lijkt me nou niet echt wat... zelfgemaakte bokkepootvulling daarentegen.
En je hebt vast zelf weleens 7000 kcals weggestouwd? I rest my case.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Was gister op bezoek bij een familielid die de reeks voor de tweede keer ging lezen. Heb de opmerking over wasknijpers maar achterwege gelaten.
Zo'n bokkepotentaart lijkt me nou niet echt wat... zelfgemaakte bokkepootvulling daarentegen.
Which case?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
En je hebt vast zelf weleens 7000 kcals weggestouwd? I rest my case.
Die motivatie kreeg ik door het schoonmaken (en later ook wassen) bij (van) oudere mensenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goede motivatie om te gaan studeren
quote:
In de hypothese dat je een van beide variabelen doet of gedaan moet hebben. Wat nou als je beiden hebt gedaan?quote:
Helaas, ik verkoop camera's en wil ze alleen nog maar meer. Of ging dit alleen over voedsel?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ach... dat heb je volgens mij met elk product
Je doodschamen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
In de hypothese dat je een van beide variabelen doet of gedaan moet hebben. Wat nou als je beiden hebt gedaan?
Natuurlijk vind je camera's niet lekker om op te kauwenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Helaas, ik verkoop camera's en wil ze alleen nog maar meer. Of ging dit alleen over voedsel?(werken in de keuken van een verzorgingstehuis heeft mij doen besluiten fit te blijven tot ik bijna dood ben).
Oeh!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Nallie het volgende:
Sterker nog, ik heb ze alle 3 gelezen!Krijg ik nu slaag?
Mij ken je nog niet zo goed omdat ik hier kort zit, maar ben altijd bereid te helpen hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Probability het volgende:
Mag ik iemand DMen over een issue/probleem
Ik zou direct die hele reep op etenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had gisteren een halve grote blok pure chocolade op (de rode van de Aldi) en een pak melkchocoladekransjes. Dus...........
Heb nu lekker witte choco met crisp gehaald, gewoon omdat het kan. STraks 1 stukje.. echt waar
Lijst:
O: kwark en vla met basterdsuiker
T's: beker cup a soup tomaat, halve komkommer, 2 cappuccino, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, mandarijn, appel, peer, 2 dropjes, stukje witte choco
D: broccoli, sperziebonen, gebakken biefstuk met ui/champ, gebakken aardappelen
T: -
Lief van je!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Probability: Mag altijd. En ik kan me voorstellen dat je een ander kiest, maar vragen staan toch altijd vrij?
Mensen zijn er om elkaar te helpenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Lief van je!
Waarom zou je dat denken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Probability het volgende:
Mag ik iemand DMen over een issue/probleem
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had gisteren een halve grote blok pure chocolade op (de rode van de Aldi) en een pak melkchocoladekransjes. Dus...........
Heb nu lekker witte choco met crisp gehaald, gewoon omdat het kan. STraks 1 stukje.. echt waar
Lijst:
O: kwark en vla met basterdsuiker
T's: beker cup a soup tomaat, halve komkommer, 2 cappuccino, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gekookt ei, tomaat, halve paprika, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: sinaasappel, mandarijn, appel, peer, 2 dropjes, stukje witte choco
D: broccoli, sperziebonen, gebakken biefstuk met ui/champ, gebakken aardappelen
T: -
Vind je lijstje dan ook heel mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:
[..]Wat lekker!
![]()
En die witte met crisp is helemaalmaar die eet ik dus in 1 keer op!
En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:
O: Een gekookt eitje, een verse jus met chiazaadjes
S: een uur en en een kwartier yoga
L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing
T: een kwart komkommer, 100 gram worteltjes en een halve paprika met tzaziki
T: 30 gram pure chocolade
D: Tom kai soep met paksoi, champignons, tauge en kipfilet
quote:
1) Was pas om tien uur uit bed en mijn yogasessies zijn het beste op een nuchtere maag. Van dit ontbijt zit ik niet vol en ik kan er lang op teren.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Perruche het volgende:
An, 2 vragen:
1) hoe kan een mens leven op een gekookt ei als ontbijt?
2) waarom doe je chiazaad in je sinaasappelsap?
[..].
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Als ontbijt wat? Als ontbijt de Franse revolutie had verloren?
Dan nog zou ik niet weten hoe je kunt leven op een gekookt ei
Hoe kun je leven op een gebakken ei?
Hoe kun je leven op een eiland met alleen maar Fins sprekende Canadezen?
Vragen...
Me to. Moet het vaker zo doen. Gewoon die zooi weer meenemen onderwegquote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind je lijstje dan ook heel mooi
Lekker he? Veel gezond eten, ik hou er van
Jioj bent ook een wandelend reclame folderquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Aldi, afgelopen zaterdag isolatiedinges in de actie met meerdere bakjes.
ikkequote:
Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaalquote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
Of Friso is doot.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha Bea gaat ermee stoppen. Mooi geweest!
Misschien mis ik iets? Het komt wat venijnig over.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Idd je kan beter gewoon een bak zeebanket naar binnen stouwen, lekker normaal
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.quote:
Ja, da's waar. Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hadden ooit gemeld dat als er nieuws zou zijn daarover, dat de RVD dat zou melden. Lijkt me ook niet dat ze dat dan zelf doet.
En ze wordt 75 donderdag.
Daar heb ik de discipline niet voor (gelukkig)quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef loveli het volgende:
Elke keer als ik 'chiazaadjes' lees, hoor ik de stem van de moeder uit 'rauw'.
En is het lekker?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Koken met restjes is vandaag een mix tussen coq au vin en risotto geworden
ik vind dit eigenlijk wel heel weinig, je lijstje! soep, een slade en een eitje...t stelt niet zoveel voor...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef An24 het volgende:
[..]Wat lekker!
![]()
En die witte met crisp is helemaalmaar die eet ik dus in 1 keer op!
En ik ben uniekerig bezig vandaag, vanwege de enorme carbweek heb ik een balansdagje vol met groenten:
O: Een gekookt eitje, een verse jus met chiazaadjes
S: een uur en en een kwartier yoga
L: salade van een drie kwart broccoli, sla, kipfilet, parmezaanse kaas en mosterd honing dressing
T: een kwart komkommer, 100 gram worteltjes en een halve paprika met tzaziki
T: 30 gram pure chocolade
D: Tom kai soep met paksoi, champignons, tauge en kipfilet
hetzelfde dacht ik vanmiddag om half vier! mooi lijstje!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef Xennia het volgende:
Fijn dat het nog niet helemaal donker is buiten, om half 6. Ik krijg er al wat lente-kriebels van, ook al duurt het nog best lang.
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, 2 plakjes ham, pecannoten
L: salade met garnaaltjes, paprika, komkommer, lente-ui en dressing
T: pecannoten
D: vegetarische lasagne met een berg groenten en geitenkaas
B: half uur wandelen
T: blokjes kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |