Dat is ook zo maar ik mag toch wel iets zeggen over een ongezond iemand zonder dat mijn oude eetpatroon er elke keer bijgehaald wordt?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Met het risico dat je jezelf weer gaat verdedigen, elke nut begrijpt dat jij beter eet dan iemand die 7000 kcals snackt, maar een mens met een beetje gezond verstand weet ook dat iemand die gezonder eet dan zo'n uitzondering niet per definitie gezond eet.
Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Naja... daarmee doel ik vooral op sensatiebeluste nieuwsgierigheidquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet vanuit 'evilheid', mag ik hopen?
Ik gelukkig wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, nou, ik sta nou niet bepaald bekend om mijn menslievendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel.Maak dat de kat wijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dit ken ik van mijn broer en zijn vrouwquote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een burger met frieten dan thuis nog avondeten opwarmen.
In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef MarMar het volgende:
Ik heb me vrijdagmiddag enorm verbaasd over mijn broers, over meekijken gesproken.
Op de heenweg stapte ik bij ze in de auto bij een macdonnalds, hadden ze beide een burger en een cola, dan in de auto kaanden ze nog 2 witte bolletjes kaas weg en van die vieze bifiworstjes, de ene 1 de ander 2, dan nog op de terugweg weer langs dezelfde mac met als excuus dat het zo zielig voor mij was als ik alleen op de bus moest wachten "nah als we dan toch nog moeten wachten kunnen we ook wel even wat bestellen" en hop, weer beide een broodje met frieten dan thuis nog avondeten opwarmen.
In diezelfde tijd heb ik 1 cappuccino gehad
Ze zeggen van wel.. het lijkt er ook op van wel..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreedheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)
En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
Er waren twee momenten dat ik de mac ECHT lekker vond:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vinden ze dat nou ook lekker? Ik ben vast een rare afwijking, McD vind ik echt buitengewoon onsmakelijk. Eerste keer dat ik er wat at was ik een jaar of 15, toen leek het me heel wat, had ik nooit naar toe gemogen van mijn ouders. Karton! Kartonpatat, kartonbroodje en een platgeslagen kartonbal. (Nee, ik vrat niet per ongeluk uit wereldvreemdheid de verpakking erbij op. Had gekund, maar het was niet zo.)
En dat wat ze mayonaise noemen is ook heel vies, maar geen karton.
Oh leuk!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef the85mc het volgende:
hahaha, de mannelijke tegenhanger van 50shades is 'tremendous tractors' volgens topgear. Kinderboek over trekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |