Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.tquote:
Jambersquote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik last vannooit gehoord van lunacy?
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja een beetje te lang in de oven maar ze zijn wel lekker! had 2 soorten gemaakt, de kokosmakroontjes waren heel goed geluk.t
Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij grootquote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ontijt
Werken![]()
Sterkte ewe
[..]
Och meidwas het wel lekker?
Word je dan heel harig enzo? Vervelend lijkt me dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik last vannooit gehoord van lunacy?
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...quote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef MaJo het volgende:
Meuning!ik heb weer ontzettend slecht geslapen en ja hoor, het was weer volle maan. Bizar dat dat altijd zoveel invloed op me heeft
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad ook altijd last van...
Ja als ik echt een nacht slecht slaap ga ik altijd kijken naar de maanstand en dan kom ik er dus altijd pas achter dat het vollemaan is. Vannacht ook veel woelen en korte slaapjes steeds.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik soms ook, ja. Vergeet het altijd en bedenk het me achteraf. Oh ja, het was volle maan.
Heb vannacht wel geslapen, maar heb ook veel liggen woelen...
Ja ik vind dat appelspul altijd lijken op die rare tandartsenmeuk met appelsmaak, waar je in moest bijten vroeger..?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, was niet eens echt lekker eigenlijk. Waren van die appelkoeken, dus vrij grootWeet niet waarom t appelkoek heet, appels smaken heel anders. Deze zouden eigenlijk zoete meuk koeken moeten heten, maar dat verkoopt zo slecht
Ik eet rijstwafels met pindakaas op mijn werkquote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hiet rijstwafels en plein publique?
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier nietquote:Op maandag 28 januari 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Promotie maken Perr, dan heb je een eigen kantoor en kan je eten wat je wil
Flexplekken ftwquote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
Ik ben zo blij met m'n eigen kantoor! Heerlijk, m'n eigen rotzooi om me heen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, eigen kantoor heeft zelfs de grote baas hier niet
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef Nallie het volgende:
En ik moet nu ouders mailen omdat hun kind (14) 50 tinten grijs aan het lezen was tijdens de lesVoor een autist lijkt me dat niet direct de beste keuze in lectuur
O gadver ja!!quote:Op maandag 28 januari 2013 10:10 schreef Perruche het volgende:
Ok, die rijstwafels enzo is leuk en aardig, maar mijn collega's klagen dat het stinkt. Wie eet er hier rijstwafels en plein publique?
Lunch niet, snack wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Wij wel op het moment, omdat onze kantine zo koud is op het moment.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver ja!!
Maar zelf eet ik ze wel ondanks dat ze stinken
Maar eten jullie achter je bureau!
Eet je niet in een pauzekamer oid?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind rijstwafels ook heel erg stinken idd.
/care aan collega's tot bepaalde hoogte, zou ik zeggen. Als je de hele dag het kantoor naar rijstwafel zou laten stinken, zou ik er ook niet echt blij van worden. Maar als je 't maar een of twee keer per dag eet, npnp. En dan scheelt het ook nog of je het recht onder mijn neus zou zitten munchen, of aan de andere kant van de kamer
Waar ga je heenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lunch ook achter mijn bureau![]()
nog 15 dagen en dan op vakantie![]()
Ik eet nooit rijstwafelsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eet je niet in een pauzekamer oid?Mijn klasgenoten nemen mijn rijstwafels ook niet altijd in dank af
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:44 schreef So_Surreal het volgende:
maar wel uit de Philips Airfryers en niet uit de frituurpan:
Ik heb m al gelezenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef loveli het volgende:
In beslag nemen en ruilen voor dat tractorboek.
Oi, refresh deed het niet en spuit 11
Ook minder stank wellicht?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.
Bitterballen uit de frituur
Oh...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb m al gelezenen t was op zn iPad
Daar had ie dan wel weer over nagedacht... dan zie je de cover nietquote:
M'n kin zakte harder van het besef dat jij het hebt gelezenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Daar had ie dan wel weer over nagedacht... dan zie je de cover niet
Wilde weten waar alle ophef over was. En vakantie. Vond t nog best vermakelijk ookquote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n kin zakte harder van het besef dat jij het hebt gelezen
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef loveli het volgende:
Mensen die 50 tinten grijs lezen vind ik denk ik erger dan mensen die 7000 kcals wegstouwen
Je kunt nooit meer hetzelfde naar je schoonpa kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Mijn schoonma probeert de boeken aan te smeren. Want er zit zo veel psychologie in en zij maakt van hem een beter mens en dat proces is mooi om te lezen blabla...
euhmmm ja, schoonma
Of juist wel.....waarom denk je dat schoonma zulke boeken leestquote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt nooit meer hetzelfde naar je schoonpa kijken
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
De restaurantweek komt er weer aan
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww is nespresso.
Ik heb zojuist bij de Zwetheul gereserveerd om te dineren
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Of juist wel.....waarom denk je dat schoonma zulke boeken leest
Aah ik eet heel af en toe wel eens wat, niet vaak genoeg om een frituurpan aan te schaffen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus wel de bagger, maar minder transvetten. Hm. kay.. vind die dingen beetje onzin eigenlijk. Als je gezond wilt doen koop je voorgebakken friet (dus met frituurolie van de fabriek er nog aan), die mik je in een dure machine en je krijgt procentueel blijkbaar minder vet binnen, dus gezond.
Pleur ze dan gewoon in de frituur, maar eet ze minder vaak. Scheelt je >100 euro aan apparaat.
Bitterballen uit de frituur
dan zijn we bijna 6 jaar samen, goede reden om uit eten te gaanquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Kost een frituurpan tegenwoordig ook al rond de 80 euro? Damn, koop dan liever 2 paar schoenen...
Ik denk iets van 40 tot 60 euro of zo ?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Kost een frituurpan tegenwoordig ook al rond de 80 euro? Damn, koop dan liever 2 paar schoenen...
Dank je!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
De restaurantweek komt er weer aan
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww is nespresso.
Ik heb zojuist bij de Zwetheul gereserveerd om te dineren
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Toen ik op mezelf ging wonen en ik mij inboedel ging kopen zei mijn moeder tegen mij dat als ik geen frituurpan zou kopen, dat ik dan elke maand ¤20,- extra kreeg om leuke dingen van te kopen
Toch een nice deal
Maar jouw moeder was toch juist degene die jou de hele tijd vol ging stoppen met ongezonde dingen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Toen ik op mezelf ging wonen en ik mij inboedel ging kopen zei mijn moeder tegen mij dat als ik geen frituurpan zou kopen, dat ik dan elke maand ¤20,- extra kreeg om leuke dingen van te kopen
Toch een nice deal
Frietpan met een netje, 2 euro bij de kringloop? Ik heb niet eens een magnetron, airfrier, koffiezetapparaat of frietpan.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik denk iets van 40 tot 60 euro of zo ?
Betaal dan liever iets meer voor een Airfryer.
Nais! Leuke mensen, heerlijk eten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je!
Wij gaan naar de limonadefabriek
Ja, maar dat is enkel als ik bij haar ben, dus zo eens in de drie maanden of zoquote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar jouw moeder was toch juist degene die jou de hele tijd vol ging stoppen met ongezonde dingen?
Ik een combimagnetron gekregen van mijn oma, een Senseo van mijn ouders gekregen (maar die gebruik ik alleen voor visite)quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Frietpan met een netje, 2 euro bij de kringloop? Ik heb niet eens een magnetron, airfrier, koffiezetapparaat of frietpan.
Dat is heul geen koffieapparaatquote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
Oh ja, senseo. Die heb ik nog. Iemand interesse? Ding staat in de weg.
yw!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je!
Wij gaan naar de limonadefabriek
Elke keer als je erlangs rijdt denken 'moet er toch eens gaan eten', of niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
yw!
Daar zat ik ook naar te kijken, maar de Zwetheul stond hoger op de todo lijst![]()
Laat je tzt nog ff weten hoe het was?
2*quote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef the85mc het volgende:
De zwetheul is toch een restaurant met michelinster? Naam komt me bekend voor.
Nu ik erniet meer dagelijks langsfiets denk ik dat toch minderquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke keer als je erlangs rijdt denken 'moet er toch eens gaan eten', of niet?
je wordt zelf net zo hard genegeerd!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef loveli het volgende:
[/ignoremodus]
Al een afspraak met de huisarts?
[ignoremodus]
Geen voorkeursvent?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Van de 15 jurkjes heb ik er 12 teruggestuurd Coco, dus het kan wel.
Zwetheul klinkt aantrekkelijk, eens kijken of ik een leuke vent kan overhalen.
Het liefste eentje die ook gestippelde sokken heeft.quote:
Dat was een manspersoon?!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het liefste eentje die ook gestippelde sokken heeft.
Die schattige kleine voeten waren van mij, ik heb duidelijk geen maat 46.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wilde weten waar alle ophef over was. En vakantie. Vond t nog best vermakelijk ook
Ik heb pas Twilight op de kop getikt, dus die ga ik eerst lezen en daarna 50 shades. Want dan pas kan ik echt klagen dat het slecht geschreven fanfiction is.quote:
Ik zag 'm mobielquote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die schattige kleine voeten waren van mij, ik heb duidelijk geen maat 46.
AAAAARghhh.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb pas Twilight op de kop getikt, dus die ga ik eerst lezen en daarna 50 shades. Want dan pas kan ik echt klagen dat het slecht geschreven fanfiction is.
Ik ga straks als ik boodschappen ga doenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef loveli het volgende:
[/ignoremodus]
Al een afspraak met de huisarts?
[ignoremodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |