Volgens mij heb ik dat welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef fluster het volgende:
Misschien proberen om eerst een gezonde relatie met eten en je lichaam te krijgen?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef G.R.S. het volgende:
Doe splittraining
Maandag - benen
Dinsdag - Schouders en borst
Woensdag - rust
Donderdag - kont en cardio
Vrijdag - biceps en triceps
Zaterdag - buik en rug
Zondag - Interval training (cardio)
Insert strengkijksmilie.quote:
Klopt! Dit is krachttraining en zorgt ervoor dat je meer spieren en dus strakker wordt! Let wel, je zult aankomen in gewicht maar dit komt puur door je spieren! Is helemaal geen slecht iets.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]En ik neem aan dat dit gewoon met fitness kan?
Nou....quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat welDat heb ik juist geprobeerd te creëren, want het is natuurlijk kansloos dat het nodig was om zoveel af te vallen.
Beter dan eerst iig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Insert strengkijksmilie.
Ben het toch niet met je eens cots.
Dit trouwens ook. Ik zag ff over het hoofd dat je 52! kilo bent afgevallen. Sorry!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef teknomist het volgende:
In een jaar tijd 52kg afvallen is erg veel; qua huid valt dat niet weg te trainen vrees ik. Misschien eens met de huisarts de optie van een cosmetische operatie bespreken?
Maar een gezonde normale houding ten opzichte van voeding heb je nog steeds niet.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar een gezonde normale houding ten opzichte van voeding heb je nog steeds niet.
Ga in ieder geval wat meer eten als je gaat trainen, ja?
Kijk wel even of dat vergoed wordt (het laten weghalen). Ik ken iemand die duizenden euro's heeft moeten neertellen om dat te laten doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
In het geval van overtollig vel word ik volgens mij dus eerst geacht een jaar lang dit gewicht te behouden? Hm... dan maar eens bij de HA aankloppen
Wordt praktisch nooit vergoed, kun je wel vergetenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk wel even of dat vergoed wordt. Ik ken iemand die duizenden euro's heeft moeten neertellen om dat te laten doen.
Ah oke, wist niet of hij gewoon pech had of dat het bijna nooit werd vergoed.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wordt praktisch nooit vergoed, kun je wel vergeten
En niet zo'n klein beetje ook zo te zien, lees op internet over iemand die het 13.000 euro heeft gekostquote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... dat wordt sparen dan.
*gaat polis bekijken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |