Nee, heel af en toe. Draai jij ze met een tippie?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Maar wel lief dat jullie je druk maken om het welzijn van mijn blunt.
Ik zal binnenkort de familie inlichten. De situatie is, los van een onvermijdelijke acute uitdroging, stabiel.
Roken jullie vaak een blunt? Ik vind het echt relaxed en ik heb het idee ( illusie? ) dat het een tikkeltje beter is omdat er iig minder tabak in zit en geen nicotine enzo...
nope nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik zal binnenkort de familie inlichten. De situatie is, los van een onvermijdelijke acute uitdroging, stabiel.
Roken jullie vaak een blunt? Ik vind het echt relaxed en ik heb het idee ( illusie? ) dat het een tikkeltje beter is omdat er iig minder tabak in zit en geen nicotine enzo...
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee klikte net op haar profiel in t dagcijfers topicsta trouwens niet in de het dagcijfer topic
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Jazeker! Anders is het maar zonde! Ik heb nu dus amnesia gekregen dus ik maak liever even een tippie. Op het laatst is het anders echt niet leuk meer om te roken. Ik vind die bessensmaak zo lekker!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, heel af en toe. Draai jij ze met een tippie?
Als je echt wil genieten van kwaliteitswiet ( of van poepwiet maar dat is de investering niet waard, vind ik; 2,95 voor 2 vloeitjes ) dan is het wel een goede optie. Tabak verpest echt de smaak en ook de ervaring van de wiet!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanIk ben eigenlijk meer van de gewone huis-tuin en keuken joints. Maar zou het weleens willen proberen
Smaakt inderdaad wel lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Jazeker! Anders is het maar zonde! Ik heb nu dus amnesia gekregen dus ik maak liever even een tippie. Op het laatst is het anders echt niet leuk meer om te roken. Ik vind die bessensmaak zo lekker!
Confession bear: soms lik ik gewoon een beetje halverwege, puur voor die heerlijke smaak! En ik bewaar ook het plasticje waar het omheengerold zat voor de heerlijke geur!
Enkel kwaliteit hierquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Als je echt wil genieten van kwaliteitswiet ( of van poepwiet maar dat is de investering niet waard, vind ik; 2,95 voor 2 vloeitjes ) dan is het wel een goede optie. Tabak verpest echt de smaak en ook de ervaring van de wiet!
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet huilen
Kom maar hier. *knuffel*
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat is er wat wat welk gesprek wie waar hoe
[R&P]quote:
Heb je ook wat sterkers?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moira ik heb nog een zootje liggen
kom maar naar mij![]()
Heb zelfs nog een biertje voor je.
Jazekers, Likeur 43, Of anders ga je mee naar de kroegquote:
Jeutje wat een verhaal. Ik weet niet of ik het wel helemaal begrijp. Maar geef 'm wat tijd, hij is waarschijnlijk erg geschrokken. Verder toch goed dat je het verteld hebt.quote:
hoe is hem dat gelukt? waar gingen jullie praten?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
En op een of andere kutmanier is het hem dat nog gelukt ook![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazekers, Likeur 43, Of anders ga je mee naar de kroeg
en mag je een paar stevige borrels op mijn rekening hebben.
Mijn hele leven is echt een ziek verhaal, ik maak zulke fucking bizarre dingen mee waarvan ik bij sommige mensen echt denk "mijn god, had ik maar zo'n simpel leven". Hoor vaak dat ik er maar een boek over moet gaan schrijvenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Piye het volgende:
Zo dat was een lang verhaal.Had wel in achter gesloten deuren gekund.
Maar is wel kut voor jou. Ik hoop dat het nog goed komt.
Ik heb ook wel veel informatie weggelaten (ja nog meer), want vond 't al lang genoegquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Jeutje wat een verhaal. Ik weet niet of ik het wel helemaal begrijp. Maar geef 'm wat tijd, hij is waarschijnlijk erg geschrokken. Verder toch goed dat je het verteld hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef Midnight_snack het volgende:
Tevens, zit te twijfelen of ik een paar biertjes zal gaan halen
Uiteindelijk meegegaan naar zijn huis omdat ik eigenlijk ook wilde weten hoe het met de hondjes, fretjes en kat ging (waar ik al die jaren helemaal gek van was en ook voor heb gezorgd in dat huis als zij er niet waren), en heb pretty much daar gewoond dus als we toch weer goed contact hadden wilde ik daar wel eens naar terug.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe is hem dat gelukt? waar gingen jullie praten?
het was ook niet netjes om seks te hebben met je ex terwijl je zo goed als een relatie hebt, en ook nog eens waar de relatie als de seks heel goed mee isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele leven is echt een ziek verhaal, ik maak zulke fucking bizarre dingen mee waarvan ik bij sommige mensen echt denk "mijn god, had ik maar zo'n simpel leven". Hoor vaak dat ik er maar een boek over moet gaan schrijven
Thanks iigIk hoop het ook zo he, maar hoe hij nu op me reageert zit het er niet echt in. Ik hoop zo dat hij inziet dat ik gewoon stiekem wel awesome ben als hij niet meer zo boos is
[..]
Ik heb ook wel veel informatie weggelaten (ja nog meer), want vond 't al lang genoeg
Ja ik ben ook ergens wel opgelucht dat ik iig niet meer tegen hem lieg ergens over. Nu maar hopen dat hij dat ook ziet (want zo snel gelooft hij me nu niet meer) en dat 't juist een 'act of trust' was omdat ik júíst niet tegen hem wil liegen, ook al heb ik het 'pas' 3 weken later verteld.
Ik hoop dat tijd helpt!
hoop ook dat t goed komtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Piye het volgende:
Zo dat was een lang verhaal.Had wel in achter gesloten deuren gekund.
Maar is wel kut voor jou. Ik hoop dat het nog goed komt.
iddquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Mano_ het volgende:
Arm ding, kut als je alleen maar het juiste wilt doen, maar dat het dan zo in je gezicht explodeert![]()
Knuff!
dus je ging kijken bij de dieren, en het volgende moment lagen jullie te zoenen op het bed, vertel het hele verhaal, het is pretty much wel allemaal jouw schuld, niet leuk om te horen.. maar het is een leer moment voor als er weer een leuke 'henk' komtquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteindelijk meegegaan naar zijn huis omdat ik eigenlijk ook wilde weten hoe het met de hondjes, fretjes en kat ging (waar ik al die jaren helemaal gek van was en ook voor heb gezorgd in dat huis als zij er niet waren), en heb pretty much daar gewoond dus als we toch weer goed contact hadden wilde ik daar wel eens naar terug.
Achteraf gezien beter niet kunnen doen, dus..
Ja je hoeft hier ook niet het hele verhaal te posten hoor. De tijd heelt meestal (gelukkig) wel wat. Dat het even geduurd heeft voordat je het durfde vertellen zegt ook wel dat je er niet zo lichtzinnig over dacht. Maar goed, hij zal het op het moment iets anders zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
Ik heb ook wel veel informatie weggelaten (ja nog meer), want vond 't al lang genoeg
Ja ik ben ook ergens wel opgelucht dat ik iig niet meer tegen hem lieg ergens over. Nu maar hopen dat hij dat ook ziet (want zo snel gelooft hij me nu niet meer) en dat 't juist een 'act of trust' was omdat ik júíst niet tegen hem wil liegen, ook al heb ik het 'pas' 3 weken later verteld.
Ik hoop dat tijd helpt!
Jij ook?quote:
Nouja hij zat mij juist constant duidelijk te maken dat we vrij waren en dat we geen relatie hadden en dat ik niet op hem moest blijven wachten en zelf 'de wereld moest verkennen'. Zo tegenstrijdig. Hij weet niet wat hij wil. En ik denk ergens dat hij mij nog wel wil(de), maar dan moet hij ook niet zo hard zijn in het bijna letterlijk zeggen dat ik maar eens een ander moet proberen te neuken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het was ook niet netjes om seks te hebben met je ex terwijl je zo goed als een relatie hebt, en ook nog eens waar de relatie als de seks heel goed mee is
Dat is het ook, maar dat is dan ook de voornaamste reden dat ik me er zo kut over voel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dus je ging kijken bij de dieren, en het volgende moment lagen jullie te zoenen op het bed, vertel het hele verhaal, het is pretty much wel allemaal jouw schuld, niet leuk om te horen.. maar het is een leer moment voor als er weer een leuke 'henk' komt
idd, ik hoop dat hij er weer wat objectiever en rationeler over kan nadenken als hij wat minder boos is, hij is nu echt nog aan het razen (en terecht).quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja je hoeft hier ook niet het hele verhaal te posten hoor. De tijd heelt meestal (gelukkig) wel wat. Dat het even geduurd heeft voordat je het durfde vertellen zegt ook wel dat je er niet zo lichtzinnig over dacht. Maar goed, hij zal het op het moment iets anders zien.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
piet is een.homo en.ik.denk dat henk erover een.tijdje anders over denkt.
Ja laat maar razen. Niet ondertussen jezelf helemaal de grond in trappen, heeft zo weinig nut.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
idd, ik hoop dat hij er weer wat objectiever en rationeler over kan nadenken als hij wat minder boos is, hij is nu echt nog aan het razen (en terecht).
Koop wel goed bier jongeman !quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga toch maar even bier. Halen tot zo lieve mensen.
thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja laat maar razen. Niet ondertussen jezelf helemaal de grond in trappen, heeft zo weinig nut.
heb contact met piet verbroken, hoewel piet de situatie niet helemaal snaptquote:
Kan het nog ingewikkelderquote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb contact met piet verbroken, hoewel piet de situatie niet helemaal snapt
Hij is een beetje arrogant ofzo en denkt omdat hij nog gevoelens voor mij heeft dat ik dat automatisch ook nog voor hem heb, en dat ik Henk alleen maar wil omdat hij karaktertrekken heeft van Piet (wat dus écht niet zo isdaar ben ik juist zo blij mee
) en dat ik juist het contact met hem niet moet verbreken omdat ik dan helemaal niemand meer heb en hij mij juist wel snapt en Henk niet
![]()
Yea-no.
trouwens, ik zou nu geen joint opsteken.. als je wiet rookt blijf je vast zitten in je emoties en word het alleen maar versterkt.. ik rook ook alleen maar met vrienden als we lol hebben..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb contact met piet verbroken, hoewel piet de situatie niet helemaal snapt
Hij is een beetje arrogant ofzo en denkt omdat hij nog gevoelens voor mij heeft dat ik dat automatisch ook nog voor hem heb, en dat ik Henk alleen maar wil omdat hij karaktertrekken heeft van Piet (wat dus écht niet zo isdaar ben ik juist zo blij mee
) en dat ik juist het contact met hem niet moet verbreken omdat ik dan helemaal niemand meer heb en hij mij juist wel snapt en Henk niet
![]()
Yea-no.
gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Midnight_snack het volgende:
Die kaolo albert heijn hier heeft ook nooit wat. Dat krijg je met die vakkenvullers zoals Studeur
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Midnight_snack het volgende:
Die kaolo albert heijn hier heeft ook nooit wat. Dat krijg je met die vakkenvullers zoals Studeur
Geloof me, you ain't heard nothing yetquote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kan het nog ingewikkelder
Pfff mijn hersens zijn nu al sap
Ik had al eerder vandaag verteld dat dat bij mij juist echt niet zo werkt, ik word er een stuk rustiger door. Nadenken wordt dan veel te moeilijk dus dat doe ik dan niet meer, lekker rust in m'n hoofd, heerlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
trouwens, ik zou nu geen joint opsteken.. als je wiet rookt blijf je vast zitten in je emoties en word het alleen maar versterkt.. ik rook ook alleen maar met vrienden als we lol hebben..
als je boos, verdrietig of wat dan ook bent, word je alleen maar bozer, verdrietiger, of wat dan ook'er
eerst verwerken!
Ik heb nog een hele hoopquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geloof me, you ain't heard nothing yet
Als ik zo veel wiet in mijn joints blijf doen ben ik wel snel door m'n zakje heen ja
Ik vind comazuipen een vreemde term. Niemand heeft als doel om in het ziekenhuis te belanden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Trollscience het volgende:
Leuk artikel voor alle mensen die comazuipen maar blowen veroordelen:
Klik
Ja kijk dat bedoel ik dusquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verdomme nog aan toe ! Stelletje zwakzinnige vakkenvullers ook !
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo, bier heb ik in ieder geval. Tetten mogen niet meer in ONZ toch?
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik dusIs toch fucking niet normaal. Zo kan een mens niet leven
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Tetten
![]()
Maar mogen idd niet meer.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Tetten
![]()
Maar mogen idd niet meer.
Nee dat is engquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Heb je de manager gesproken voor dit schandalige voorval ?
Maar was er geen Duvel meer dan ? of Palm ?quote:
ik heb gesetteld voor heineken. Vorige week al aardig wat lachouffe weggetikt. Nu maar even wat rustiger aanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar was er geen Duvel meer dan ? of Palm ?
Of tenminste iets wat binnen te houden is....
Voortaan Dommelsch halen. Goedkoop en lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ik heb gesetteld voor heineken. Vorige week al aardig wat lachouffe weggetikt. Nu maar even wat rustiger aan
Ja die is ook niet zo duur geloof ik. Goeie tip voor skeere tijden. Zal het volgende keer es halenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Voortaan Dommelsch halen. Goedkoop en lekker.
Heineken is prima binnen te houden. Ik heb nog een Grolsch over.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ik heb gesetteld voor heineken. Vorige week al aardig wat lachouffe weggetikt. Nu maar even wat rustiger aan
tssssk als vrouw kan jij toch multi taskenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
Joint draaien en whatsappen tegelijk gaat niet goed
Eindelijk jointje aan
Dommelsch idd. En helemaal voor skeere tijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Voortaan Dommelsch halen. Goedkoop en lekker.
Wil je me mij appenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
tssssk als vrouw kan jij toch multi tasken
Ja Heineken is okee. Niet slecht, maar ook weer niet heul fantastisch. Maar bier met een spliff erbijquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heineken is prima binnen te houden. Ik heb nog een Grolsch over.
Wat een verschil zeg. Maar goed, bier , alcohol
Oh ja en skafferdepaf
niet in zulke situaties helaasquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
tssssk als vrouw kan jij toch multi tasken
same herequote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja Heineken is okee. Niet slecht, maar ook weer niet heul fantastisch. Maar bier met een spliff erbij
Postal 2quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
weet iemand nog goeie spellen die werken op een laptop van 500 euro?
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Goed zo. Geniet ervan.
Ik ga er ook maar ff eentje bouwen
carmegeddonquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
weet iemand nog goeie spellen die werken op een laptop van 500 euro?
Is ook een bazenspel.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wheee daar was Henk helemaal verslaafd aan
Daar komt toch een nieuwe van? Laatst de oude nog uit t stof gehaald, maar t geluid deed t niequote:
oeh ja ben erg benieuwd naar gtav. Wel weer jammer dat de pc versie later komtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar komt toch een nieuwe van? Laatst de oude nog uit t stof gehaald, maar t geluid deed t nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |