gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Midnight_snack het volgende:
Die kaolo albert heijn hier heeft ook nooit wat. Dat krijg je met die vakkenvullers zoals Studeur
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Midnight_snack het volgende:
Die kaolo albert heijn hier heeft ook nooit wat. Dat krijg je met die vakkenvullers zoals Studeur
Geloof me, you ain't heard nothing yetquote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kan het nog ingewikkelder
Pfff mijn hersens zijn nu al sap
Ik had al eerder vandaag verteld dat dat bij mij juist echt niet zo werkt, ik word er een stuk rustiger door. Nadenken wordt dan veel te moeilijk dus dat doe ik dan niet meer, lekker rust in m'n hoofd, heerlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
trouwens, ik zou nu geen joint opsteken.. als je wiet rookt blijf je vast zitten in je emoties en word het alleen maar versterkt.. ik rook ook alleen maar met vrienden als we lol hebben..
als je boos, verdrietig of wat dan ook bent, word je alleen maar bozer, verdrietiger, of wat dan ook'er
eerst verwerken!
Ik heb nog een hele hoopquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geloof me, you ain't heard nothing yet
Als ik zo veel wiet in mijn joints blijf doen ben ik wel snel door m'n zakje heen ja
Ik vind comazuipen een vreemde term. Niemand heeft als doel om in het ziekenhuis te belanden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Trollscience het volgende:
Leuk artikel voor alle mensen die comazuipen maar blowen veroordelen:
Klik
Ja kijk dat bedoel ik dusquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verdomme nog aan toe ! Stelletje zwakzinnige vakkenvullers ook !
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo, bier heb ik in ieder geval. Tetten mogen niet meer in ONZ toch?
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik dusIs toch fucking niet normaal. Zo kan een mens niet leven
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Tetten
![]()
Maar mogen idd niet meer.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Tetten
![]()
Maar mogen idd niet meer.
Nee dat is engquote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Heb je de manager gesproken voor dit schandalige voorval ?
Maar was er geen Duvel meer dan ? of Palm ?quote:
ik heb gesetteld voor heineken. Vorige week al aardig wat lachouffe weggetikt. Nu maar even wat rustiger aanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar was er geen Duvel meer dan ? of Palm ?
Of tenminste iets wat binnen te houden is....
Voortaan Dommelsch halen. Goedkoop en lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ik heb gesetteld voor heineken. Vorige week al aardig wat lachouffe weggetikt. Nu maar even wat rustiger aan
Ja die is ook niet zo duur geloof ik. Goeie tip voor skeere tijden. Zal het volgende keer es halenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Voortaan Dommelsch halen. Goedkoop en lekker.
Heineken is prima binnen te houden. Ik heb nog een Grolsch over.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ik heb gesetteld voor heineken. Vorige week al aardig wat lachouffe weggetikt. Nu maar even wat rustiger aan
tssssk als vrouw kan jij toch multi taskenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
Joint draaien en whatsappen tegelijk gaat niet goed
Eindelijk jointje aan
Dommelsch idd. En helemaal voor skeere tijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Voortaan Dommelsch halen. Goedkoop en lekker.
Wil je me mij appenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
tssssk als vrouw kan jij toch multi tasken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |