dus je ging kijken bij de dieren, en het volgende moment lagen jullie te zoenen op het bed, vertel het hele verhaal, het is pretty much wel allemaal jouw schuld, niet leuk om te horen.. maar het is een leer moment voor als er weer een leuke 'henk' komtquote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteindelijk meegegaan naar zijn huis omdat ik eigenlijk ook wilde weten hoe het met de hondjes, fretjes en kat ging (waar ik al die jaren helemaal gek van was en ook voor heb gezorgd in dat huis als zij er niet waren), en heb pretty much daar gewoond dus als we toch weer goed contact hadden wilde ik daar wel eens naar terug.
Achteraf gezien beter niet kunnen doen, dus..
Ja je hoeft hier ook niet het hele verhaal te posten hoor. De tijd heelt meestal (gelukkig) wel wat. Dat het even geduurd heeft voordat je het durfde vertellen zegt ook wel dat je er niet zo lichtzinnig over dacht. Maar goed, hij zal het op het moment iets anders zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
Ik heb ook wel veel informatie weggelaten (ja nog meer), want vond 't al lang genoeg
Ja ik ben ook ergens wel opgelucht dat ik iig niet meer tegen hem lieg ergens over. Nu maar hopen dat hij dat ook ziet (want zo snel gelooft hij me nu niet meer) en dat 't juist een 'act of trust' was omdat ik júíst niet tegen hem wil liegen, ook al heb ik het 'pas' 3 weken later verteld.
Ik hoop dat tijd helpt!
Jij ook?quote:
Nouja hij zat mij juist constant duidelijk te maken dat we vrij waren en dat we geen relatie hadden en dat ik niet op hem moest blijven wachten en zelf 'de wereld moest verkennen'. Zo tegenstrijdig. Hij weet niet wat hij wil. En ik denk ergens dat hij mij nog wel wil(de), maar dan moet hij ook niet zo hard zijn in het bijna letterlijk zeggen dat ik maar eens een ander moet proberen te neuken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het was ook niet netjes om seks te hebben met je ex terwijl je zo goed als een relatie hebt, en ook nog eens waar de relatie als de seks heel goed mee is
Dat is het ook, maar dat is dan ook de voornaamste reden dat ik me er zo kut over voel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dus je ging kijken bij de dieren, en het volgende moment lagen jullie te zoenen op het bed, vertel het hele verhaal, het is pretty much wel allemaal jouw schuld, niet leuk om te horen.. maar het is een leer moment voor als er weer een leuke 'henk' komt
idd, ik hoop dat hij er weer wat objectiever en rationeler over kan nadenken als hij wat minder boos is, hij is nu echt nog aan het razen (en terecht).quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja je hoeft hier ook niet het hele verhaal te posten hoor. De tijd heelt meestal (gelukkig) wel wat. Dat het even geduurd heeft voordat je het durfde vertellen zegt ook wel dat je er niet zo lichtzinnig over dacht. Maar goed, hij zal het op het moment iets anders zien.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
piet is een.homo en.ik.denk dat henk erover een.tijdje anders over denkt.
Ja laat maar razen. Niet ondertussen jezelf helemaal de grond in trappen, heeft zo weinig nut.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
idd, ik hoop dat hij er weer wat objectiever en rationeler over kan nadenken als hij wat minder boos is, hij is nu echt nog aan het razen (en terecht).
Koop wel goed bier jongeman !quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga toch maar even bier. Halen tot zo lieve mensen.
thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja laat maar razen. Niet ondertussen jezelf helemaal de grond in trappen, heeft zo weinig nut.
heb contact met piet verbroken, hoewel piet de situatie niet helemaal snaptquote:
Kan het nog ingewikkelderquote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb contact met piet verbroken, hoewel piet de situatie niet helemaal snapt
Hij is een beetje arrogant ofzo en denkt omdat hij nog gevoelens voor mij heeft dat ik dat automatisch ook nog voor hem heb, en dat ik Henk alleen maar wil omdat hij karaktertrekken heeft van Piet (wat dus écht niet zo isdaar ben ik juist zo blij mee
) en dat ik juist het contact met hem niet moet verbreken omdat ik dan helemaal niemand meer heb en hij mij juist wel snapt en Henk niet
![]()
Yea-no.
trouwens, ik zou nu geen joint opsteken.. als je wiet rookt blijf je vast zitten in je emoties en word het alleen maar versterkt.. ik rook ook alleen maar met vrienden als we lol hebben..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb contact met piet verbroken, hoewel piet de situatie niet helemaal snapt
Hij is een beetje arrogant ofzo en denkt omdat hij nog gevoelens voor mij heeft dat ik dat automatisch ook nog voor hem heb, en dat ik Henk alleen maar wil omdat hij karaktertrekken heeft van Piet (wat dus écht niet zo isdaar ben ik juist zo blij mee
) en dat ik juist het contact met hem niet moet verbreken omdat ik dan helemaal niemand meer heb en hij mij juist wel snapt en Henk niet
![]()
Yea-no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |