Trollen niet nee, maar het meeste hier is toch wel bagger?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Mano_ het volgende:
Ik bedacht me net trouwens dat ik nog nooit eerder een ONZ-topic heb gezien dat zo lang loopt zonder trollen en bagger
Indd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Mano_ het volgende:
Ik bedacht me net trouwens dat ik nog nooit eerder een ONZ-topic heb gezien dat zo lang loopt zonder trollen en bagger
nah meer scquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Trollen niet nee, maar het meeste hier is toch wel bagger?
Same herequote:
Hiermee kan ik mijn posts p/d aardig opkrikkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Midnight_snack het volgende:
Soberso gegarandeerd alle stoners in de dagcijfers straks
SC is geen bagger hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Trollen niet nee, maar het meeste hier is toch wel bagger?
Slow Chatquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef WarmZaad het volgende:
waar staat SC eigelijk voor?
ik weet dat het gewoon betekend dat er gewoon over van alles en niks word gepraat zonder een topic onderwerp maar wat is het de afkorting van?
Slowchat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef WarmZaad het volgende:
ik weet dat het gewoon betekend dat er gewoon over van alles en niks word gepraat zonder een topic onderwerp maar wat is het de afkorting van?
slowchatquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef WarmZaad het volgende:
Stalkingquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Nestalgie het volgende:
ik zie net dat moira 30 sec geleden het laatst online was, ze leeft nog
quote:
quote:
ah, danku herenquote:
Dat is het punt juist. Ik heb geen vloe of wat dan ook. Daarom had ik blunt gehaald. Heb van een collega de wiet gekregenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met vloetjes de scheurtjes afplakken
en niet op de verwarming leggen, hierdoor droogt je
bluntvloei uit.
Ik heb er minimaal 500 bij dankzij deze reeksquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hiermee kan ik mijn posts p/d aardig opkrikken
Nee ok niet per se.quote:
same herequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Piye het volgende:
Ik bedenk me dat dit de eerste SC is waarin ik actief heb gepost.
nee klikte net op haar profiel in t dagcijfers topicquote:
Bijbel.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Ik heb geen vloe of wat dan ook. Daarom had ik blunt gehaald. Heb van een collega de wiet gekregen
Met Rizzla kan het ook. 30 centquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Ik heb geen vloe of wat dan ook. Daarom had ik blunt gehaald. Heb van een collega de wiet gekregen
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb er minimaal 500 bij dankzij deze reeks
Ik mag dan in Zeewolde zitten, de tentakels van het Bible-beltmonster dat hierlangs raast kruipen nog niet tot in mijn huisraad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik leg hem toch gewoon op de verwarming. De vloe mag dan uitgedroogd zijn, het roken gaat wel lukken want het is alleen het laatste stukje nog."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |