Aait dat is wel chill. Wij hadden ook zo'n shop waar iedereen die te jong was naartoe ging alleen die moest uiteindelijk een half jaar dicht. Daarna waren ze gewoon streng.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik kwam er heel vroeger, toen moest je nog helemaal naar boven volgens mij. En onze tactiek was altijd in 1 keer snel nonchalant die trap oplopen en doen alsof je er bekend was, je mocht toen ook nog binnen roken en kon je gewoon een sigaret meenemen voor de showToen lukte het altijd wel
Niet verder dan Z?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen die gaat niet verder dan Z. Weet niet of dat erg is, maar in JNG was dat wel een probleem. Overigens denk ik dat velen toch voor Utrecht zullen stemmen, want centraal.
Three little birdsquote:Op zondag 27 januari 2013 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een kutdag. Ik heb feelmuziek nodig.
Je kan maar 26 steden toevoegen want het is met letters.quote:
toch gek dat je zomaar met iemand wil mee rijden, vertrouw je hun zo blindelings?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Nestalgie het volgende:
utrecht zou ik enkel kunnen als ik met iemand kan meerijde.
OV?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Nestalgie het volgende:
utrecht zou ik enkel kunnen als ik met iemand kan meerijde.
Ik denk ontvoerd of zo arme meisquote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef Nestalgie het volgende:
wat is er eigenlijk met moira gebeurt? nadat ze zei dat t ze ruzie had niks meer gehoord
Oh zo. Ik weet verder niet zoveel van die dingen af, had ze alleen snel in andere topics gezien en dacht dat het wel wat zou zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan maar 26 steden toevoegen want het is met letters.
ligt er uiteraard aan wie. Reed ook mee met lompehork. En red me wel hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
toch gek dat je zomaar met iemand wil mee rijden, vertrouw je hun zo blindelings?
ouders zouden raar opkijken en ik kom nooit verder dan amsterdam en omstreken met vrienden/ alleenquote:
Ja ik ook niet hoor, maar ik zag het toevallig in JNG.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oh zo. Ik weet verder niet zoveel van die dingen af, had ze alleen snel in andere topics gezien en dacht dat het wel wat zou zijn
"Pa, Ma ik ga even blowen met wat mensen van het internet in Urecht."quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ouders zouden raar opkijken en ik kom nooit verder dan amsterdam en omstreken met vrienden/ alleen
En een hele aardige man van dat forum haalt me op in de autoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
"Pa, Ma ik ga even blowen met wat mensen van het internet in Urecht."
Overigens zou ik zelf Amsterdam ook wel best vinden, maar ligt niet echt centraal. Als iemand vanuit Brabant of zo komt is dat vrij kut.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Overigens zou ik zelf Amsterdam ook wel best vinden, maar ligt niet echt centraal. Als iemand vanuit Brabant of zo komt is dat vrij kut.
hoezo? die zijn er toch zatquote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef Midnight_snack het volgende:
Als we een stoner in Utrecht vinden is 'ie sowieso de sjaak
is dat gratis?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En een hele aardige man van dat forum haalt me op in de auto
Of vanuit Groningen, zoals ikquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Piye het volgende:
[..]
en ikquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of vanuit Groningen, zoals ik
maar wat bedoel je dan met smoker in utrecht is de sjaak? dat we daar gaan meeten?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geloof ik nog niemand hier zien posten uit Utrecht
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar wat bedoel je dan met smoker in utrecht is de sjaak? dat we daar gaan meeten?
Ja, omdat dat de voorkeur lijkt te zijn vanwege zo centraalquote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar wat bedoel je dan met smoker in utrecht is de sjaak? dat we daar gaan meeten?
Dat zou dan positiever zijn dan wat ze als laatst poste.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ligt knetter lijp te ijlen op de bank
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat zou dan positiever zijn dan wat ze als laatst poste.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik hoop dat t maar goed gaat !
yupquote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik hoop dat t maar goed gaat !
Ja en erna ff opwarmen in de oven of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef Studeur het volgende:
1e pizza op, zit nu al vol
enig idee of ik die 2e pizza het best in de koelkast kan bewaren voor vanavond?
Wel eerst laten afkoelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef Studeur het volgende:
Jep, kan prima opwarmen in magnetronquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef Studeur het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep, kan prima opwarmen in magnetron
Da's waarquote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
liever oven, das toch wat lekkerder
ga snel, is nu reclamequote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu vergeten
quote:
ik bid voor jequote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Studeur het volgende:
veelsteveel zin in skyrim. nog 54 minutenen dan nog maar afwachten of ie het doet op mn lappie
En dan een halve gare crack aantreffen waardoor je 'm opnieuw moet downloadenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Studeur het volgende:
veelsteveel zin in skyrim. nog 54 minutenen dan nog maar afwachten of ie het doet op mn lappie
uac?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef Midnight_snack het volgende:
ff dat schijt uac uitzetten. Ik dacht dat is wel handig als ik kk skaffa op van alles en nog wat ga klikken maar het wordt me nou echt te irritant.
User Account Controlquote:
User Account Control. Dat windows dan gaat zaniken om administrator machtigingen als je een programmatje hebt gedownload en wilt gaan installeren. Of op bepaalde locaties wilt opslaan.quote:
ohh dat is echt hinderlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
User Account Control. Dat windows dan gaat zaniken om administrator machtigingen als je een programmatje hebt gedownload en wilt gaan installeren. Of op bepaalde locaties wilt opslaan.
Ja best wel. Maar kan dan ook weer handig zijn als je niet altijd even nuchter achter je pc zitquote:
Trollen niet nee, maar het meeste hier is toch wel bagger?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Mano_ het volgende:
Ik bedacht me net trouwens dat ik nog nooit eerder een ONZ-topic heb gezien dat zo lang loopt zonder trollen en bagger
Indd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Mano_ het volgende:
Ik bedacht me net trouwens dat ik nog nooit eerder een ONZ-topic heb gezien dat zo lang loopt zonder trollen en bagger
nah meer scquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Trollen niet nee, maar het meeste hier is toch wel bagger?
Same herequote:
Hiermee kan ik mijn posts p/d aardig opkrikkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Midnight_snack het volgende:
Soberso gegarandeerd alle stoners in de dagcijfers straks
SC is geen bagger hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Trollen niet nee, maar het meeste hier is toch wel bagger?
Slow Chatquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef WarmZaad het volgende:
waar staat SC eigelijk voor?
ik weet dat het gewoon betekend dat er gewoon over van alles en niks word gepraat zonder een topic onderwerp maar wat is het de afkorting van?
Slowchat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef WarmZaad het volgende:
ik weet dat het gewoon betekend dat er gewoon over van alles en niks word gepraat zonder een topic onderwerp maar wat is het de afkorting van?
slowchatquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef WarmZaad het volgende:
Stalkingquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Nestalgie het volgende:
ik zie net dat moira 30 sec geleden het laatst online was, ze leeft nog
quote:
quote:
ah, danku herenquote:
Dat is het punt juist. Ik heb geen vloe of wat dan ook. Daarom had ik blunt gehaald. Heb van een collega de wiet gekregenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met vloetjes de scheurtjes afplakken
en niet op de verwarming leggen, hierdoor droogt je
bluntvloei uit.
Ik heb er minimaal 500 bij dankzij deze reeksquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hiermee kan ik mijn posts p/d aardig opkrikken
Nee ok niet per se.quote:
same herequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Piye het volgende:
Ik bedenk me dat dit de eerste SC is waarin ik actief heb gepost.
nee klikte net op haar profiel in t dagcijfers topicquote:
Bijbel.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Ik heb geen vloe of wat dan ook. Daarom had ik blunt gehaald. Heb van een collega de wiet gekregen
Met Rizzla kan het ook. 30 centquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Ik heb geen vloe of wat dan ook. Daarom had ik blunt gehaald. Heb van een collega de wiet gekregen
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb er minimaal 500 bij dankzij deze reeks
Ik mag dan in Zeewolde zitten, de tentakels van het Bible-beltmonster dat hierlangs raast kruipen nog niet tot in mijn huisraad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik leg hem toch gewoon op de verwarming. De vloe mag dan uitgedroogd zijn, het roken gaat wel lukken want het is alleen het laatste stukje nog."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |