ga snel, is nu reclamequote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu vergeten
quote:
ik bid voor jequote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Studeur het volgende:
veelsteveel zin in skyrim. nog 54 minutenen dan nog maar afwachten of ie het doet op mn lappie
En dan een halve gare crack aantreffen waardoor je 'm opnieuw moet downloadenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Studeur het volgende:
veelsteveel zin in skyrim. nog 54 minutenen dan nog maar afwachten of ie het doet op mn lappie
uac?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef Midnight_snack het volgende:
ff dat schijt uac uitzetten. Ik dacht dat is wel handig als ik kk skaffa op van alles en nog wat ga klikken maar het wordt me nou echt te irritant.
User Account Controlquote:
User Account Control. Dat windows dan gaat zaniken om administrator machtigingen als je een programmatje hebt gedownload en wilt gaan installeren. Of op bepaalde locaties wilt opslaan.quote:
ohh dat is echt hinderlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
User Account Control. Dat windows dan gaat zaniken om administrator machtigingen als je een programmatje hebt gedownload en wilt gaan installeren. Of op bepaalde locaties wilt opslaan.
Ja best wel. Maar kan dan ook weer handig zijn als je niet altijd even nuchter achter je pc zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |