Idd schandalig, maar dit gebeurt/gebeurde Ajax en Feyenoord net zo goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens voor 600.000 van AGOVV naar Utrecht
Strootman voor 700.000 van Sparta naar Utrecht
Mertens en Strootman samen voor 13.000.000 naar PSV
Stond ook op veel lijstjes van buitenlandse topclubs. Was het trouwens niet 6 ton?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
17-jarige linksback van Sparta voor 8 ton zou ik normaal gezien ook gewoon te veel vinden hoor. Bertje zag er echter een international in en nu is hij het dubbele waard.
Dat bedoel ik. In paniek te veel betaald. Maar strootman heeft natuurlijk wel stappen gezet bij utrecht die hij niet meer bij psv hoefte te maken. Dat waren dus stappen van een paar miljoen...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh zou kunnen, ik keek naar het bedrag van die eerder gemelde site.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Stond ook op veel lijstjes van buitenlandse topclubs. Was het trouwens niet 6 ton?
[..]
Dat bedoel ik. In paniek te veel betaald. Maar strootman heeft natuurlijk wel stappen gezet bij utrecht die hij niet meer bij psv hoefte te maken. Dat waren dus stappen van een paar miljoen...
Nee 8 ton klopt, + nog 3ton aan bonussen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Stond ook op veel lijstjes van buitenlandse topclubs. Was het trouwens niet 6 ton?
[..]
Dat bedoel ik. In paniek te veel betaald. Maar strootman heeft natuurlijk wel stappen gezet bij utrecht die hij niet meer bij psv hoefte te maken. Dat waren dus stappen van een paar miljoen...
En hij maakt PSV het lachertje van de Eredivisie. Als PSV weer geen kampioen weet te worden lacht de concurrentie zich de ballen uit de broek.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en die Brands maakt met zijn transferbeleid de complete binnenlandse transfermarkt kapot. Elke kutclub vraagt nu miljoenen aan PSV voor een middelmatige speler. Zou ik ook doen als er iemand aan het roer staat die overal op hapt.
In potentie (ja daar is het woord weer) een topper in wording. En rechtsbacks en ook linksbacks zijn natuurlijk schaars. Bedoel kan Marcelo (van real) verdedigen? Nee. Kan contrao van real verdedigen? Nee. Kan D.Alves verdedigen? Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee 8 ton klopt, + nog 3ton aan bonussen.
Sanders heeft echt geweldig werk gedaan. Dat is gewoon een held.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Die Sanders en die Brands jonguh.. die kenne maar 1 ding doen en dat is van die zes of zeuvuh ton die ze verdienen gewoon vier ton inleveren! Die zijn verantwoordelijk voor dit zooitje! Goffetomme.
Eens. Veruit de beste aankoop die Brands heeft gedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In potentie (ja daar is het woord weer) een topper in wording. En rechtsbacks en ook linksbacks zijn natuurlijk schaars. Bedoel kan Marcelo (van real) verdedigen? Nee. Kan contrao van real verdedigen? Nee. Kan D.Alves verdedigen? Nee.
Aanvallend gaat willems nog beter worden. Heeft een goeie trap en is snel.
Bedoel v.d. Wiel kan ook niet verdedigen kijk eens waar hij nu speelt (en waar hij had kunnen spelen).
Dit waren gewoon goede spelers geworden bij Utrecht, Jupiler League spelers aantrekken is een risico en dat heeft Utrecht goed gedaan. We hebben niet weinig betaald, maar net zoals Utrecht veel winst heeft gemaakt, kunnen wij hier ook weer flink geld aan verdienen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helaas niet 10x zoveel winst ben ik bangquote:Op maandag 28 januari 2013 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit waren gewoon goede spelers geworden bij Utrecht, Jupiler League spelers aantrekken is een risico en dat heeft Utrecht goed gedaan. We hebben niet weinig betaald, maar net zoals Utrecht veel winst heeft gemaakt, kunnen wij hier ook weer flink geld aan verdienen.
Maar wel net zoveel winst als Utrecht als het een beetje meezitquote:Op maandag 28 januari 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas niet 10x zoveel winst ben ik bang
Achteraf gelul.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huntelaar en Robben bijv.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Achteraf gelul.
Maak nu een lijstje van spelers waarvan je denkt dat deze binnen tien jaar voor 10x aan een andere club (incl. PSV met Brands) verkocht kunnen worden. Dat zal niet meevallen.
Al is het natuurlijk wel zo dat PSV wel meer openheid mag hebben voor lager spelende spelers. De tijd dat PSV ver boven die lagere clubs uitstak is voorbij, en dus moet je ook op dat niveau gewoon scouten. desnoods verhuur je ze later weer door. Chadli speelde bij EVV, bij een club die zeker niet onafhankelijk van PSV is. Huntelaar speelde notabene in de eigen jeugd, deed het zeer goed bij AGOVV maar kreeg geen kans bij PSV. Dat hele idee van dat spelers zich maar moeten bewijzen is al jaren uit de tijd. PSV kan het zich niet veroorloven om dit soort spelers de kans niet te geven. De wet van de sterksten laten gelden is geen beleid.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Achteraf gelul.
Maak nu een lijstje van spelers waarvan je denkt dat deze binnen tien jaar voor 10x aan een andere club (incl. PSV met Brands) verkocht kunnen worden. Dat zal niet meevallen.
Prima analyse - het moet anders. De tijden veranderen en het lijkt vaak alsof de grote clubs nog in de jaren 90 leven.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk wel zo dat PSV wel meer openheid mag hebben voor lager spelende spelers. De tijd dat PSV ver boven die lagere clubs uitstak is voorbij, en dus moet je ook op dat niveau gewoon scouten. desnoods verhuur je ze later weer door. Chadli speelde bij EVV, bij een club die zeker niet onafhankelijk van PSV is. Huntelaar speelde notabene in de eigen jeugd, deed het zeer goed bij AGOVV maar kreeg geen kans bij PSV. Dat hele idee van dat spelers zich maar moeten bewijzen is al jaren uit de tijd. PSV kan het zich niet veroorloven om dit soort spelers de kans niet te geven. De wet van de sterksten laten gelden is geen beleid.
Ja maar dan vind ik het nog teveel geld. Het geld wat ze verdienen aan een goede verkoop van een Strootman komt gewoon neer op het goed maken van de flut transfer van Wijnaldumquote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
Het is ook niet zo'n probleem als je veel voor een speler betaalt als hij het waard is, Strootman zal zijn investering wel opleveren, Mertens ook nog wel
10 jaar is onzin maar voor 3 jaar heb ik wel een lijst. Als ik thuis ben dan som ik het wel op.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Achteraf gelul.
Wijnaldum kan je over een paar jaar echt wel weer kwijt voor een paar miljoen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik het nog teveel geld. Het geld wat ze verdienen aan een goede verkoop van een Strootman komt gewoon neer op het goed maken van de flut transfer van Wijnaldum
Dan komen we weer uit bij Brands die namen koopt ipv een teamquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik het nog teveel geld. Het geld wat ze verdienen aan een goede verkoop van een Strootman komt gewoon neer op het goed maken van de flut transfer van Wijnaldum
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wijnaldum kan je over een paar jaar echt wel weer kwijt voor een paar miljoen hoorHij is pas 22 hè. Ik sluit zeker niet uit dat hij zich nog goed gaat ontwikkelen.
Idd. Voor een deel is het lastig om ervan los te komen, omdat bijv. je organisatie daar nog op ingesteld is. Dat is een voordeel dat Twente heeft, aangezien zij volledig geherstructureerd zijn na de gemeentehulp en pas in de jaren dat de Eredvisie vervallen was tot rond de nummer 10 van Europa gegroeid is als club. Die hele organisaties is dus ingesteld op lagere aankopen, kleinere selecties en competitie bedrijven tegen zwakkere clubs en lagere Europese ambities.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Prima analyse - het moet anders. De tijden veranderen en het lijkt vaak alsof de grote clubs nog in de jaren 90 leven.
Maximaliseren, dat ten eerste. Ten tweede is het maar de vraag of uit deze spelers winst gehaald kan worden. Iedereen doet alsof het ontzettende toppers zijn, zeker Strootman. Maar of dat waar is, is maar de vraag. Dat zien we pas als hij op een hoger niveau moet presteren. Tot nu toe vond ik geen van beiden top in lastige wedstrijden. Strootman zakt met de complete ploeg volledig door de mand en we zijn dan positief op basis van wat werklust. Dat is echter niet de norm voor het label 'top'. Mertens heeft het ook bij tijden erg lastig. Heeft zijn goede periodes, maar is wisselvallig. Verder is het sowieso niet de speler die de ploeg naar voren help op belangrijke momenten. Het aantal uitgespeelde treffers van hem, of zijn bijdrage eraan is minimaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
Het is ook niet zo'n probleem als je veel voor een speler betaalt als hij het waard is, Strootman zal zijn investering wel opleveren, Mertens ook nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |