Eens. Ik heb in dit topic ook al meermaals aangehaald het verhaal met Engelaar. Die kon twee zomers geleden na interesse vertrekken, maar Brands wilde een transfersom ontvangen waardoor de club afhaakte. Inmiddels mag hij wel transfervrij vertrekken en heeft ie 3,6 miljoen extra gekost.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn nogal grote vrienden naar het schijnt.
Maar hoe kun je nou ooit een beleid goedpraten waarbij je;
1: absurde bedragen betaald voor matige spelers
2: jeugd amper tot geen kans geeft. En dan wel huilen als een toptalent overstapt naar Ajax.... had ik ook gedaan als ik die jongen was.
3: qua transferinkomsten twee jaar tijd amper tot niets oplevert.
4: er amper serieuze interesse is voor spelers waar je een vermogen voor betaald hebt. Ook spelers die in het verleden zijn aangeschaft, maar waar je verlies op draait.
5: er verkeerde keuzes gemaakt worden -> Pieters kon in januari 2012 voor 7 miljoen weg
Etc.
Is Toivonen niet juist op momenten dat PSV kon cashen geblesseerd geweest?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook zoiets. En nu loopt hij vrij de deur uit of voor een paar kutcenten.
Hoor je nooit iemand over. Trieste is dat hoe PSV ook zijn best doet om spelers te slijten, nieman geinteresseerd is in die meuk. Ik noem een Engelaar, Nijland, Manolev, Vukovic etc.
6.1 ? Serieus ?? Ik dacht echt voor 4 ofzo. Welke malloot heeft dat dan betaald ?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar creëert wel veel kansen en (volgens mij) ook veel assist. En is ook nog international.
Voor 6,1 miljoen gekocht. Ik zie wel een engelse club ofzo hem voor een hoger bedrag kopen in de zomer.
Reker neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
6.1 ? Serieus ?? Ik dacht echt voor 4 ofzo. Welke malloot heeft dat dan betaald ?
Vergeet niet dat die contracten steeds korter worden. En dat er niet weinig betaald is voor die spelers. En dat spelers van PSV gewoon per definitie niet zoveel waard zijn. Dat is de realiteit door de staat van de Eredivisie en de matige prestaties van de clubs.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Wijnaldum misschien niet. Maar met Strootman, Toivonen, Lens en Mertens denk ik wel.
Al liggen die statistieken wel positiever wanneer je alleen zijn wedstrijden in de spits pakt.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)
Denk ik ook. Hoewel Lens misschien niet de leeftijd er meer voor heeft. Het blijft echter een meer dan degelijke spits.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Clubs kopen vaker op het labeltje 'potentie'. En in potentie zit er in Lens een hele goeie, er hoeft maar 1 club te zijn die het aandurft en het kan heel snel gaan.
Had tussentijds al eens kunnen vertrekken, maar toen deed geloof ik Brands moeilijk over een paar grijpstuivers. Vervolgens raakt hij geblesseerd en kraait er geen hond meer naar.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:
Is Toivonen niet juist op momenten dat PSV kon cashen geblesseerd geweest?
Het blijft een gok, en ik heb het idee dat dergelijke gokken bij clubs als Twente, Groningen en Heerenveen vaker goed uitpakken dan bij de traditionele top 3.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had tussentijds al eens kunnen vertrekken, maar toen deed geloof ik Brands moeilijk over een paar grijpstuivers. Vervolgens raakt hij geblesseerd en kraait er geen hond meer naar.
Van AZ..........quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, Brands heeft hem gehaald toen hij net bij PSV kwam.
http://www.transfermarkt.(...)_default_alle_a.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van AZ..........
6.1 miljoen zeg....
Bestaat er een overzicht met transferuitgaven van PSV ?
Bij Twente zijn het gewoon korte lijnen, Joop bepaalt, wel een dictatortje maar een club leiden kan hij welquote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een gok, en ik heb het idee dat dergelijke gokken bij clubs als Twente, Groningen en Heerenveen vaker goed uitpakken dan bij de traditionele top 3.
Ze hebben geen 8.5 betaald voor Mertens hoor.... En ook geen 7 voor Timmeh.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)_default_alle_a.html
Boven kan je seizoen kiezen.
13 voor Strootman en Mertens samen. Hebben ze 8,5 en 5,5 van gemaakt.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben geen 8.5 betaald voor Mertens hoor.... En ook geen 7 voor Timmeh.
Brands heeft nog een contract tot juni 2014...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)_default_alle_a.html
Boven kan je seizoen kiezen.
Normaal geven engelse clubs niet zo (heel) veel uit aan spelers "buiten" engeland. Uitzondering daar gelaten. Wel geven ze absurde bedragen uit aan spelers in hun eigen land.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Clubs kopen vaker op het labeltje 'potentie'. En in potentie zit er in Lens een hele goeie, er hoeft maar 1 club te zijn die het aandurft en het kan heel snel gaan.
Kijk maar naar Fer. Die heeft in Enschede echt nog niet die 10 miljoen waarde kunnen vastleggen, maar in potentie ziet Everton er een grote in..
Dan is dat schijnbaar wishful thinking van mij geweest......quote:Op maandag 28 januari 2013 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
13 voor Strootman en Mertens samen. Hebben ze 8,5 en 5,5 van gemaakt.
Toch wel 7 miljoen voor Matavz
Omdat bij die kleinere clubs veel minder druk ligt, een flop valt er ook minder op. En Twente is de laatste jaren ook wel aardig bezig met Akram, Javadov, Parker en nog meer van die exoten.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een gok, en ik heb het idee dat dergelijke gokken bij clubs als Twente, Groningen en Heerenveen vaker goed uitpakken dan bij de traditionele top 3.
Maar Engelaar deed zelf toch (juist) ook moeilijk over salaris en de club waardoor het ook niet doorging? Dit had volgens mij meer te maken met Engelaar dan met Brands.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Ik heb in dit topic ook al meermaals aangehaald het verhaal met Engelaar. Die kon twee zomers geleden na interesse vertrekken, maar Brands wilde een transfersom ontvangen waardoor de club afhaakte. Inmiddels mag hij wel transfervrij vertrekken en heeft ie 3,6 miljoen extra gekost.
Zulke dingen vallen inderdaad niet goed te praten. Ook de discutabele contractverlengingen van Marcelo, Manolev en dergelijke...
Brands maakt PSV na Reker nog veel verder kapot.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brands heeft nog een contract tot juni 2014...
Makes sense...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat bij die kleinere clubs veel minder druk ligt, een flop valt er ook minder op. En Twente is de laatste jaren ook wel aardig bezig met Akram, Javadov, Parker en nog meer van die exoten.
PSV zat natuurlijk in een lastig parket. Die heeft gewoon voor bijna alle aankopen gewoon te veel betaalt. De enige waar hij een mooie transfersom voor heeft betaalt is Willems.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Brands zich eindelijk eens de ballen uit de broek schamen ?
Ben eens benieuwd wanneer hij eindelijk eens gaat toegeven dat zijn beleid ronduit kut is. Waarschijnlijk uhm nooit.
17-jarige linksback van Sparta voor 8 ton zou ik normaal gezien ook gewoon te veel vinden hoor. Bertje zag er echter een international in en nu is hij het dubbele waard.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
PSV zat natuurlijk in een lastig parket. Die heeft gewoon voor bijna alle aankopen gewoon te veel betaalt. De enige waar hij een mooie transfersom voor heeft betaalt is Willems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |