SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef SiebeJ het volgende:
Zo te zien word ik bijna elke wedstrijd gewisseld met gemiddeld 55 min/wedstrijd. Heb je een screentje met de match ratings voor mij?
Ik ben er net en ik wil alweer wegquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef Sejt het volgende:
Fokke maakt zijn debuut voor FK Austria Wien.
[ afbeelding ]
SpoortNiequote:Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Spoortie het volgende:
Neeeeee Spoortie, niet naar Ajax gaan! Gewoon naar een clubje in de sub-top en daar nog twee jaar als basisspeler rondlopen en dan zien we wel verder
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Sejt het volgende:
Zo, 1 februari 2016 en er is 1 binnenlandse transfer te melden!! Shall we?
Doe het.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Sejt het volgende:
Zo, 1 februari 2016 en er is 1 binnenlandse transfer te melden!! Shall we?
Godver wat een looser is het ook, pussyquote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef Sejt het volgende:
Dion tevreden met huidige basisplaats en tekent bij.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Sejt het volgende:
Thad langer bij Houston Dynamo!
[ afbeelding ]
Haha had niks anders verwachtquote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dat wordt niet echt een succes zo, Thadje.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef Sejt het volgende:
Zo, en nu in rap tempo richting finale seizoen 2015/2016
Valenciaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef Sejt het volgende:
Spoortie heeft er wel oren naar.
[ afbeelding ]
Als hij daar al geen minuten kan maken kan hij het beste gaan cheerleaden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dit vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Fuszy het volgende:
verkeerde quote, maar goed.
@Sejt
Klinkt goed. Hoe doe jij dat eigenlijk? Heb je alle nieuwsberichten uitgezet en alleen maar van de FOK!kers aangezet?
Eeuwige held the Thad.quote:
Yep, alle subscriptions uit, behalve van je shortlist. Dan alle Fok! spelers toevoegen aan je shortlist en dan stroomt het binnenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Fuszy het volgende:
verkeerde quote, maar goed.
@Sejt
Klinkt goed. Hoe doe jij dat eigenlijk? Heb je alle nieuwsberichten uitgezet en alleen maar van de FOK!kers aangezet?
Anders lijkt het me ook echt niet bij te houden..quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, alle subscriptions uit, behalve van je shortlist. Dan alle Fok! spelers toevoegen aan je shortlist en dan stroomt het binnenPer ingame week gemiddeld zo'n 6-7 berichten.
Werkt uitermate goed en relatief weinig werk.
Als je 'm koopt welquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zit dat met de FM editor eignelijk? zit dat standaard bij jee game?
In het kort genoteerd, zodat ik het niet vergeet. Het is in principe geen geheim, omdat we het grootste deel al bepraat hebben in dit topicquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef SiebeJ het volgende:
Kan je al verklappen wat de nieuwe features worden voor een nieuwe ronde? Dan kunnen we rustig aan alvast met een nieuwe speler beginnen
Nice, zo kan meneer Mourinho me al zien in vorm.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Sejt het volgende:
Meer transfernieuws!! Spoortie aan einde van seizoen naar subtopper in Spanje!
[ afbeelding ]
Ik doe dat stiekem al (uitkijken naar de volgende) omdat Garrus gewoon karig isquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Maar Sejt, we kunnen beter invullen wanneer we met deze gaan stoppen.. Anders kijkt iedereen uit naar de nieuwe game terwijl deze voorlopig nog niet voorbij is
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem al (uitkijken naar de volgende) omdat Garrus gewoon karig is![]()
Even een kleine reactiequote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
In het kort genoteerd, zodat ik het niet vergeet. Het is in principe geen geheim, omdat we het grootste deel al bepraat hebben in dit topic
Ulfiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil pas stoppen als Ulfie met pensioen is
De meeste spelers zijn dan met hun huidige niveau al gestopt met voetballenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Spoortie het volgende:
2020 maar? Dus vlak voordat onze spelers in hun topjaren zitten stoppen we ermee? Lekker..
Op zich ben ik het wel met je eens, aan de andere kant kan je dan zonder vertraging van de ene game in de andere game overstappen. Anders zal er zeker 4-5 dagen overheen gaan zonder spelquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Maar Sejt, we kunnen beter invullen wanneer we met deze gaan stoppen.. Anders kijkt iedereen uit naar de nieuwe game terwijl deze voorlopig nog niet voorbij is
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Djurres het volgende:
Zo, op het moment druk met Sejt opzoek naar een windows VPS.
Waarom? Zodat we bijvoorbeeld een game met 2 personen kunnen runnen, of met 4, en zodat de spelleider ook gewisselt kan worden zodat Sejt ook mee kan spelen!
Al met al kost dit al gouw 20/25 per maand, en dus zijn we even aan het kijken hoe of t wat.
Misschien gaat het door, misschien niet.
We'll see!
Ik moet dit nog meer testen, maar we willen sowieso meer doen met persoonlijkheid van de spelers.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Even een kleine reactie
Persoonlijkheid: 2 of 3 eigenschappen waarde van 20
Ik vraag me af of dit reëel is als je ook naar andere spelers in het spel zelf kijkt.
Omdat -9 of -10 een range aangeeft waar FM een waarde kiest in die range zodra het spel gestart wordt. Dus zelfs met deze range krijg je een vaste waarde aan het begin van het spel, je kent 'm alleen niet. Dus jij kan nu 130 hebben, terwijl ik 160 heb.quote:Vaste PA: Tussen de 180 en 190?
Waarom niet een PA van -9 of -10, dan heb je toch nog kans op een topspeler, maar niet allemaal hetzelfde. Spelers met een hoge PA worden in 12 vrij snel 'opgekocht'. Weet niet of dat in 13 nog steeds hetzelfde is.
Nee, niet op 1. FM zal dan je CA bepalen aan de hand van je leeftijd, club, faciliteiten en PA. Het is eerlijker, omdat dan de 17-jarigen "gelijk" zijn aan de 21-jarigen. FM kan de CA beter bepalen dan ik.quote:CA: Waarde op 0?
Krijg je dan niet dat je een aantal attributes op 1 start?
Ik weet niet over welke jij het hebt, misschien degene die onder persoonlijkheid vallen, zoals "professionalism" of "controversy". Meer dan genoemde kan ik niet vinden in de Editor in ieder gevalquote:Attributes: 45 punten per categorie ipv 40, ook Fysiek
Heb je er ook over nagedacht om naast Technical, Physical en Mental ook de keuze te laten maken bij Hidden Attributes en Mental Traits. Daarmee kan je je speler nog meer tweaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
Het kan dat dit in oudere versies anders is. Een aantal attributes die ik bedoel zitten in de Editor tussen de drie categorieën zoals het nu ingedeeld is.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Sejt het volgende:
Ik weet niet over welke jij het hebt, misschien degene die onder persoonlijkheid vallen, zoals "professionalism" of "controversy". Meer dan genoemde kan ik niet vinden in de Editor in ieder geval
Laatste bericht was jouw speler voor de winterstop er al 12 in had liggen bij NAC volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef kvbeurden het volgende:
Ik ben ook weer online! Ik heb behoorlijk wat gemist denk ikNog iets met mijn speler gebeurd?
12!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Laatste bericht was jouw speler voor de winterstop er al 12 in had liggen bij NAC volgens mij
Klopt, bij de winterstop had je je eigen record van 11 al verbroken volgens Sejtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
12!dat maakte ik er niet eens in een heel seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Gaat wel lekker dit seizoenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Klopt, bij de winterstop had je je eigen record van 11 al verbroken volgens Sejt
Mooi, Fulham is een prima tussenstap richting de absolute top.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Óscar Da Costa Bernardi hogerop in Engeland!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb de vijf categorieën even omcirkeld. Als je daar de punten in zou kunnen verdelen, kan je er nog meer een eigen speler van maken. Mental Traits zat er nu bijv. niet bij.Dit gaat zeer waarschijnlijk de volgende game wel gebeuren. Daarbij zijn we nu ook bezig met een eventuele VPS zodat we met meerdere mensen 1 spel kunnen leiden, zodat niet alles op 1 persoon komt te liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij is sponsoring + donaties welkom! Als het mee zit kunnen we de aankomende maand een VPS aanschaffen, zodat we de eerstvolgende maand iig ready zijn om te spelen op een VPS!Tadumtiedum.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb de vijf categorieën even omcirkeld. Als je daar de punten in zou kunnen verdelen, kan je er nog meer een eigen speler van maken. Mental Traits zat er nu bijv. niet bij.Yep, dat zijn de persoonlijkheden waarover ik het hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die staan in de huidige game allemaal standaard.
I love my mispoken words.
Speelde hij een beetje goed?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Sejt het volgende:
Óscar maakt meteen zijn debuut.
[ afbeelding ]
En categorie 4 in je screenie staan nu al tussen de normale techniek, mentale en fysieke waardes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, dat zijn de persoonlijkheden waarover ik het haddie staan in de huidige game allemaal standaard.
Ik meteen kijken of 'ie de winnende maaktequote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Sejt het volgende:
Garrus maakt zijn idool status waar!
[ afbeelding ]
Klopt. Maar misschien is het mooi om die apart te waarderen. Het is maar een ideequote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
En categorie 4 in je screenie staan nu al tussen de normale techniek, mentale en fysieke waardes.
Dan is een 6,4 nog hartstikke netjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
6,40, maar Fulham verloor met 1-4, dus dan wordt het moeilijk
In eerste instantie ga ik hem zelf draaien, maar ook mijn computer staat niet altijd 24/7 aan zeg maar..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef SiebeJ het volgende:
Is er niet iemand die een server thuis wilt draaien?
Dat is een virtuele server, die ergens online staat, zodat iedereen er naartoe kan connecten!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef leoon. het volgende:
Wat is een VPS!
Wat houdt een virutele prive server in? Kost duur?
Zal het zeker meenemenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar misschien is het mooi om die apart te waarderen. Het is maar een idee
Dat is mooi.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
Grootmoed op weg naar zijn eerste award?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Introvert het volgende:
Leuke transfers toch wel hier en daar, Oscar naar Fulham en Spoortie naar Getafe. Hoe staat het inmiddels met de Amsterdammer in Rotterdamse dienst?
Neem je tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Sejt het volgende:
Requests lopen een beetje achter, excuus. Zal jullie zo beantwoorden
NEC staat 12e in de Eredivisie, na 30 wedstrijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik een beetje indrukwekkend bij NEC of is het weer niveau bal op 't dak?
Zou graag naar een ander team willen verhuizen
Wedstrijden sinds de winterstop:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe doe ik het de afgelopen wedstrijden?
matig zegquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wedstrijden sinds de winterstop:
[ afbeelding ]
Je speelt als volgt sinds je blessure in januari:quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Introvert het volgende:
Leuke transfers toch wel hier en daar, Oscar naar Fulham en Spoortie naar Getafe. Hoe staat het inmiddels met de Amsterdammer in Rotterdamse dienst?
Welke datum zit je nu?quote:
11e met nog 6 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Düsseldorf het doet in de Bundesliga
Volledige updates e.d. kun je in je topic http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=30 terugvinden. Verder zitten we bijna aan het einde van het seizoen 2015/2016, met volledige updates als gevolgquote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben er ook weer, Michael nog steeds bij Feyenoord of zit er wat progressie in zijn carrière ?
Ben aan t teruglezen btw
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik ook zo'n overview van Garrus?
quote:
Wie is dit?quote:
Jup, dat is het toekomstige spelleider account voor de volgende spellen die gespeeld gaan worden!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Djurres het volgende:
[..]
Jup, dat is het toekomstige spelleider account voor de volgende spellen die gespeeld gaan worden!
Je hebt sinds de winterstop best veel gespeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef leoon. het volgende:
Heb je nog nieuws over mijn speler Sejt? Laatste wedstrijden bijvoorbeeld?
Ik wil graag aanhaken, leuk topic om een beetje mee te kijken. Maar tijd voor een nieuw begin zodat ik mee kan doenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt inderdaad of er al flink wat mensen zijn afgehaakt.. Het is een stuk rustiger in het topic dan de afgelopen dagen
Yes, niet tegen PSV gescoord hahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt sinds de winterstop best veel gespeeld
[ afbeelding ]
Prevc voert geen fuck uitquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt inderdaad of er al flink wat mensen zijn afgehaakt.. Het is een stuk rustiger in het topic dan de afgelopen dagen
Ook daarom wil ik niet te lang wachten met een nieuwe ronde. Niet dat ik deze afkap morgen, maar wil zeker het enthousiasme weer opzwepen door nieuws over nieuwe kansenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ik reageer best vaak, maar ik kan niet elke 3 wedstrijden om stats vragen. Het is een op zich zelfstaande reeks. Er worden alleen extra dingen gepost wanneer men daar ook zelf om vraagt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Vind ik ook niet zo gek als je wordt verhuurd aan de plaatselijke FC. Als je begrijpt wat ik bedoel. Toen ik niet meer speelde bij Frankfurt zag ik het ook echt niet meer zitten. Nu bij Utrecht heel benieuwd wat er gaat komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk ook wel dat het een stuk leuker is voor de volgers wanneer de potentie hoger is..quote:
dit dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het een stuk leuker is voor de volgers wanneer de potentie hoger is..
Niet dat we allemaal Messi's moeten zijn maar het is een stuk leuker om te volgen of je topscorer wordt en wie van de Fok!kers de grootste concurent is in plaats van volgen of je na 4 jaar al een basisplaats hebt afgedwongen bij Willem II
ik word inderdaad geen topscoorder zoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Djurres het volgende:
Wedden dat Kevin geen topscoorder word!? Dat word ik!
Ik speel lekker in Oostenrijk!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef SiebeJ het volgende:
Spelen jullie nog steeds in de Jupiler League?
bij mij komt het door het weekend, dan ben ik druk met dingen doen die ik leuk vindquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Playoffs lopen nu nog, je staat gedeeld 1e met 18 stuks.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Djurres het volgende:
Wedden dat Kevin geen topscoorder word!? Dat word ik!
Zoveel:quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Spoortie het volgende:
Hoeveel heeft Spoortie er tot nu toe inliggen?
Weinig punten gehaaldquote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Sejt het volgende:
PSV kampioen Eredivisie 2015/2016:
[ afbeelding ]
Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Sejt het volgende:
PSV kampioen Eredivisie 2015/2016:
[ afbeelding ]
Bijna elke wedstrijd nuquote:Op zondag 27 januari 2013 22:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Bateman nog wedstrijden kunnen spelen?
Kan je daar ook een topic aanmaken voor Ligue1?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Sejt het volgende:
Alle leagues worden binnenkort geupdate op http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Ik laat eerst de playoffs doorlopen.
Zal ik zeker aanmaken!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Kan je daar ook een topic aanmaken voor Ligue1?
Heb hem gewoon via steam gekocht laatst. Was die 25 euro. Geen idee hoe het nu isquote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Introvert het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van de losse cd key van Football Manager, zonder dus het fysieke product te kopen?
Zeker, gewoon een key kopen en dan downloaden via Steam. Probleemloos.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Introvert het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van de losse cd key van Football Manager, zonder dus het fysieke product te kopen?
Hoe download je de software zelf dan via Steam, ik krijg alleen de optie om het spel te kopen voor 50 euro.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een key kopen en dan downloaden via Steam. Probleemloos.
bovenin op games drukken en dan product activeren?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef Introvert het volgende:
[..]
Hoe download je de software zelf dan via Steam, ik krijg alleen de optie om het spel te kopen voor 50 euro.
Netjes hoor!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Sejt het volgende:
Drazic wordt 2e in Young Player of the Year in Portugal.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bovenin op games drukken en dan product activeren?
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem gewoon via steam gekocht laatst. Was die 25 euro. Geen idee hoe het nu is
Waarom hebben wij geen gezichtquote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Sejt het volgende:
Drazic wordt 2e in Young Player of the Year in Portugal.
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat een tijdelijke aanbieding dan, Steam geeft nu 49,99 als prijs aan, helaas.quote:
Van Gaal ziet het ook in me zitten!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Sejt het volgende:
Spoortie in voorselectie Oranje!!
[ afbeelding ]
Rydell Poeponquote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Sejt het volgende:
Spoortie in voorselectie Oranje!!
[ afbeelding ]
Wel Spoortie van de Fokquote:
quote:
Marcellis rechtsback, v. Rhijn in het centrum en Heitinga buiten de wedstrijdselectie latenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef SiebeJ het volgende:
De basisopstelling is trouwens ook om te janken
Rutten bondscoachquote:
Dat verklaart een hoopquote:
Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef Introvert het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een tijdelijke aanbieding dan, Steam geeft nu 49,99 als prijs aan, helaas.
Rutten klaagt altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Spoortie het volgende:
Maar hé, als Spoortie opeens een hattrick scoort zal niemand klagen.
quote:
Ik zit net met een zak chips achter de laptop en toen viel m'n oog op je avatarquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zit net met een zak chips achter de laptop en toen viel m'n oog op je avatar![]()
Ik moest lachenToekomst, dik worden dit dat alles
http://www.zavvi.com/game(...)e&switchcurrency=EURquote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Introvert het volgende:
Puush foutje. Aangepastquote:Op zondag 27 januari 2013 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
Wat doet dit berichtje in het Austrian Premier Division topic
[ afbeelding ]
Die bij Zavvi is 2 euro goedkoper hèquote:Op zondag 27 januari 2013 23:37 schreef Introvert het volgende:
Sta op het punt hem via onderstaande site te kopen. Weet iemand of zo een key regio gebonden kan zijn, las hier en daar wat vaags maar kon geen concrete informatie vinden.
http://www.gamekeystore.net/store/football-manager-2013
Maar wel Ronnie Stamquote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Sejt het volgende:
Helaas Spoortie, Fred heeft je niet meegenomen in Oranje voor het EK 2016.
[ afbeelding ]
Klopt, als Petr niet bijtekent.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon geen een wedstrijd gespeeld dit seizoenmijn contract loopt in 2017 af toch?
Ja, maar via Zavvi duurt het minstens een week voor ik hem kan spelen. Via deze weg kan ik hem morgen al spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Die bij Zavvi is 2 euro goedkoper hè
Ajax nog steeds.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef icebliss het volgende:
Babel in de basis? Waar speelt die dan?
Ik vind een cd'tje toch wat fijner dan alleen een keyquote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef Introvert het volgende:
J
[..]
Ja, maar via Zavvi duurt het minstens een week voor ik hem kan spelen. Via deze weg kan ik hem morgen al spelen.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=17&pid=568#pid568quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
31 wedstrijden dit seizoen voor Willem II![]()
Heb je nog een screentje met mijn attributes Sejt?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef SiebeJ het volgende:
@Dudeweiser Je maakt wel veel wedstrijdminuten hè.
7 wedstrijden in 5 seizoenen is best een mooi gemiddelde te noemen..
Ik lees alles mee maar meer uit interesse voor het hele project dan mijn eigen speler. Die ligt al drie jaar te rotten in de reserves van NEC, en de enige nieuwtjes die hij krijgt zijn blessures.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
ik maak mijn minuten bij de reservesquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef SiebeJ het volgende:
@Dudeweiser Je maakt wel veel wedstrijdminuten hè.
7 wedstrijden in 5 seizoenen is best een mooi gemiddelde te noemen..
Nantes gekozen vanwege het trainingscomplex?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Thas het volgende:
Dat Nantes bakt er wel verdomde weinig van zeg![]()
Wel weer 37 van de 38 wedstrijden gespeeld, maar als je er niet instaat bij de nummer 16 van de Ligue 2 zou het wel erg tragisch zijn. Hoewel het natuurlijk nog altijd beter niveau is dan de Jupiler League.
Ben ik nou nr twee qua goals? Ik 17 goals en kevin 21 of zie ik iets niet goed?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist voor 2015/2016 is te vinden op http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=567#pid567
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak mijn minuten bij de reservesik zie het al helemaal voor me, zo'n oude lange slungel die op maandagavond tussen jonkies staat te voetballen, voor tien mensen
Kans op speelminuten, niveau en trainingscomplex ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nantes gekozen vanwege het trainingscomplex?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 2 en dan heb ik 100 wedstrijden voor GAE gespeeld
Valt mee, 28 wedstrijden per seizoen gemiddeld, speelde in seizoen al vrij vaak. Komt nog wel een keer een transfer denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef SiebeJ het volgende:
Lijkt of het niveau van die ploeg net iets te hoog ligt voor een jonge speler om snel in de basis te komen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak mijn minuten bij de reservesik zie het al helemaal voor me, zo'n oude lange slungel die op maandagavond tussen jonkies staat te voetballen, voor tien mensen
Mogen we jou anders Bogarde noemen?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Met halflang haar, een snor en zo'n oud voetbalbroekje wat veel te kort is
Hm tsja ach. Aan de ene kant wel, maar als je aan de andere kant kijkt waar de anderen spelen: Sparta, Cardiff, Saint-Etienne, Heracles, WBA (daar begonnen), Houston, Fulham, NEC, Vitesse, RKC, Leeds (daar begonnen), Braga, Bolton, Austria Wien, Utrecht.. Ik vind dat de Ligue 2 daar ook wel in past. Ik bedoel, of je nou bij NEC, Austria Wien of Nantes speeltquote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef SiebeJ het volgende:
Dat valt nog wel mee dan. Maar wel al 5 seizoenen in Ligue 2, je zou toch denken dat je dan wel gewild bent als je ook naar de anderen kijkt.
Hoeft niet bang te zijn dat hij van de steiger valt, heeft hij namelijk geen nodigquote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Als een voetbalcarrière niks wordt, kan Prevc altijd nog in de bouw gaan werken
Als het dan maar niet te hard waait..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeft niet bang te zijn dat hij van de steiger valt, heeft hij namelijk geen nodig
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Met halflang haar, een snor en zo'n oud voetbalbroekje wat veel te kort is
Edit: Sejt ligt al een tijdje op één oor, ik ben ook pittenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Introvert het volgende:
Uiteindelijk besloten bij de website hieronder fm te kopen, er staat overal "Snelle levertijd, binnen enkele seconden opgestuurd", maar nog niet eens een bevestigingsmail van de order oid ontvangen. Hoe ging dat bij jou Sejt?
http://www.gamecardmarkt.nl/
Denk niet dat ze werken om tien voor 1 's nachtsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Introvert het volgende:
Uiteindelijk besloten bij de website hieronder fm te kopen, er staat overal "Snelle levertijd, binnen enkele seconden opgestuurd", maar nog niet eens een bevestigingsmail van de order oid ontvangen. Hoe ging dat bij jou Sejt?
http://www.gamecardmarkt.nl/
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes 24/7 worden opgestuurd. Concurrentievoordeel waarmee ze klanten proberen te lokken, dus valse informatie.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze werken om tien voor 1 's nachts
Idd. Sejt ligt al op 1 oorquote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef Introvert het volgende:
[..]
Edit: Sejt ligt al een tijdje op één oor, ik ben ook pitten
Edit: Geen edit maar een quote, ciao
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef The_Groove het volgende:
Gedegradeerd met Brighton
12 wedstrijden (minimaal) op rij niet scoren
5 doelpunten in 9 basisplaatsen en 34 invalbeurten
Abysmal Morale
Ik nomineer mezelf als meest kansloze 'Fok' newgen
Dan zou dat inderdaad via het systeem moeten lopen. Heb ik geen weet van. Maar dan marcheert het idd nietquote:Op maandag 28 januari 2013 00:56 schreef Introvert het volgende:
[..]
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes 24/7 worden opgestuurd. Concurrentievoordeel waarmee ze klanten proberen te lokken, dus valse informatie.
Heb je al een kutzondag door die dekselse Theo. verneukt FM me ook nog even.quote:
Joh ik heb oogaids gekregen in De Kuip.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb je al een kutzondag door die dekselse Theo. verneukt FM me ook nog even.
Het leven is niet makkelijk in de Eredivisiequote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh ik heb oogaids gekregen in De Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |