Maar wel Ronnie Stamquote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Sejt het volgende:
Helaas Spoortie, Fred heeft je niet meegenomen in Oranje voor het EK 2016.
[ afbeelding ]
Klopt, als Petr niet bijtekent.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon geen een wedstrijd gespeeld dit seizoenmijn contract loopt in 2017 af toch?
Ja, maar via Zavvi duurt het minstens een week voor ik hem kan spelen. Via deze weg kan ik hem morgen al spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Die bij Zavvi is 2 euro goedkoper hè
Ajax nog steeds.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef icebliss het volgende:
Babel in de basis? Waar speelt die dan?
Ik vind een cd'tje toch wat fijner dan alleen een keyquote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef Introvert het volgende:
J
[..]
Ja, maar via Zavvi duurt het minstens een week voor ik hem kan spelen. Via deze weg kan ik hem morgen al spelen.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=17&pid=568#pid568quote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
31 wedstrijden dit seizoen voor Willem II![]()
Heb je nog een screentje met mijn attributes Sejt?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef SiebeJ het volgende:
@Dudeweiser Je maakt wel veel wedstrijdminuten hè.
7 wedstrijden in 5 seizoenen is best een mooi gemiddelde te noemen..
Ik lees alles mee maar meer uit interesse voor het hele project dan mijn eigen speler. Die ligt al drie jaar te rotten in de reserves van NEC, en de enige nieuwtjes die hij krijgt zijn blessures.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt inderdaad of er al flink wat mensen zijn afgehaakt.. Het is een stuk rustiger in het topic dan de afgelopen dagen
ik maak mijn minuten bij de reservesquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef SiebeJ het volgende:
@Dudeweiser Je maakt wel veel wedstrijdminuten hè.
7 wedstrijden in 5 seizoenen is best een mooi gemiddelde te noemen..
Nantes gekozen vanwege het trainingscomplex?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Thas het volgende:
Dat Nantes bakt er wel verdomde weinig van zeg![]()
Wel weer 37 van de 38 wedstrijden gespeeld, maar als je er niet instaat bij de nummer 16 van de Ligue 2 zou het wel erg tragisch zijn. Hoewel het natuurlijk nog altijd beter niveau is dan de Jupiler League.
Ben ik nou nr twee qua goals? Ik 17 goals en kevin 21 of zie ik iets niet goed?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist voor 2015/2016 is te vinden op http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=567#pid567
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak mijn minuten bij de reservesik zie het al helemaal voor me, zo'n oude lange slungel die op maandagavond tussen jonkies staat te voetballen, voor tien mensen
Kans op speelminuten, niveau en trainingscomplex ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nantes gekozen vanwege het trainingscomplex?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 2 en dan heb ik 100 wedstrijden voor GAE gespeeld
Valt mee, 28 wedstrijden per seizoen gemiddeld, speelde in seizoen al vrij vaak. Komt nog wel een keer een transfer denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef SiebeJ het volgende:
Lijkt of het niveau van die ploeg net iets te hoog ligt voor een jonge speler om snel in de basis te komen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak mijn minuten bij de reservesik zie het al helemaal voor me, zo'n oude lange slungel die op maandagavond tussen jonkies staat te voetballen, voor tien mensen
Mogen we jou anders Bogarde noemen?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Met halflang haar, een snor en zo'n oud voetbalbroekje wat veel te kort is
Hm tsja ach. Aan de ene kant wel, maar als je aan de andere kant kijkt waar de anderen spelen: Sparta, Cardiff, Saint-Etienne, Heracles, WBA (daar begonnen), Houston, Fulham, NEC, Vitesse, RKC, Leeds (daar begonnen), Braga, Bolton, Austria Wien, Utrecht.. Ik vind dat de Ligue 2 daar ook wel in past. Ik bedoel, of je nou bij NEC, Austria Wien of Nantes speeltquote:Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef SiebeJ het volgende:
Dat valt nog wel mee dan. Maar wel al 5 seizoenen in Ligue 2, je zou toch denken dat je dan wel gewild bent als je ook naar de anderen kijkt.
Hoeft niet bang te zijn dat hij van de steiger valt, heeft hij namelijk geen nodigquote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Als een voetbalcarrière niks wordt, kan Prevc altijd nog in de bouw gaan werken
Als het dan maar niet te hard waait..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeft niet bang te zijn dat hij van de steiger valt, heeft hij namelijk geen nodig
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Met halflang haar, een snor en zo'n oud voetbalbroekje wat veel te kort is
Edit: Sejt ligt al een tijdje op één oor, ik ben ook pittenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Introvert het volgende:
Uiteindelijk besloten bij de website hieronder fm te kopen, er staat overal "Snelle levertijd, binnen enkele seconden opgestuurd", maar nog niet eens een bevestigingsmail van de order oid ontvangen. Hoe ging dat bij jou Sejt?
http://www.gamecardmarkt.nl/
Denk niet dat ze werken om tien voor 1 's nachtsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Introvert het volgende:
Uiteindelijk besloten bij de website hieronder fm te kopen, er staat overal "Snelle levertijd, binnen enkele seconden opgestuurd", maar nog niet eens een bevestigingsmail van de order oid ontvangen. Hoe ging dat bij jou Sejt?
http://www.gamecardmarkt.nl/
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes 24/7 worden opgestuurd. Concurrentievoordeel waarmee ze klanten proberen te lokken, dus valse informatie.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze werken om tien voor 1 's nachts
Idd. Sejt ligt al op 1 oorquote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef Introvert het volgende:
[..]
Edit: Sejt ligt al een tijdje op één oor, ik ben ook pitten
Edit: Geen edit maar een quote, ciao
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef The_Groove het volgende:
Gedegradeerd met Brighton
12 wedstrijden (minimaal) op rij niet scoren
5 doelpunten in 9 basisplaatsen en 34 invalbeurten
Abysmal Morale
Ik nomineer mezelf als meest kansloze 'Fok' newgen
Dan zou dat inderdaad via het systeem moeten lopen. Heb ik geen weet van. Maar dan marcheert het idd nietquote:Op maandag 28 januari 2013 00:56 schreef Introvert het volgende:
[..]
Er wordt expliciet aangegeven op de site dat de codes 24/7 worden opgestuurd. Concurrentievoordeel waarmee ze klanten proberen te lokken, dus valse informatie.
Heb je al een kutzondag door die dekselse Theo. verneukt FM me ook nog even.quote:
Joh ik heb oogaids gekregen in De Kuip.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb je al een kutzondag door die dekselse Theo. verneukt FM me ook nog even.
Het leven is niet makkelijk in de Eredivisiequote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh ik heb oogaids gekregen in De Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |