Je hebt sinds de winterstop best veel gespeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef leoon. het volgende:
Heb je nog nieuws over mijn speler Sejt? Laatste wedstrijden bijvoorbeeld?
Ik wil graag aanhaken, leuk topic om een beetje mee te kijken. Maar tijd voor een nieuw begin zodat ik mee kan doenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt inderdaad of er al flink wat mensen zijn afgehaakt.. Het is een stuk rustiger in het topic dan de afgelopen dagen
Yes, niet tegen PSV gescoord hahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt sinds de winterstop best veel gespeeld
[ afbeelding ]
Prevc voert geen fuck uitquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt inderdaad of er al flink wat mensen zijn afgehaakt.. Het is een stuk rustiger in het topic dan de afgelopen dagen
Ook daarom wil ik niet te lang wachten met een nieuwe ronde. Niet dat ik deze afkap morgen, maar wil zeker het enthousiasme weer opzwepen door nieuws over nieuwe kansenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ik reageer best vaak, maar ik kan niet elke 3 wedstrijden om stats vragen. Het is een op zich zelfstaande reeks. Er worden alleen extra dingen gepost wanneer men daar ook zelf om vraagt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Vind ik ook niet zo gek als je wordt verhuurd aan de plaatselijke FC. Als je begrijpt wat ik bedoel. Toen ik niet meer speelde bij Frankfurt zag ik het ook echt niet meer zitten. Nu bij Utrecht heel benieuwd wat er gaat komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk ook wel dat het een stuk leuker is voor de volgers wanneer de potentie hoger is..quote:
dit dusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het een stuk leuker is voor de volgers wanneer de potentie hoger is..
Niet dat we allemaal Messi's moeten zijn maar het is een stuk leuker om te volgen of je topscorer wordt en wie van de Fok!kers de grootste concurent is in plaats van volgen of je na 4 jaar al een basisplaats hebt afgedwongen bij Willem II
ik word inderdaad geen topscoorder zoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Djurres het volgende:
Wedden dat Kevin geen topscoorder word!? Dat word ik!
Ik speel lekker in Oostenrijk!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef SiebeJ het volgende:
Spelen jullie nog steeds in de Jupiler League?
bij mij komt het door het weekend, dan ben ik druk met dingen doen die ik leuk vindquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
Playoffs lopen nu nog, je staat gedeeld 1e met 18 stuks.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Djurres het volgende:
Wedden dat Kevin geen topscoorder word!? Dat word ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |