quote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef Sejt het volgende:
Zo, en nu in rap tempo richting finale seizoen 2015/2016
Valenciaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef Sejt het volgende:
Spoortie heeft er wel oren naar.
[ afbeelding ]
Als hij daar al geen minuten kan maken kan hij het beste gaan cheerleaden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dit vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Fuszy het volgende:
verkeerde quote, maar goed.
@Sejt
Klinkt goed. Hoe doe jij dat eigenlijk? Heb je alle nieuwsberichten uitgezet en alleen maar van de FOK!kers aangezet?
Eeuwige held the Thad.quote:
Yep, alle subscriptions uit, behalve van je shortlist. Dan alle Fok! spelers toevoegen aan je shortlist en dan stroomt het binnenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Fuszy het volgende:
verkeerde quote, maar goed.
@Sejt
Klinkt goed. Hoe doe jij dat eigenlijk? Heb je alle nieuwsberichten uitgezet en alleen maar van de FOK!kers aangezet?
Anders lijkt het me ook echt niet bij te houden..quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, alle subscriptions uit, behalve van je shortlist. Dan alle Fok! spelers toevoegen aan je shortlist en dan stroomt het binnenPer ingame week gemiddeld zo'n 6-7 berichten.
Werkt uitermate goed en relatief weinig werk.
Als je 'm koopt welquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zit dat met de FM editor eignelijk? zit dat standaard bij jee game?
In het kort genoteerd, zodat ik het niet vergeet. Het is in principe geen geheim, omdat we het grootste deel al bepraat hebben in dit topicquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef SiebeJ het volgende:
Kan je al verklappen wat de nieuwe features worden voor een nieuwe ronde? Dan kunnen we rustig aan alvast met een nieuwe speler beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |