Nice, zo kan meneer Mourinho me al zien in vorm.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Sejt het volgende:
Meer transfernieuws!! Spoortie aan einde van seizoen naar subtopper in Spanje!
[ afbeelding ]
Ik doe dat stiekem al (uitkijken naar de volgende) omdat Garrus gewoon karig isquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Maar Sejt, we kunnen beter invullen wanneer we met deze gaan stoppen.. Anders kijkt iedereen uit naar de nieuwe game terwijl deze voorlopig nog niet voorbij is
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem al (uitkijken naar de volgende) omdat Garrus gewoon karig is![]()
Even een kleine reactiequote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
In het kort genoteerd, zodat ik het niet vergeet. Het is in principe geen geheim, omdat we het grootste deel al bepraat hebben in dit topic
Ulfiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil pas stoppen als Ulfie met pensioen is
De meeste spelers zijn dan met hun huidige niveau al gestopt met voetballenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Spoortie het volgende:
2020 maar? Dus vlak voordat onze spelers in hun topjaren zitten stoppen we ermee? Lekker..
Op zich ben ik het wel met je eens, aan de andere kant kan je dan zonder vertraging van de ene game in de andere game overstappen. Anders zal er zeker 4-5 dagen overheen gaan zonder spelquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Maar Sejt, we kunnen beter invullen wanneer we met deze gaan stoppen.. Anders kijkt iedereen uit naar de nieuwe game terwijl deze voorlopig nog niet voorbij is
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Djurres het volgende:
Zo, op het moment druk met Sejt opzoek naar een windows VPS.
Waarom? Zodat we bijvoorbeeld een game met 2 personen kunnen runnen, of met 4, en zodat de spelleider ook gewisselt kan worden zodat Sejt ook mee kan spelen!
Al met al kost dit al gouw 20/25 per maand, en dus zijn we even aan het kijken hoe of t wat.
Misschien gaat het door, misschien niet.
We'll see!
Ik moet dit nog meer testen, maar we willen sowieso meer doen met persoonlijkheid van de spelers.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Even een kleine reactie
Persoonlijkheid: 2 of 3 eigenschappen waarde van 20
Ik vraag me af of dit reëel is als je ook naar andere spelers in het spel zelf kijkt.
Omdat -9 of -10 een range aangeeft waar FM een waarde kiest in die range zodra het spel gestart wordt. Dus zelfs met deze range krijg je een vaste waarde aan het begin van het spel, je kent 'm alleen niet. Dus jij kan nu 130 hebben, terwijl ik 160 heb.quote:Vaste PA: Tussen de 180 en 190?
Waarom niet een PA van -9 of -10, dan heb je toch nog kans op een topspeler, maar niet allemaal hetzelfde. Spelers met een hoge PA worden in 12 vrij snel 'opgekocht'. Weet niet of dat in 13 nog steeds hetzelfde is.
Nee, niet op 1. FM zal dan je CA bepalen aan de hand van je leeftijd, club, faciliteiten en PA. Het is eerlijker, omdat dan de 17-jarigen "gelijk" zijn aan de 21-jarigen. FM kan de CA beter bepalen dan ik.quote:CA: Waarde op 0?
Krijg je dan niet dat je een aantal attributes op 1 start?
Ik weet niet over welke jij het hebt, misschien degene die onder persoonlijkheid vallen, zoals "professionalism" of "controversy". Meer dan genoemde kan ik niet vinden in de Editor in ieder gevalquote:Attributes: 45 punten per categorie ipv 40, ook Fysiek
Heb je er ook over nagedacht om naast Technical, Physical en Mental ook de keuze te laten maken bij Hidden Attributes en Mental Traits. Daarmee kan je je speler nog meer tweaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
Het kan dat dit in oudere versies anders is. Een aantal attributes die ik bedoel zitten in de Editor tussen de drie categorieën zoals het nu ingedeeld is.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Sejt het volgende:
Ik weet niet over welke jij het hebt, misschien degene die onder persoonlijkheid vallen, zoals "professionalism" of "controversy". Meer dan genoemde kan ik niet vinden in de Editor in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |