Nice, zo kan meneer Mourinho me al zien in vorm.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Sejt het volgende:
Meer transfernieuws!! Spoortie aan einde van seizoen naar subtopper in Spanje!
[ afbeelding ]
Ik doe dat stiekem al (uitkijken naar de volgende) omdat Garrus gewoon karig isquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Maar Sejt, we kunnen beter invullen wanneer we met deze gaan stoppen.. Anders kijkt iedereen uit naar de nieuwe game terwijl deze voorlopig nog niet voorbij is
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem al (uitkijken naar de volgende) omdat Garrus gewoon karig is![]()
Even een kleine reactiequote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
In het kort genoteerd, zodat ik het niet vergeet. Het is in principe geen geheim, omdat we het grootste deel al bepraat hebben in dit topic
Ulfiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil pas stoppen als Ulfie met pensioen is
De meeste spelers zijn dan met hun huidige niveau al gestopt met voetballenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Spoortie het volgende:
2020 maar? Dus vlak voordat onze spelers in hun topjaren zitten stoppen we ermee? Lekker..
Op zich ben ik het wel met je eens, aan de andere kant kan je dan zonder vertraging van de ene game in de andere game overstappen. Anders zal er zeker 4-5 dagen overheen gaan zonder spelquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Maar Sejt, we kunnen beter invullen wanneer we met deze gaan stoppen.. Anders kijkt iedereen uit naar de nieuwe game terwijl deze voorlopig nog niet voorbij is
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Djurres het volgende:
Zo, op het moment druk met Sejt opzoek naar een windows VPS.
Waarom? Zodat we bijvoorbeeld een game met 2 personen kunnen runnen, of met 4, en zodat de spelleider ook gewisselt kan worden zodat Sejt ook mee kan spelen!
Al met al kost dit al gouw 20/25 per maand, en dus zijn we even aan het kijken hoe of t wat.
Misschien gaat het door, misschien niet.
We'll see!
Ik moet dit nog meer testen, maar we willen sowieso meer doen met persoonlijkheid van de spelers.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Even een kleine reactie
Persoonlijkheid: 2 of 3 eigenschappen waarde van 20
Ik vraag me af of dit reëel is als je ook naar andere spelers in het spel zelf kijkt.
Omdat -9 of -10 een range aangeeft waar FM een waarde kiest in die range zodra het spel gestart wordt. Dus zelfs met deze range krijg je een vaste waarde aan het begin van het spel, je kent 'm alleen niet. Dus jij kan nu 130 hebben, terwijl ik 160 heb.quote:Vaste PA: Tussen de 180 en 190?
Waarom niet een PA van -9 of -10, dan heb je toch nog kans op een topspeler, maar niet allemaal hetzelfde. Spelers met een hoge PA worden in 12 vrij snel 'opgekocht'. Weet niet of dat in 13 nog steeds hetzelfde is.
Nee, niet op 1. FM zal dan je CA bepalen aan de hand van je leeftijd, club, faciliteiten en PA. Het is eerlijker, omdat dan de 17-jarigen "gelijk" zijn aan de 21-jarigen. FM kan de CA beter bepalen dan ik.quote:CA: Waarde op 0?
Krijg je dan niet dat je een aantal attributes op 1 start?
Ik weet niet over welke jij het hebt, misschien degene die onder persoonlijkheid vallen, zoals "professionalism" of "controversy". Meer dan genoemde kan ik niet vinden in de Editor in ieder gevalquote:Attributes: 45 punten per categorie ipv 40, ook Fysiek
Heb je er ook over nagedacht om naast Technical, Physical en Mental ook de keuze te laten maken bij Hidden Attributes en Mental Traits. Daarmee kan je je speler nog meer tweaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
Het kan dat dit in oudere versies anders is. Een aantal attributes die ik bedoel zitten in de Editor tussen de drie categorieën zoals het nu ingedeeld is.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Sejt het volgende:
Ik weet niet over welke jij het hebt, misschien degene die onder persoonlijkheid vallen, zoals "professionalism" of "controversy". Meer dan genoemde kan ik niet vinden in de Editor in ieder geval
Laatste bericht was jouw speler voor de winterstop er al 12 in had liggen bij NAC volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef kvbeurden het volgende:
Ik ben ook weer online! Ik heb behoorlijk wat gemist denk ikNog iets met mijn speler gebeurd?
12!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Laatste bericht was jouw speler voor de winterstop er al 12 in had liggen bij NAC volgens mij
Klopt, bij de winterstop had je je eigen record van 11 al verbroken volgens Sejtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
12!dat maakte ik er niet eens in een heel seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Gaat wel lekker dit seizoenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Klopt, bij de winterstop had je je eigen record van 11 al verbroken volgens Sejt
Mooi, Fulham is een prima tussenstap richting de absolute top.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Óscar Da Costa Bernardi hogerop in Engeland!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb de vijf categorieën even omcirkeld. Als je daar de punten in zou kunnen verdelen, kan je er nog meer een eigen speler van maken. Mental Traits zat er nu bijv. niet bij.Dit gaat zeer waarschijnlijk de volgende game wel gebeuren. Daarbij zijn we nu ook bezig met een eventuele VPS zodat we met meerdere mensen 1 spel kunnen leiden, zodat niet alles op 1 persoon komt te liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij is sponsoring + donaties welkom! Als het mee zit kunnen we de aankomende maand een VPS aanschaffen, zodat we de eerstvolgende maand iig ready zijn om te spelen op een VPS!Tadumtiedum.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb de vijf categorieën even omcirkeld. Als je daar de punten in zou kunnen verdelen, kan je er nog meer een eigen speler van maken. Mental Traits zat er nu bijv. niet bij.Yep, dat zijn de persoonlijkheden waarover ik het hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die staan in de huidige game allemaal standaard.
I love my mispoken words.
Speelde hij een beetje goed?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Sejt het volgende:
Óscar maakt meteen zijn debuut.
[ afbeelding ]
En categorie 4 in je screenie staan nu al tussen de normale techniek, mentale en fysieke waardes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, dat zijn de persoonlijkheden waarover ik het haddie staan in de huidige game allemaal standaard.
Ik meteen kijken of 'ie de winnende maaktequote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Sejt het volgende:
Garrus maakt zijn idool status waar!
[ afbeelding ]
Klopt. Maar misschien is het mooi om die apart te waarderen. Het is maar een ideequote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
En categorie 4 in je screenie staan nu al tussen de normale techniek, mentale en fysieke waardes.
Dan is een 6,4 nog hartstikke netjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
6,40, maar Fulham verloor met 1-4, dus dan wordt het moeilijk
In eerste instantie ga ik hem zelf draaien, maar ook mijn computer staat niet altijd 24/7 aan zeg maar..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef SiebeJ het volgende:
Is er niet iemand die een server thuis wilt draaien?
Dat is een virtuele server, die ergens online staat, zodat iedereen er naartoe kan connecten!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef leoon. het volgende:
Wat is een VPS!
Wat houdt een virutele prive server in? Kost duur?
Zal het zeker meenemenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar misschien is het mooi om die apart te waarderen. Het is maar een idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |