quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook niet goed te praten nee. Je zou toch denken dat dit soort zaken eerst worden nagevraagd voordat je een speler voor 5 miljoen aantrekt.
Welk vergrijp dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk dat het hier zo luchtig wordt opgepakt, het draait hier wel om een serieus zwaar vergrijp.
Wat is er duidelijk dan? Walgelijk dat je mensen zo snel afschrijft op een gerucht. Zolang er nog niks duidelijk is is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is toch enkel een argument dat er wel een kern van waarheid inzit? Als het ook maar deels waar is lijkt het mij logisch dat hij Nederland liever ontvlucht en Munsterman er niet per se een probleem van maakt.
Walgelijk dat het hier zo luchtig wordt opgepakt, het draait hier wel om een serieus zwaar vergrijp.
Dit dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welk vergrijp dan?
Als je nog niks weet houd dan gewoon je mond
Daar heb je een punt, maar dat hij alleen al verdacht is... Ik kreeg toch wel even een koude rilling door mijn lichaam toen ik het las. Het mag dan misschien wat naief zijn, maar ik zie voetballers toch wel een beetje als mijn helden. En als ze dan op zo'n wijze mogelijk van hun troon afvallenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welk vergrijp dan?
Als je nog niks weet houd dan gewoon je mond
Eerst maar eens zien hoe of wat. Zolang nog niet eens bekend is waar hij mogelijk van zou kunnen worden verdacht hoeft hij opzich nog niet gelynched te worden (al zou het best leuk zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is toch enkel een argument dat er wel een kern van waarheid inzit? Als het ook maar deels waar is lijkt het mij logisch dat hij Nederland liever ontvlucht en Munsterman er niet per se een probleem van maakt.
Ja, waarvan danquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat hij alleen al verdacht is...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
Fer en Cabral waren ook matties van die Anthony.
Zag het vanavond weer in opsporing verzocht. Ze zijn op zoek naartwee donkere mannen, één met een lang postuur die er vandoor ging op zijn paard en iemand die een paar keer mis schoot.
Hmm na deze klap zou mij momenteel even niks meer verbazenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
Fer en Cabral waren ook matties van die Anthony.
Zag het vanavond weer in opsporing verzocht. Ze zijn op zoek naartwee donkere mannen, één met een lang postuur die er vandoor ging op zijn paard en iemand die een paar keer mis schoot.
Als ik nou op twitter zet dat je moeder 2 lichamen in de vriezer heeft liggen, praat je dan ook niet meer met haar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat hij alleen al verdacht is... Ik kreeg toch wel even een koude rilling door mijn lichaam toen ik het las. Het mag dan misschien wat naief zijn, maar ik zie voetballers toch wel een beetje als mijn helden. En als ze dan op zo'n wijze mogelijk van hun troon afvallen
Of juist welquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Momo... het volgende:
Als het echt erg zou zijn, dan zouden ze hem ook niet naar Engeland laten gaan lijkt me.
Rare vergelijking, maar uiteraard zou ik dan zo snel mogelijk contact met haar opnemen om het te verifiëren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik nou op twitter zet dat je moeder 2 lichamen in de vriezer heeft liggen, praat je dan ook niet meer met haar?
Nee maar je weet niet wat het is, wat heeft Johan exact gezegd dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar kennelijk ben ik de enige die het schokkend vind dat Fer van zoiets verschrikkelijks wordt verdacht.
Wout Brama is er nog altijd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Die Djuricic is dat niet een heel andere speler als Fer positioneel gezien? Hoe denkt men dat eigenlijk te gaan invullen bij Twente?
Wel gevaarlijk voor zo'n paard, er schijnen ook nog scherven van bierflesjes te liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
Een paard is ook wel een raar vluchtmiddel natuurlijk al zal je op de snelweg naar Twente niet opvallen.
Ja leuk die grap, blijf 'm vooral herhalen wordt ie extra grappig vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
Een paard is ook wel een raar vluchtmiddel natuurlijk al zal je op de snelweg naar Twente niet opvallen.
Sorry man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja leuk die grap, blijf 'm vooral herhalen wordt ie extra grappig van
http://fctriessen.nl/foto/seizoen-2012-2013/quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry man.
Maar nergens een fotoverslag dus?
Godverdomme man had je me niet even kunnen waarschuwen van te voren voor dat eerste stel foto's.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://fctriessen.nl/foto/seizoen-2012-2013/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLEREVBL SC influencer
Left, right, behind
Zou niet zomaar foto's posten als ik jou was. Zijn al verschillenden fokkers die daar problemen mee hebben gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://fctriessen.nl/foto/seizoen-2012-2013/
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLERE![]()
Moet je niet doen man is niet sjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLERE
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLERE![]()
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou niet zomaar foto's posten als ik jou was. Zijn al verschillenden fokkers die daar problemen mee hebben gehad.
Laat het nou net Antillianen zijn die verkrachtingen juist vaak combineren in een groep.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat dat met Fer gewoon iets is met ruzie tussen Antilliaanse jongeren. Lijkt me geen verkrachting of zware mishandeling.
@ die foto
Er is helemaal geen concrete aanklacht laat staan een veroordeling....quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat het nou net Antillianen zijn die verkrachtingen juist vaak combineren in een groep.
Naja... ik haal mijn Twitterbron er geen eens meer bij. Wellicht is deze inderdaad niet zo betrouwbaar als ik dacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er is helemaal geen concrete aanklacht laat staan een veroordeling....
Zet die tweet hier ook even neer dan mysterieus konijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... ik haal mijn Twitterbron er geen eens meer bij. Wellicht is deze inderdaad niet zo betrouwbaar als ik dacht.
Caland fuck you, m'n grolschjequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
Bedoel je dit littlerabbit?twitter:Rensel86 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 03:21:07@nickosj aanranding/Ferkrachting samen met cabral in Feyenoord tijd is wat ik heb gehoord. reageer retweet
Ehm nee. De fotograaf heeft ze gemaakt, dat betekend dat hij auteursrecht heeft over die dingen. Als iedereen zomaar zijn foto's gaat posten kan hij daar lullige zaken van maken. Is veelvuldig gebeurd met andere fokkers die dan zo'n 900 - 3000 euri's moesten dokken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat?Die dingen staan gewoon open voor iedereen te bekijken hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ehm nee. De fotograaf heeft ze gemaakt, dat betekend dat hij auteursrecht heeft over die dingen. Als iedereen zomaar zijn foto's gaat posten kan hij daar lullige zaken van maken. Is veelvuldig gebeurd met andere fokkers die dan zo'n 900 - 3000 euri's moesten dokken.
Studeer jij toevallig rechten dat je dit allemaal weet? Knap hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ehm nee. De fotograaf heeft ze gemaakt, dat betekend dat hij auteursrecht heeft over die dingen. Als iedereen zomaar zijn foto's gaat posten kan hij daar lullige zaken van maken. Is veelvuldig gebeurd met andere fokkers die dan zo'n 900 - 3000 euri's moesten dokken.
Veelvuldig zelfs. Die Riessen is een rijk man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ok dit is ook eenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelvuldig zelfs. Die Riessen is een rijk man.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelvuldig zelfs. Die Riessen is een rijk man.
Nee niet per sé rechten. Ik zeg alleen dat een aantal andere fokkers aanmaningen kregen van inkomstenderving van fotografen omdat mensen foto's zomaar kopieerden en gebruikten op dit forum of hun website.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Studeer jij toevallig rechten dat je dit allemaal weet? Knap hoor
Oh nou ik studeer wel rechtenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee niet per sé rechten. Ik zeg alleen dat een aantal andere fokkers aanmaningen kregen van inkomstenderving van fotografen omdat mensen foto's zomaar kopieerden en gebruikten op dit forum of hun website.
Heb ze al getipt, succes ermee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh nou ik studeer wel rechten![]()
Staat gewoon een watermerkje op, link naar de site, foto's konden gewoon embed worden
En op dit soort dingen staat echt geen auteursrecht hoor, paar foto'tjes van een wedstrijd komop zeg.
Maargoed als die supportersverenging mij wil aanmanen en proceskosten wil betalen, kom maar op.
Hopelijk leidt Fer zijn verkrachtings zaak genoeg af. Het zou toch zuur zijn als je 3000 euro kwijt bent om zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Staat gewoon een watermerkje op, link naar de site, foto's konden gewoon embed worden
En op dit soort dingen staat echt geen auteursrecht hoor, paar foto'tjes van een wedstrijd komop zeg.
Maargoed als die supportersverenging mij wil aanmanen en proceskosten wil betalen, kom maar op.
Tja, moet je zelf weten. Het is alleen vaker gebeurd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ziet er somber uittwitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 30-01-2013 om 00:40:17Onder deze voorwaarden krijgt #FCTwente niet financiële middelen om selectie na vertrek #Fer direct te versterken met Djuricic en Claudemir reageer retweet
De Claudemir van Vitesse/Kopenhagen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:55 schreef Ties02 het volgende:
Ja dit gaat dus om mensen die op hun eigen site (met reclameinkomsten) die foto's plaatsen.
(dat ik hier nog serieus op inga)
Ziet er somber uittwitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 30-01-2013 om 00:40:17Onder deze voorwaarden krijgt #FCTwente niet financiële middelen om selectie na vertrek #Fer direct te versterken met Djuricic en Claudemir reageer retweet
quote:
quote:'Kopenhagen bereid om Claudemir te verkopen aan Twente'
FC Twente heeft goede hoop dat het deze winter nog de beschikking krijgt over FC Kopenhagen-speler Claudemir. De Denen zijn bereid te onderhandelen met de Enschedeërs over de Braziliaanse middenvelder.
Foto
Dat meldt TC/Tubantia. Leroy Fer vertrok maandag naar Everton waardoor Twente op zoek moet naar een nieuwe middenvelder. Oud Vitesse-speler Claudemir is een belangrijke kandidaat om terug te keren naar de Eredivisie. Volgens de krant is de Deense topclub bereid om met FC Twente over een verkoop te praten. Beide clubs spreken reeds met elkaar.
Kopenhagen nam de 24-jarige Claudemir in 2010 voor één miljoen euro over van Vitesse. Na een sterk eerste seizoen is Claudemir in de voetbaljaargangen daarna zoekende naar zijn topvorm.
Met als grote verschil dat deze gepost zijn op websites die in eigen bezit zijn, waar dus sprake is van het gebruiken van andermans werk voor eigen winstbejacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, moet je zelf weten. Het is alleen vaker gebeurd.
WGR / Boete van Trouw, vanwege plaatsen artikel
WGR / Publiceren van foto's op website
WGR / Foto geplaatst op website --> Brief advocaat
WGR / Aanklacht overtreden wet auteursrecht
Prima speler. Toch haal je opnieuw een weinig technisch verfijnde speler in huis. Al kan hij dan met Rosales gaan concurreren om de verre inworpen.quote:
Niet klagen, hij heeft toch al 3 jaar op rij de meeste assists van alle rechtsbacks van Nederland.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:00 schreef Ties02 het volgende:
Als Rosales zo goed kon voorzetten als inwerpen dan stonden we stijf bovenaan
Wie moet ze gaan maken dan? Castaingos ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:00 schreef Ties02 het volgende:
Als Rosales zo goed kon voorzetten als inwerpen dan stonden we stijf bovenaan
Rosales. Dan heb je eindelijk wat aan zijn drang om diep te gaan op elke bal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie moet ze gaan maken dan? Castaingos ?
Waar blijft je held Guti eigenlijk? Die heeft dus gewoon dit seizoen nog niks laten zien he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie moet ze gaan maken dan? Castaingos ?
Zijn eigen voorzetten binnen volleyen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rosales. Dan heb je eindelijk wat aan zijn drang om diep te gaan op elke bal.
Is net terug van een blessure man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar blijft je held Guti eigenlijk? Die heeft dus gewoon dit seizoen nog niks laten zien he.
Goh wat raarquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar blijft je held Guti eigenlijk? Die heeft dus gewoon dit seizoen nog niks laten zien he.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is net terug van een blessure man.
quote:
Hij begon wel lekker helemaal in het begin.quote:
Right... Spreek je jezelf een beetje tegen, niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
[..]
[ afbeelding ]
Daarvoor ook weinig tot niks laten zien.
[..]
Hij begon wel lekker helemaal in het begin.
Ik wil net zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Right... Spreek je jezelf een beetje tegen, niet?
Een beetje ja, bedoel meer te zeggen dat hij liet zien een fraaie middenvelder te zijn maar daarna geen basisplek heeft afgedwongen. Zou ook aan Steve met zijn kutvoetbal kunnen liggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Right... Spreek je jezelf een beetje tegen, niet?
Eerder omdat ze hem gewoon rustig willen inpassen. Hij komt natuurlijk wel uit een compleet andere competitie. Ruiz stond er ook niet meteen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een beetje ja, bedoel meer te zeggen dat hij liet zien een fraaie middenvelder te zijn maar daarna geen basisplek heeft afgedwongen. Zou ook aan Steve met zijn kutvoetbal kunnen liggen.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 30-01-2013 om 08:03:32Ook met #scHeerenveen verlopen de onderhandelingen - over #Djuricic - stroef. #FCTwente zit in een lastig parket http://t.co/RKq0CtyJ reageer retweet
Hij heeft wat tijd nodig gehad om zich aan te passen maar ik ben er van overtuigd dat Guti de revelatie van de tweede seizoenshelft gaat worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat een held worden, moet alleen nog iets beter leren passen. Maar de flair spat er vanaf.![]()
De soap gaat weer verder vandaagquote:Taakstraf dreigt voor Fer
Leroy Fer hangt een werkstraf boven het hoofd. De beoogde Everton-voetballer wordt snel verwacht bij de officier van justitie in Den Haag, waar hij zich moet verantwoorden voor een wetsovertreding. Het gaat daarbij om een vergrijp van vier jaar geleden. „Mijnheer Fer moet zich inderdaad binnenkort melden”, bevestigt persofficier Nicolette Stoel Uit het feit dat Fer niet voor de rechter hoeft te verschijnen, maar bij de officier van justitie, blijkt dat het gaat om een licht vergrijp. „De officier van justitie zal een schikkingsvoorstel doen voor een boete of een taakstraf. Zwaardere straffen kunnen niet worden opgelegd. De bijeenkomst met de officier van justitie is een besloten bijeenkomst. Mede uit respect voor de privacy van de bn-er doen we geen mededelingen over de ernst van het vergrijp.”
bron:Telegraaf
Nouja, als dit waar is valt het allemaal wel mee.quote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 30-01-2013 om 11:45:37Chadli geblesseerd veld af. Wordt met wagentje terreinknecht naar binnen gebracht. Weer slecht nieuws voor #FCTwente reageer retweet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef Dos37 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 30-01-2013 om 11:45:37Chadli geblesseerd veld af. Wordt met wagentje terreinknecht naar binnen gebracht. Weer slecht nieuws voor #FCTwente reageer retweet
quote:Everton komt met ultimatum
Everton eist dat FC Twente voor 20.45 uur woensdagavond reageert op het nieuwe voorstel over de transfer van Leroy Fer.
De club uit Liverpool gaat volgens de BBC op zoek naar een andere middenvelder als Twente een aantal nieuwe voorwaarden niet accepteert.
Everton meldde maandag dat het met de Tukkers een akkoord had bereikt over overgang van Fer. De Britten hadden 10 miljoen euro over voor de international betalen.
De medische staf van de ploeg uit de Premier League kwam er dinsdag tijdens de medische keuring echter achter dat de middenvelder in het begin van het seizoen geopereerd is aan zijn knie. Everton wil zich volgens de BBC indekken tegen mogelijke chronische klachten.
Wat. Nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef Dos37 het volgende:
quote:Chadli kreeg last van zijn hamsting en kon niet verder. Hij verliet in het terreinkarretje het trainingsveld.
Yupquote:
Gyasiquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic links, Guti op 10 en Gyasi dan maar op rechts als het ernstig is?
zolang het maar geen cabral en gyasi samen wordt....quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic links, Guti op 10 en Gyasi dan maar op rechts als het ernstig is?
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:38:41Vrees bestaat voor spierscheuring in hamstring #Chadli. In dat geval zou speler #FCTwente lang aan de kant staan. Diagnose volgt na mri-scan reageer retweet
twitter:EFCsupporters twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:42:09News of the Fer deal back on? It was never off in the first place Blues. Stay tuned for more info! #EFC reageer retweet
Rob Jansen was blijkbaar nog even blijven hangen daartwitter:RMR_football twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:17:29#Fer deal is back on!!!Great news for #Everton fansCould be paraded at tonight's game v #WBA Negotiations successful #EFC reageer retweet
Als Chadli er lang af ligt en Fer daadwerkelijk weg is wordt het een zwaar restant van het seizoen.twitter:FCTwenteOnline twitterde op woensdag 30-01-2013 om 14:00:35Onderhandelingen alsnog gelukt zegt @RMR_Football. Geen idee hoe serieus deze bron is. #Fer #fctwente reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |