Zou niet zomaar foto's posten als ik jou was. Zijn al verschillenden fokkers die daar problemen mee hebben gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://fctriessen.nl/foto/seizoen-2012-2013/
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLERE![]()
Moet je niet doen man is niet sjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLERE
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODSKOLERE![]()
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou niet zomaar foto's posten als ik jou was. Zijn al verschillenden fokkers die daar problemen mee hebben gehad.
Laat het nou net Antillianen zijn die verkrachtingen juist vaak combineren in een groep.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat dat met Fer gewoon iets is met ruzie tussen Antilliaanse jongeren. Lijkt me geen verkrachting of zware mishandeling.
@ die foto
Er is helemaal geen concrete aanklacht laat staan een veroordeling....quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat het nou net Antillianen zijn die verkrachtingen juist vaak combineren in een groep.
Naja... ik haal mijn Twitterbron er geen eens meer bij. Wellicht is deze inderdaad niet zo betrouwbaar als ik dacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er is helemaal geen concrete aanklacht laat staan een veroordeling....
Zet die tweet hier ook even neer dan mysterieus konijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... ik haal mijn Twitterbron er geen eens meer bij. Wellicht is deze inderdaad niet zo betrouwbaar als ik dacht.
Caland fuck you, m'n grolschjequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
Een paard is ook wel een raar vluchtmiddel natuurlijk al zal je op de snelweg naar Twente niet opvallen.
Bedoel je dit littlerabbit?twitter:Rensel86 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 03:21:07@nickosj aanranding/Ferkrachting samen met cabral in Feyenoord tijd is wat ik heb gehoord. reageer retweet
Ehm nee. De fotograaf heeft ze gemaakt, dat betekend dat hij auteursrecht heeft over die dingen. Als iedereen zomaar zijn foto's gaat posten kan hij daar lullige zaken van maken. Is veelvuldig gebeurd met andere fokkers die dan zo'n 900 - 3000 euri's moesten dokken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat?Die dingen staan gewoon open voor iedereen te bekijken hoor
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ehm nee. De fotograaf heeft ze gemaakt, dat betekend dat hij auteursrecht heeft over die dingen. Als iedereen zomaar zijn foto's gaat posten kan hij daar lullige zaken van maken. Is veelvuldig gebeurd met andere fokkers die dan zo'n 900 - 3000 euri's moesten dokken.
Studeer jij toevallig rechten dat je dit allemaal weet? Knap hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ehm nee. De fotograaf heeft ze gemaakt, dat betekend dat hij auteursrecht heeft over die dingen. Als iedereen zomaar zijn foto's gaat posten kan hij daar lullige zaken van maken. Is veelvuldig gebeurd met andere fokkers die dan zo'n 900 - 3000 euri's moesten dokken.
Veelvuldig zelfs. Die Riessen is een rijk man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ok dit is ook eenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelvuldig zelfs. Die Riessen is een rijk man.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelvuldig zelfs. Die Riessen is een rijk man.
Nee niet per sé rechten. Ik zeg alleen dat een aantal andere fokkers aanmaningen kregen van inkomstenderving van fotografen omdat mensen foto's zomaar kopieerden en gebruikten op dit forum of hun website.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Studeer jij toevallig rechten dat je dit allemaal weet? Knap hoor
Oh nou ik studeer wel rechtenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee niet per sé rechten. Ik zeg alleen dat een aantal andere fokkers aanmaningen kregen van inkomstenderving van fotografen omdat mensen foto's zomaar kopieerden en gebruikten op dit forum of hun website.
Heb ze al getipt, succes ermee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh nou ik studeer wel rechten![]()
Staat gewoon een watermerkje op, link naar de site, foto's konden gewoon embed worden
En op dit soort dingen staat echt geen auteursrecht hoor, paar foto'tjes van een wedstrijd komop zeg.
Maargoed als die supportersverenging mij wil aanmanen en proceskosten wil betalen, kom maar op.
Hopelijk leidt Fer zijn verkrachtings zaak genoeg af. Het zou toch zuur zijn als je 3000 euro kwijt bent om zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh nou ik studeer wel rechten![]()
Staat gewoon een watermerkje op, link naar de site, foto's konden gewoon embed worden
En op dit soort dingen staat echt geen auteursrecht hoor, paar foto'tjes van een wedstrijd komop zeg.
Maargoed als die supportersverenging mij wil aanmanen en proceskosten wil betalen, kom maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |