Watte?quote:
Watte?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik heb niks te betalen dus ook niks af te trekken toch?
Dat komt omdat de voorraad dan op is.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef solo020 het volgende:
Ja echt schandalig gewoon dat er vaak een nieuwe druk uitgegeven wordt, terwijl er nagenoeg niets verandert.
Ik ga er twee kijken:quote:
Zo moeilijk is het niet. Je betaalt loonbelasting over je loon. Aan het einde van het jaar kijk je hoeveel je moet betalen in de inkomstenbelasting. Die 2 bedragen leg je naast elkaar. Was het bedrag in de LB meer, krijg je het verschil terug, is het bedrag in de IB groter, moet je bijbetalen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach laat maar.. snap er zelf ook niks van.
The Impossible ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ga er twee kijken:
- This is 40
- I give it a year
Allemaal chickflicks duswant ik heb alle spannende of bijzondere films al gezien
Dat gaat over bijdrages ivm pensioenregelingen etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:33 schreef Aurelius. het volgende:
Oh ik lul maar wat
Ik dacht 11.1.j werknemersgedeelte
Moeilijk te volgen was het in ieder geval niet...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ben ik nou gewoon dom, of was het echt lastig te volgen waar het over ging? En dan bedoel ik niet de losse verhaallijnen maar het grote geheel
Geweldige filmquote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
The Impossible ook?
Ik ga zo alleen maar nette mensen kijkon.
Oh oke, maar volgens mijn loonstrookje is er 0 euro ingehouden aan inkomstenbelasting.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Je betaalt loonbelasting over je loon. Aan het einde van het jaar kijk je hoeveel je moet betalen in de inkomstenbelasting. Die 2 bedragen leg je naast elkaar. Was het bedrag in de LB meer, krijg je het verschil terug, is het bedrag in de IB groter, moet je bijbetalen.
Is dat ook duidelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Moeilijk te volgen was het in ieder geval niet...
De loonbelastingpercentages zijn echt erg laag.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Je betaalt loonbelasting over je loon. Aan het einde van het jaar kijk je hoeveel je moet betalen in de inkomstenbelasting. Die 2 bedragen leg je naast elkaar. Was het bedrag in de LB meer, krijg je het verschil terug, is het bedrag in de IB groter, moet je bijbetalen.
op je loonstrookje wordt loonheffing ingehouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, maar volgens mijn loonstrookje is er 0 euro ingehouden aan inkomstenbelasting.
Ik heb in al mijn bestudering van de ib nog nooit een artikel gevonden dat sprak over "bijverdiengrens"quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
bij mij is er 1100 euro aan loonbelasting ingehouden en goeie 500 aan zvw.
wat nu wat nu?
Zit trouwens nog wel ruim onder de bijverdiengrens dus dit jaar maar extra veel werken
ruim 13000 euro per jaar anders moet je stufi terugbetalenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn bestudering van de ib nog nooit een artikel gevonden dat sprak over "bijverdiengrens"
Op m'n jaaropgaaf staat: ingehouden loonbelasting/premies volksverzekeringen (loonheffing) ¤0,00quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
op je loonstrookje wordt loonheffing ingehouden.
Maar dan zal je in de IB ook wel op 0 komen, aangezien je vast geen huis of vermogen hebt
Oehquote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
The Impossible ook?
Ik ga zo alleen maar nette mensen kijkon.
Ook premies sociale verzekeringen en aanspraken voor de zorgverzekering dacht ikquote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat gaat over bijdrages ivm pensioenregelingen etc.
Ja jij hebt het toch nergens over de stufi...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ruim 13000 euro per jaar anders moet je stufi terugbetalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |