SANTA'S LITTLE HELPER, YEAH BABY YEAH, IK MAAK EEN PAKKET!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die heeft hier meegelezen over het aantal kerstpakketten.
kans aanwezig of ik een uitnodiging krijg aangezien ik afgelopen jaar hele jaar contract heb gehad en vorig jaar ook veel terug heb gekregen via aangifte.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je nou met deze zin bedoelt.
Dat noemen wij een geography joke. You had to be there.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
SANTA'S LITTLE HELPER, YEAH BABY YEAH, IK MAAK EEN PAKKET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het klinkt in m'n hoofd waarschijnlijk leuker.. gevalletje had je bij moeten zijn
Wat rot het nou of je een uitnodiging krijgt, download gewoon het aangifteprogramma.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kans aanwezig of ik een uitnodiging krijg aangezien ik afgelopen jaar hele jaar contract heb gehad en vorig jaar ook veel terug heb gekregen via aangifte.
Ik snap niet heel veel van je uitleg. Missen er nog een paar woorden?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef eriksd het volgende:
Mahar, welk arrest was ook alweer die met de redenering dat - kort gezegd - een inkomensbestanddeel niet onder een artikel valt op grond waarvan Nederland mag heffen, Nederland helemaal niet zou mogen heffen. Terwijl zuiver gezien Nederland dan juist onbeperkt heffingsrecht heeft maar op grond van goede verdragstrouw niet mag heffen. Fictief loon toch?
krijg ik deze mail in m'n youtube inboxquote:Hello therе,
Nice wοrk! Ι just fіnіsһed watchinɡ one οf уοur vidеοs ([VІDЕO_ՍRL]) and hаvе to admit І was рretty imprеssed.
Ӏ cаnˈt ƅelіеve that your vidеο іsn't gеttinɡ morе vіеԝs, Ι mean come on рeορlе!
Ӏtʾs clear frοm your vіdеos that youˈve ɡοt thе talеnt, І ϲanʻt ƅеlіеvе you һаvеnˊt started ɡetting tһе views yet!
Тһаnk yоu so much for making something Ӏ аctually enjοyеd, іtʻs sо hаrd to find that οn YouTube.
Υοuˈre videos truly аre а rеfrеsһіng take оn thіngs. So mаny οf the ρορulаr vіdеоs on YοuTuƅe ϳust reрeаt the same gаrbage as sοmeonе else.
І ԝοnʾt take uр much more of уοur tіmе. I ϳust wanted tо lеt you knоԝ that а frіеnd оf mine usеd tо һavе thе sаmе problem ԝitһ low viеԝs untіl he stumbled uρon,
becomeviral dot c o m
What thеу did was sеnd а ton of vieԝers to your video. It really ԝаs ԛuite genius. It helρed his videos get ranked in sοmе of the ΥοuТubе "most ԝаtcһеd" lіsts аnd reаllу ɡrаbƅed the аttentіοn of thе YouTube community.
Er waren twee arresten die elkaar aanvulden over goede verdragstrouw etc. Even zoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap niet heel veel van je uitleg. Missen er nog een paar woorden?
Fictief loon was in ieder geval met België en strijd met goede verdragstrouw omdat ten tijde van het ondertekenen van het verdrag de gebruikelijkloonregeling van 12a nog niet bestond.
niet boos wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat rot het nou of je een uitnodiging krijgt, download gewoon het aangifteprogramma.
ah ok. Krijg je enkel uitnodiging als je niet netjes aangifte doet of teveel geld verdient?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef eriksd het volgende:
Uitnodigen tot aangifte is gewoon het voorportaal van de hel. Meeste mongols zoals jij en ik doen het gewoon uit zichzelf.
Aan het Engels te zien is het de aap die de brief uit dankbaarheid geschreven heeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
krijg ik deze mail in m'n youtube inbox
Ik heb niet echt noemenswaardige filmpjes eigenlijk. 1 van hackysack spelende cambodjanen, 1 van een aap en een van een bakelieten plaat van johnny jordaan
Het gaat om internationaal publiekrecht, geen idee of daar veel verandert. De huidige druk is van 2011. Ik denk dat nagenoeg iedereen deze druk zal gebruiken, dus dan zal het inderdaad vast wel goed zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er voorgeschreven is en wat het onderwerp is (verandert daar veel of weinig?). Ik neem aan dat de meesten gewoon de huidige druk gebruiken (inclusief docenten), dus dat lijkt me geen probleem. Daarom zou ik gewoon de huidige druk halen; scheelt ook weer eventuele startproblemen wat betreft levering etc. van de nieuwe druk. Kan misschien wel weken duren voordat je hem eindelijk hebt.
Ergo: het belangrijkste is dat je dezelfde druk hebt als de rest / waar de docenten vanuit gaan.
Singapore arrest?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er waren twee arresten die elkaar aanvulden over goede verdragstrouw etc. Even zoeken.
Lijkt me ook. In twee jaar tijd is daar waarschijnlijk niet heel veel veranderd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef solo020 het volgende:
[..]
Het gaat om internationaal publiekrecht, geen idee of daar veel verandert. De huidige druk is van 2011. Ik denk dat nagenoeg iedereen deze druk zal gebruiken, dus dan zal het inderdaad vast wel goed zijn.
ah dan wachten maarquote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
Die vooraf ingevulde aangifte kan pas vanaf 1 maart
Op de mail van de universiteit en op blackboard kan ik helemaal niets vinden van boeken. Het is dat de studievereniging mij mailt dat ik weer boeken kan bestellen dat ik weet dat dat er weer boeken besteld moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Lijkt me ook. In twee jaar tijd is daar waarschijnlijk niet heel veel veranderd.
Het belangrijkste is gewoon dat je dezelfde druk hebt als de rest. Als de rest 2011 gebruikt en jij hebt 2013 is dat net zo vervelend als andersom. Staat er niet bij welke druk je moet hebben?
Heel veel niet noemenswaardige belastingen is wel geldjes voor de schatkistquote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij betaal ik met mijn schamele loon niet eens noemenswaardige belasting
Docenten schrijven de meeste boeken en kunnen dus lekker cashen zoquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Aurelius. het volgende:
Bij ons op Ocasys staat bij elk boek gewoon dat we laatste druk dienen te hebben
Ik vind het bij sommige vakken echt schandalig om die eis te stellen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Aurelius. het volgende:
Bij ons op Ocasys staat bij elk boek gewoon dat we laatste druk dienen te hebben
Ik heb even m'n jaaropgaaf opgezocht: loonheffing is 0.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Heel veel niet noemenswaardige belastingen is wel geldjes voor de schatkist
Die Brouwer die allemaal arresten uitkiest waarbij hij annotator isquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik vind het bij sommige vakken echt schandalig om die eis te stellen.
JVA/B/C is jaar op jaar hetzelfde boekje, alleen worden de data aangepast en een andere kleur voorkant, maar iedereen moet dat kreng wel kopen. Natuurlijk geschreven door de vakgroep zelf, maar dan nog vind ik dat zoiets eigenlijk niet hoort.
Ingehouden op loon = aftrekbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb even m'n jaaropgaaf opgezocht: loonheffing is 0.
Wel 131 euro ingehouden voor de zorgverzekeringswet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |